και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Κοροϊδεύατε τον Νοστράδαμο ε;;;


Κώστας Στούπας: Τα επόμενα χρόνια θα έχουν πράγματι ενδιαφέρον και η ανθρωπότητα ενδεχομένως να τα θυμάται για αιώνες όπως την ισχύ και παρακμή της Ρώμης...

Να δεις που μετά από πολλά χρόνια, θα αποκαλυφθεί τελικά πως όταν ο Νοστράδαμος προφήτευε το τέλος του κόσμου το 2012, (μια πρόβλεψη που στην πραγματικότητα αναφερόταν στο τέλος ενός μακροχρόνιου ημερολογιακού κύκλου και την αρχή ενός καινούργιου) στην πραγματικότητα αναφερόταν στο “τέλος του κόσμου” όπως εμείς τον γνωρίζουμε έως τώρα, δηλαδή με άλλα λόγια στο τέλος του τωρινού Δυτικού πολιτισμού. 

 

17 σχόλια:

  1. Ποιός τον κοροϊδεύει? Εγώ πάντως όχι. Και αραιά και που "την ψάχνω" μπας και ερμηνεύσω καμία προφητεία του. Και έχω καταλήξει (μετά από πολλή περίσκεψη). Θα πέσει πείνα... Χρειαζόμουνα όμως και κάτι πιο "politically correct" για να "δέσω την υπόθεση", και βρήκα τον "προφήτη των αγορών" (ήταν ό,τι πιο politically correct μπόρεσα να βρώ...) Αλλά είναι αρκετό. Το πράγμα τώρα έδεσε. Έρχεται πείνα... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αναφορά μου στο συγκεκριμένο link φίλε Giorgio,

      μόνο τυχαία δεν είναι...

      άλλωστε όπως παραδέχεται και ο ίδιος ο αρθρογράφος ξεκινώντας με το:

      "Ένα χρόνο πριν, αν μας έλεγε κάποιος πως επόμενος πρόεδρος των ΗΠΑ θα είναι ο Ντόναλντ Τραμπ και πως από τις πρώτες μέρες της προεδρίας θα συγκρουστεί με τις μισές ΗΠΑ, με τη δικαιοσύνη, με τους Ευρωπαίους συμμάχους και τη μισή υφήλιο, θα τον περνούσαμε για τρελό καταστροφολόγο."

      έχει πέσει πολύ "κοροϊδία" τα τελευταία χρόνια με τους απανταχού "καταστροφολόγους"...

      ειδικά αν είσαι "παλιός" και με μνήμη πιθανών να θυμάσαι το γέλιο που είχε πέσει παλαιότερα με τους "καταστροφολόγους" στο συγκεκριμένο site...

      τώρα όσον αφορά εμένα σε αντίθεση με τον αγαπητό συνάδελφο...

      εγώ δεν μπορείς να πεις:

      "Στα εξηγώ ωραία;;;

      δεν στ' εξηγώ ωραία;;;"

      https://www.youtube.com/watch?v=oOLJc2hRtVw

      Διαγραφή
  2. Πράγματι καλά τα λες και λαϊκά. Όχι σαν κάτι άλλους...

    https://www.youtube.com/watch?v=4eeuPMqPMwM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δάσκαλε ποια είναι η άποψη σου για τον καζακη του επαμ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρόκειται φυσικά φίλε Panaitolikos...

      για αριστερό οικονομολόγο...

      και (μια και τον αναφέραμε) όπως σωστά έχει γράψει παλαιότερα και ο Κώστας Στούπας...

      "Ο αριστερός οικονομολόγος είναι σαν να λέμε άθεος ψάλτης"...

      http://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3183381/ti-krubei-o-polemos-enantion-ton-metriton

      Διαγραφή
    2. πάντως οι θέσεις του δεν μου φαίνονται ακραίες..δεν θεωρώ ότι λέει κάτι που δεν ισχύει

      Διαγραφή
    3. Μα ούτε και ο Ψάλτης φίλε panaitolikos,

      λέει κάτι που δεν ισχύει...

      https://www.youtube.com/watch?v=6kcqXACmUCI

      Διαγραφή
  4. σωστό κι αυτό..εγω πάντως λέω να τον ψηφίσω την επόμενη φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα κάνεις φίλε panaitolikos...

