και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

Ο Καίσαρας (και όχι η γυναίκα του) δεν αρκεί να είναι τίμιος, κυρίως δεν πρέπει να είναι ηλίθιος...


Το πρόβλημα δεν είναι η λιτότητα, αλλά η ηλιθιότητα...

Είναι αργά πια για δάκρυα Περιστέρα!!!...

Η χειρότερη μ@λ@κΙ@ πατριώτες είναι πως δεν “πατώσαμε” ακόμη...

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την επιβίωση μιας Δημοκρατίας στο διάβα της Ιστορίας δεν είναι η τιμιότητα του πρωθυπουργού, αλλά η ηλιθιότητα του λαού. 

   

13 σχόλια:

  1. ΔΑΣΚΑΛΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ-εκνευρισμό-ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΕΡΕΘΕΙΣΗ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ-ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είναι ο "τύπος" μου η Περιστέρα φίλε Λουκά,

    γι' αυτό δεν είναι αυτή που με "ερεθίζει"...

    η ηλιθιότητα είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια εδώ που τα λέμε δεν είναι μόνο η ηλιθιότητα που με "ερεθίζει"...

      είναι και η στιλιστική εμφάνιση...

      https://www.youtube.com/watch?v=Ln-YuPxpZpM

      Διαγραφή
  3. Φίλε δάσκαλε, στην ηλιθιότητα φτάνεις μετά την ανεντιμότητα.
    Οι πολίτες πειθαρχούν σε πολιτικούς που σέβονται το νόμο.
    Δε γίνεται να χρωστάς μέσα στη χώρα εκατομμύρια ευρώ και να σε βρίσκουν έξω ( αν τα έχουν βρει όλα) με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Βλέπε Αθανασούλης 100 εκατομμύρια, Ψυχάρης δεκάδες εκατομμύρια, Μαρινόπουλοι, Βγενόπουλοι και πολλοί άλλοι. Τόσα πολλά μετρητά αμφιβάλλω αν υπάρχουν σε λογαριασμούς μεγάλων εταιρειών όχι μόνο στην Ελλάδα.
    Νομίζω λοιπόν πως πρέπει να μας ενοχλεί τόσο η ηλιθιότητα όσο και η ανεντιμότητα. Πολύ σωστά βέβαια λες πως είναι αργά πια για δάκρυα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεχθώ φίλε χχχ,

      πως μπορεί να πέρασαν και ανέντιμοι πρωθυπουργοί από την χώρα...

      όμως στην πλειοψηφία τους πρωθυπουργοί όπως ο πχ Σημίτης ο Γ. Παπανδρέου...

      η ο Καραμανλής με τον Σαμαρά...

      εγώ προσωπικά τους θεωρώ περισσότερο έντιμους παρά ανέντιμους...

      και όλα αυτά φυσικά με την γενική σημασία που δίνεται σήμερα στον όρο "έντιμος"...

      αλλά κοίτα όμως που βρισκόμαστε τώρα μετά από τόσους "έντιμους" πρωθυπουργούς...

      άρα αλλού είναι το πρόβλημα...

      ξέρεις σήμερα θεωρείται παντού "ηθικό" το κράτος να παίρνει δια της φορολογίας με το "έτσι θέλω" ένα κομμάτι της περιουσίας κάποιου και να το δίνει σε κάποιον άλλο και σε όποιον αυτό κρίνει πως έχει ανάγκη...

      και όλα αυτά για το κοινό καλό...

      το θέμα όμως είναι αν έτσι όντως εξυπηρετείται ή όχι μακροπρόθεσμα το "κοινό καλό" ή όχι...

      πχ όταν διαβάζεις την Περιστέρα να λέει πως:

      "Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται αξία η ιδιώτευση, το προσωπικό κέρδος σε βάρος του κοινού καλού και του δίκιου;"

      εσύ τι καταλαβαίνεις;;;

      εμένα πάντως μου έρχεται στο μυαλό το ρητό:

      "Ο δρόμος προς την κόλαση είναι σπαρμένος με αγνές προθέσεις"...

      Διαγραφή
  4. "Πώς είναι δυνατόν να θεωρείται αξία η ιδιώτευση, το προσωπικό κέρδος σε βάρος του κοινού καλού και του δίκιου;"

    εσύ τι καταλαβαίνεις;;
    Εγώ λοιπόν σε αυτή την πρόταση καταλαβαίνω το αυτονόητο πως όταν δηλαδή κάθε πολίτης αντιλαμβάνεται πως το προσωπικό του συμφέρον είναι υπεράνω του κοινού καλού τότε στο τέλος θα βρεθεί και αυτός μπλεγμένος στην παγίδα που προσπάθησε να στήσει στους άλλους. Η προσπάθεια όλων πρέπει να στοχεύει στο κοινό καλό αναγνωρίζοντας όμως πάντα την αξία των πιο ικανών άρα και το όφελος από την προσπάθεια που επιδεικνύουν.
    Η Περιστέρα όμως είναι πολύ μπροστά και αυτό οφείλεται και στις παρέες του άντρα της. Αφιέρωσε λίγο χρόνο στο παρακάτω άρθρο και πες μου αν κατά τη γνώμη σου αποτελεί ρεαλιστικό σενάριο.
    http://www.dimokratianews.gr/content/79211/eisigisi-sok-ston-makron-parte-ta-spitia-idioton-apo-hores-me-hrei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι φίλε χχχ,

      αλλά αυτό το άρθρο είναι ανάξιο σχολιασμού...

