και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Και καλά εγώ βρε πατριώτες εντάξει... αλλά και ο Mises "μ@l@k@s"???


Τι λένε οι τραπεζίτες για το ενδεχόμενο να μπει η Ελλάδα στο QE της ΕΚΤ...

και τι λέει κάποιος άλλος:

“Αν είναι να μην καταρρεύσει ο πολιτισμός μας, πρέπει οπωσδήποτε μια μέρα να επανέλθει ο χρυσός κανόνας”...

Von Mises


Όλο αυτό το φαντασμαγορικό “πάρτι” με τα τεράστια χρέη από τα παραχαραγμένα χαρτονομίσματα των “θαυματουργών” QE, μια μέρα οι Δυτικοί θα το πληρώσουν πάρα πολύ ακριβά και για την ακρίβεια με τον ίδιο τους τον πολιτισμό...

 

10 σχόλια:

  1. ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΣ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΔΕΙΚΤΗ ευφυϊας Ο Τζίμης Πανούσης -για Κωστάκη & Γιωργάκη - ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ---https://www.youtube.com/watch?v=YbZ4xyv4jfo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑΤΟ ΤΟ ΑΓΟΡΗ ΜΑΣ-
    George A. Papandreou ‎@GPapandreou


    Η εμπιστοσύνη με την οποία με τιμήσατε, όλα τα μέλη της Σοσιαλιστικής Διεθνούς, είναι μια ευθύνη που θα υπηρετήσω με όλες μου τις δυνάμεις.

    12:52 AM - 3 Mar 2017 ----------http://www.newsbomb.gr/politikh/news/story/774483/xana-proedros-tis-sosialistikis-diethnoys-o-giorgos-papandreoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς φίλε Λουκά...

      επιτέλους αποκαταστάθηκε η Ιστορική αλήθεια...

      και αποδείχθηκε περίτρανα πως δεν είμαστε μόνο εμείς ηλίθιοι ...

      αλλά οι ξένοι είναι που είναι ακόμη πιο ηλίθιοι ...

      αλλά και πιο μεγάλοι m@#%^&€$ και από εμάς...

      Διαγραφή
  3. "οι ξένοι είναι που είναι ακόμη πιο ηλίθιοι ...

    αλλά και πιο μεγάλοι m@#%^&€$ και από εμάς..."

    Φίλε δάσκαλε κάνουμε διαγωνισμό m@#%^&@$?
    M.Σχοινάς: Η Ελλάδα είναι καταδικασμένη να βρίσκεται στην πρώτη ταχύτητα της ΕΕ!
    Αυτός είναι ελληνόπουλο, δικό μας παλικάρι. Έχεις κάτι ανάλογο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως φίλε χχχ, αυτό είναι δικό μας παλικάρι...

      αλλά παρ' όλα αυτά είναι και ο εκπρόσωπος της Κομισιόν στην Ελλάδα...

      γι' αυτό και η m@l@kia πάει "σύννεφο"...

      on-top δηλαδή...

      οπότε πάρε και το "on-top" παλικάρι της Κομισιόν...

      https://www.youtube.com/watch?v=zEjGSRoHwP4

      Διαγραφή
    2. ΔΑΣΚΑΛΕ ΣΟΥ ΒΑΖΩ 10 ΜΕ ΤΟΝΟ ΑΡΧΟΝΤΑΣ Γιούνκερ Σουρωμένος - Ούζο όταν πιείς!! -----Οι γυναίκες, τα ξενύχτια, το αλκοόλ και τα στριφτά
      απολαύσεις που μου κάναν τη χειρότερη ζημιά...
      αχ τα πάθη μου, τα λάθη μου,
      σου τραγουδώ αγάπη μου
      πως πια είμαι για πάρτη μου...

      -«Ρεφρέν | Chorus»-
      Στην υγειά μου πίνω και μεθώ
      και τα λάθη μου μετρώ
      κι όλη νύχτα εγώ τραγουδώ..
      στο καλό να πάνε τα παλιά
      λέω αντίο κι άντε γεια
      σ' ό,τι μου μαυρίζει την καρδιά.
      Τα ποτήρια μας ψηλά
      κι όλοι πάνω στα τραπέζια
      χορεύουμε συνέχεια.
      Ζούμε μόνο μια φορά
      μα αν το κάνουμε σωστά
      αρκεί για να περάσουμε καλά

      -«Κουπλέ | Verse»-
      Στις χαρές μου και στα γλέντια
      όλοι φίλοι και γνωστοί
      μα στα δύσκολα, στα ντέρτια
      δεν μείναν ούτε οι μισοί...
      Τα λάθη μου τα πλήρωσα,
      τα ρέστα μου τα χάρισα
      κι ανθρώπους πλέον άλλαξα...

      -«Ρεφρέν | Chorus»-
      Στην υγειά μου πίνω και μεθώ
      και τα λάθη μου μετρώ
      κι όλη νύχτα εγώ τραγουδώ..
      στο καλό να πάνε τα παλιά
      λέω αντίο κι άντε γεια
      σ' ό,τι μου μαυρίζει την καρδιά.
      Τα ποτήρια μας ψηλά
      κι όλοι πάνω στα τραπέζια
      χορεύουμε συνέχεια.
      Ζούμε μόνο μια φορά
      μα αν το κάνουμε σωστά
      αρκεί για να περάσουμε καλά

      -«Γέφυρα | Bridge»-
      Τα ποτήρια μας ψηλά (χ2)
      κι όλοι πάνω στα τραπέζια ...
      χορεύουμε συνέχεια ...

      -«Ρεφρέν | Chorus»- (χ2)
      Στην υγειά μου πίνω και μεθώ
      και τα λάθη μου μετρώ
      κι όλη νύχτα εγώ τραγουδώ..
      στο καλό να πάνε τα παλιά
      λέω αντίο κι άντε γεια
      σ' ό,τι μου μαυρίζει την καρδιά.
      Τα ποτήρια μας ψηλά
      κι όλοι πάνω στα τραπέζια
      χορεύουμε συνέχεια.
      Ζούμε μόνο μια φορά
      μα αν το κάνουμε σωστά
      αρκεί για να περάσουμε καλά

      Κωνσταντίνος Κουφός - Τα Ποτήρια Μας Ψηλά----------https://www.youtube.com/watch?v=noCNysllDzU

      Διαγραφή
  4. Έχουμε και αποδείξεις βλέπω...
    Όμως κοίταξε να δεις το δικό μας παλικάρι λέει αυτές τις m@#%^&€$ χωρίς να έχει πιει. Δεν παίζεις τίμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βάλε κανένα ποτάκι, πού ξέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΑΣΚΑΛΕ ΣΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ- Παναγιωτάκης ανέφερε ότι η ΔΕΗ θα ασχοληθεί και με άλλα προϊόντα - ηλεκτρικά αυτοκίνητα-Έχουμε ένα ισχυρό brand name, μια ισχυρή παρουσία -«Ο στόχος μας είναι να καταστούμε εκ των leader σε αυτήν την αγορά.--http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26523&subid=2&pubid=114537301

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.