      και εδώ που τα λέμε και πολύ άργησες!!!

      Διαγραφή
    2. για τον στουπα που ανεφερες τι άποψη έχεις

      Διαγραφή
    3. Η άποψή μου φίλε panaitolikos...

      είναι πως πρόκειται για κάποιον "διαβασμένο" μεν...

      αλλά με χαμηλή "αντίληψη"...

      πχ του λες τι θα γίνει στο μέλλον τώρα...

      και αυτός το καταλαβαίνει μετά από 2 με 3 χρόνια περίπου...

      και να σκεφτείς (όπως έχω ξαναγράψει) πως κατά την γνώμη μου...

      είναι ο καλύτερους από όσους γράφουν εκεί μέσα...

      Διαγραφή
    4. στην ελλαδα δασκαλε κατα την αποψη μου παντα βλεπω 2 ειδων ανθρωπων:
      ειναι οι λεγομενοι αριστεροι που λενε οχι σε ολα και πανε κοντρα σε επενδυσεις και ειναι και οι λεγομενοι "νεοφιλελευθεροι" οι οποιοι λενε ναι ολα αποδεχονται οτι ξεπουλημα και αν γινει στην ελλαδα κλπ
      εγω που τα βλεπω τα πραγματα απ εξω μιας και ζω εξω τα τελευταια 10 χρονια δεν εχω δει εναν που να ακολουθει μια μεση οδο!
      τον κυριο στουπα τον ακουω καμια φορα στο σκαι και το μονο πραγμα που ξερει να λεει ειναι για σοβιετ και για ιδιωτικοποιηση των παντων

      Διαγραφή
  5. ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΒΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ ΠΕΤΑΩ --SP500 2350
    +12.72 (0.54%)
    ( Είμαι στα χάι μου ) -----------https://www.youtube.com/watch?v=sv8AKfrfXeQ---------- Αντύπας Είμαι ανεβασμένος ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΡΥΖΙ -ΑΣΤΟ ΠΟΥΣΤΗ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΗ-ΤΡΑΜΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ -Γιώργος Μάγκας --https://www.youtube.com/watch?v=fto4vL7uTzM--------------------ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ 5ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ-Ανδρέας Κωνσταντινόπουλος @ Γιώργος Μάγκας Καστρίτσι 2015 Andreas Konstantinopoulos --------https://www.youtube.com/watch?v=tzFlY7rPdU0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ -ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΚΡΙΣΗ ΜΙΛΑΤΕ ΕΣΕΙΣΣΣ Ο ΠΑΝΗΓΗΡΗΤΖΗΣ ΜΕ ΤΟ ΚΛΑΡΙΝΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΗ 5000 5ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ------ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ 5ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΣΗ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ-Ανδρέας Κωνσταντινόπουλος @ Γιώργος Μάγκας Καστρίτσι 2015 Andreas Konstantinopoulos --------https://www.youtube.com/watch?v=tzFlY7rPdU0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΛΟΙ ΨΑΧΝΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝΕ ΕΝΑ ΣΠΟΝΣΟΡΑ-ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΣΑΣ -ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΗ-http://www.onsports.gr/hot/story/503657/h-ellinida-paiktria-reality-se-akatalliles-fotografies-photos--------Η Ελληνίδα παίκτρια reality σε… ακατάλληλες φωτογραφίες (photos)


    Αρκετά ήταν τα κορίτσια από τα ελληνικά reality που είχαν τρελάνει τους τηλεθεατές!




    Εμείς σήμερα, θα σας θυμίσουμε την Ευαγγελία Δερμετζόγλου η οποία στο Survivor μας είχε προκαλέσει με το πανέμορφο κορμί της και στη συνέχεια, μας το έδειξε με μία άκρως καυτή φωτογράφιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.