      να φανταστείς είναι πιο ανόητο και από αυτό της Περιστέρας...

      Διαγραφή

  5. " να φανταστείς είναι πιο ανόητο και από αυτό της Περιστέρας..."
    Εγώ πάλι νομίζω πως άμα το προτείνουν στον άντρα της η Περιστέρα θα πετάξει από τη χαρά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα πετάξει φίλε χχχ,

      όπως πέταξε και το περιστέρι στην Καλαμάτα...

      Διαγραφή
  6. Ε και, θα ξανασυμβούν αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΡΕ ΑΓΟΡΙΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ -ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΗ -ΠΡΟΣΠΑΘΗ- ΝΑ ΚΑΠΕΛΩΣΗ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ --- ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΗ-- ΠΑΤΡΑ---Κωνσταντίνος Κουφός - Τα Ποτήρια Μας Ψηλά | ---------ΑΓΟΡΙΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΑΣ ΚΟΠΑΝΗΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΡΘΟΓΡΑΦΟΣ ΔΗΛΩΝΩ- - ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΣΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ--ΤΑ ΕΧΩ ΠΙΕΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ-----«Κουπλέ | Verse»-
    Οι γυναίκες, τα ξενύχτια, το αλκοόλ και τα στριφτά
    απολαύσεις που μου κάναν τη χειρότερη ζημιά...
    αχ τα πάθη μου, τα λάθη μου,
    σου τραγουδώ αγάπη μου
    πως πια είμαι για πάρτη μου...

    -«Ρεφρέν | Chorus»-
    Στην υγειά μου πίνω και μεθώ
    και τα λάθη μου μετρώ
    κι όλη νύχτα εγώ τραγουδώ..
    στο καλό να πάνε τα παλιά
    λέω αντίο κι άντε γεια
    σ' ό,τι μου μαυρίζει την καρδιά.
    Τα ποτήρια μας ψηλά
    κι όλοι πάνω στα τραπέζια
    χορεύουμε συνέχεια.
    Ζούμε μόνο μια φορά
    μα αν το κάνουμε σωστά
    αρκεί για να περάσουμε καλά

    -«Κουπλέ | Verse»-
    Στις χαρές μου και στα γλέντια
    όλοι φίλοι και γνωστοί
    μα στα δύσκολα, στα ντέρτια
    δεν μείναν ούτε οι μισοί...
    Τα λάθη μου τα πλήρωσα,
    τα ρέστα μου τα χάρισα
    κι ανθρώπους πλέον άλλαξα...

    -«Ρεφρέν | Chorus»-
    Στην υγειά μου πίνω και μεθώ
    και τα λάθη μου μετρώ
    κι όλη νύχτα εγώ τραγουδώ..
    στο καλό να πάνε τα παλιά
    λέω αντίο κι άντε γεια
    σ' ό,τι μου μαυρίζει την καρδιά.
    Τα ποτήρια μας ψηλά
    κι όλοι πάνω στα τραπέζια
    χορεύουμε συνέχεια.
    Ζούμε μόνο μια φορά
    μα αν το κάνουμε σωστά
    αρκεί για να περάσουμε καλά

    -«Γέφυρα | Bridge»-
    Τα ποτήρια μας ψηλά (χ2)
    κι όλοι πάνω στα τραπέζια ...
    χορεύουμε συνέχεια ...

    -«Ρεφρέν | Chorus»- (χ2)
    Στην υγειά μου πίνω και μεθώ
    και τα λάθη μου μετρώ
    κι όλη νύχτα εγώ τραγουδώ..
    στο καλό να πάνε τα παλιά
    λέω αντίο κι άντε γεια
    σ' ό,τι μου μαυρίζει την καρδιά.
    Τα ποτήρια μας ψηλά
    κι όλοι πάνω στα τραπέζια
    χορεύουμε συνέχεια.
    Ζούμε μόνο μια φορά
    μα αν το κάνουμε σωστά
    αρκεί για να περάσουμε καλά

    Κωνσταντίνος Κουφός - Τα Ποτήρια Μας Ψηλά | Official Music Video

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μακρόπουλος-Δεν χρωστάω-Κουφάλες-Δεν σε κρίνω-----------https://www.youtube.com/watch?v=wVkR6FmaDCE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λουκά, σε Πουλό-πουλο έχουμε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.