και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

Δεν είναι η Δημοκρατία ανόητε αλλά η Ατομική ελευθερία...


12ος Χρησμός: Για άλλη μια φορά στην Ιστορία...

η ίδια η Δημοκρατία θα στρώσει κόκκινο χαλί στη Δικτατορία... 



Όταν ακούς τη Δημοκρατία να υμνούν...

αλλά από την άλλη την Ατομική ελευθερία να περιορίζουν...
 

την προσωπική περιουσία να ληστεύουν...

και το γράμμα του νόμου να καταστρατηγούν...

αυτά δηλαδή που τον πλούτο και τον πολιτισμό γεννούν...

τότε στην πραγματικότητα είναι η ίδια η Δικτατορία που όλοι αυτοί καλούν...

αυτοί που συνεχώς αποδιοπομπαίους τράγους και μάγισσες κυνηγούν...
 

και με την υπερπροστασία του κράτους το μυαλό και την νοοτροπία χαλούν...  

την ίδια την εκλογική διαδικασία γελοιοποιούν...

και τους ίδιους τους πολίτες στο τέλος για την Δικτατορία θα κατηγορούν...

αυτοί που το πικρό ποτήρι των πράξεων τους αρνούνται να πιουν...

και στην οικονομία συνεχώς για καλό σκοπό παρεμβαίνουν...


τη μεγάλη φούσκα ακόμη πιο πολύ φουσκώνουν...

και τις τιμές δεν αφήνουν όπως και το '30 ελεύθερα να αποκατασταθούν...

τις επενδύσεις συνεχώς σκοτώνουν και την οικονομία παγώνουν...

τη μεγάλη ύφεση ακόμη πιο μεγάλη έτσι καθιστούν...
 

ώσπου κάποια στιγμή τα δανεικά να τελειώσουν...

και τα κόλπο και η μεγάλη απάτη να αποκαλυφθούν...

τα τέρατα κι' άλλο θα μεγαλώσουν...

ώσπου μια μέρα τα παράσιτα τον ξενιστή να γονατίσουν...

και τον ίδιο τον πολιτισμό να σκοτώσουν...

  

14 σχόλια:

  1. ΔΑΣΚΑΛΕ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΑΝΕ ---ΕΙΔΕΣ ΠΩΣ Ο ΤΣΙΠΡΑΚΛΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΕΛΥΣΑΙ ΣΑΝ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΣ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΜΕΝΗΔΕΣ ΘΩΔΟΡΑΚΗΔΕΣ ΓΑΠ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑ ΠΑΛΑΙΑ --ΕΞΟΥΣΙΑ=ΔΥΝΑΜΗ ΙΣΧΥΣ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΦΕΙΚΙΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΟΥΤ@N@ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥΣΤΗΣ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ-ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑΝ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με όλα αυτά που γράφω φίλε Λουκά,

      και πολύ καθίσανε...

      αλλά εσύ πες μας τώρα την αλήθεια...

      για να έχει μείνει ακόμη εδώ κάτι πρέπει να πίνεις...

      δεν εξηγείται αλλιώς...

      Διαγραφή
    2. "Με όλα αυτά που γράφω φίλε Λουκά,

      και πολύ καθίσανε..."

      Και θα καθίσουν και άλλο φίλε δάσκαλε, γιατί έμαθαν αρκετά, αντάλλαξαν με δική σου έμμεση προτροπή μέρος των κωλόχαρτων με πράγματα που εμπεριέχουν και αποκτούν αξία, ήταν επιφυλακτικοί σε κινήσεις που ενέχουν ρίσκο και κάνουν και του κεφαλιού τους κάποιες στιγμές αλλά με μέτρο...

      Διαγραφή
    3. ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ- ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ-ΘΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ-ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΩ-ΑΝΑΠΑΝΤΩ-ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΤΗΡΗΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ=ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΚΙΝΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΛΑΔΩΝΗ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΣ ΤΟΥς ΑΙΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΑΜΗΝ ----Γλυκερία - Γλέντα τη ζωή (Τι τα θέλεις τα λεφτά)---ΑΥΤΟΝ ΕΔΩ ΤΟΝ ΕΧΩ ΣΥΜΠΑΘΗΣΗ ΕΧΘΕΣ ΤΟΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ---------Η χήρα του βοσκού - ανέκδοτο - Στάθης Μονιάκης - ανέκδοτο - Στάθης Μονιάκης----https://www.youtube.com/watch?v=On-_gJfJqmo&t=28s

      Διαγραφή
    4. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΣΟΝΤΑ - ΜΑΝΩΛΙΟΣ Ο ΜΠΗΧΤΗΣ-----------https://www.youtube.com/watch?v=nPzdpkMN6ec

      Διαγραφή
  2. ΔΑΣΚΑΛΕ ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΛΕΒΕΝΤΗ-ΑΞΕΧΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ-ΘΑ ΦΥΓΗ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΥΤΗ-ΥΠΗΡΞΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ--ΝΑ ΜΙΑ ΣΤΕΦΑΝΑΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ-ΔΩΡΕΑΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΑΠΑΝΗ ΚΗΔΕΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥ- ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ-----ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ- ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ----------https://www.youtube.com/watch?v=TFGWLbmA8ns----ΟΛΟΙ ΑΧΑΣΤΟΙ-------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ-ΑΜΑ ΜΠΟΡΗ[ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙ@ ] ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΥΤΟ--Ελληνοφρένεια Οικογένεια Μητσοτάκη-----------https://www.youtube.com/watch?v=2GHhUnJcY7w

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ--ΚΑΙ ΜΟΥΛΕΓΕ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΛΟΥΚΑ ΜΗΝΑΡΙΤΖΗ ΞΥΠΝΑ -ΗΖΩΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ Η ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΣΤΕΦΑΝΗ-- Ο άνθρωπος που έσπαγε πλάκα! είναι τίτλος μιας ταινίας του ελληνικού κινηματογράφου, σε σενάριο Γιώργου Λαζαρίδη και σκηνοθεσία Κώστα Καραγιάννη, η οποία προβλήθηκε πρώτη φορά το 1972. --Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας υποδύεται έναν πλούσιο επιπόλαιο γλεντζέ που δεν έχει δουλέψει ποτέ και το μόνο που τον διασκεδάζει είναι να κάνει πλάκα και φάρσες στους άλλους. Όταν όμως ξαφνικά βρίσκεται απένταρος στον δρόμο, συνειδητοποιεί πως η ζωή δεν είναι μόνο πλάκα και αναγκάζεται να αναζητήσει δουλειά. Τελικά, αποδεικνύεται πως δεν είχε χάσει την περιουσία του καθώς όλο αυτό ήταν μια ιδέα που την είχε επινοήσει ο πατέρας του, λίγο πριν πεθάνει, για να συνετιστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α ΡΕ ΠΑΠΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΕ ΛΙΑΝΥΣΗ ΣΤΗΝ ΣΦΑΛΙΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΙΠΟΤΑ--ΤΑΦΑΓΕ ΟΛΑ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΤΟ ΜΟ@ΝΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΒΕΡΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο αναπτήρας και το «πυκνό και δασύ» - ανέκδοτο - Στάθης Μονιάκης - ανέκδοτο - Στάθης Μονιάκης-----------https://www.youtube.com/watch?v=bLitKKX7ZRE----------Πήγε με το γάιδαρο στο κουρείο - Ανέκδοτο - Στάθης Μονιάκης--https://www.youtube.com/watch?v=JZ1ZyRSFUhU----------------Ο τυφλός και ο πολύτεκνος στο λεωφορείο - Ανέκδοτο - Στάθης Μονιάκης - ανέκδοτο - Στάθης Μονιάκης ΑΠΑΙΧΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ-https://www.youtube.com/watch?v=oTuEgRLiznQ ΑΠΑΙΧΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εγώ είμαι εδώ !
    Χαιρετίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Χαιρετίσματα-------------ΑΧΑΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
    Εγώ δε θέλω στη ζωή να κυβερνήσω,
    θέλω να μείνω οπαδός φανατικός,
    αυτών που πάντοτε την τρώνε από πίσω
    και στο μηδέν ξαναγυρνάνε διαρκώς.

    Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία,
    εγώ κρατάω την ουσία
    κι ονειρεύομαι,
    παίρνω την κιθάρα μου και τραγουδάω,
    σας αγαπάς,
    μα δεν παντρεύομαι.

    Εγώ δε θέλω να με κάνετε σατράπη,
    ούτε συνένοχο σε κόλπα ομαδικά,
    απ' το ραδιόφωνο σας στέλνω με αγάπη,
    τα τραγουδάκια μου και δυο γλυκά φιλιά.

    Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία,
    εγώ κρατάω την ουσία
    κι ονειρεύομαι,
    παίρνω την κιθάρα μου και τραγουδάω,
    σας αγαπάς,
    μα δεν παντρεύομαι.

    Εγώ δε θέλω τον αρμόδιο να παίξω,
    ν' αποφασίζω κεκλεισμένων των θυρών,
    είμ' απ' αυτούς που πάντα μένουνε απ' έξω,
    γιατί δεν έχω ούτε γραβάτα, ούτε παππιόν.

    Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία,
    εγώ κρατάω την ουσία
    κι ονειρεύομαι,
    παίρνω την κιθάρα μου και τραγουδάω,
    σας αγαπάς,
    μα δεν παντρεύομαι----------------https://www.youtube.com/watch?v=CPtWT_fP-ME-----------------------------ΑΧΑΣΤΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ---ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΜΟΥ-------Και εγώ είμαι εδώ !----ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΟΥ---------------ΠΟΛΥ ΠΑΠΑΤΖΙΛΙΚΗ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ--------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ που τα λέμε φίλε Λουκά,

      το παραδιαβάζεις αυτό το Blog...

      και μάλλον έχεις επηρεαστεί ολίγον...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.