και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019

Όλα τα κόλπα κάποτε παύουν να πιάνουν...


 Προς πιο "επιθετική" πολιτική μείωσης επιτοκίων έδειξε ο Williams (Fed Νέας Υόρκης)...


Το γεγονός πως ο κάθε ανοδικός κύκλος των τελευταίων δεκαετιών τερματίζεται σε επιτόκιο πολύ μικρότερο από το προηγούμενο...


ενώ τώρα το επιτόκιο θα μειωθεί πριν καν ακόμη εμφανιστεί για τα καλά η νέα κρίση...

δείχνει αφενός μεν πως η αντοχή του συστήματος στο όλο και αυξανόμενο παγκόσμιο χρέος έχει πια μικρύνει πάρα πολύ...

και πως πως όλο αυτό το κόλπο με την μείωση των επιτοκίων για την αντιστροφή της οικονομίας και την δημιουργία ενός νέου ανοδικού κύκλου είναι πια πολύ κοντά προς το τέλος του...

    

5 σχόλια:

  1. Το αστείο μάλλον Πατριώτη,

    ήταν ότι τόσο καιρό η Αμερικανική δήθεν αναπτυσσόταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. To αστείο φίλε δάσκαλε, είναι ότι οι εξελίξεις σε έχουν ξεπεράσει... και αυτό μάλλον εννοεί και εκείνος που αντιδρά αξιολογώντας την ανάρτηση ως αστεία.
    Απόδειξη το παρακάτω άρθρο.
    https://www.euro2day.gr/ftcom/ftcom_gr/article-ft-gr/1687790/pos-mporoyn-na-kanoyn-thn-ekplhxh-oi-kentrikes-tra.html
    Διάβασέ το και άλλαξε τον τίτλο με την παρακάτω φράση:
    Πάμε για νέα κόλπα, το μπ@ρδέλο άλλαξε διοίκηση, δεν υπάρχουν πια όρια,αγορίνα μου πάψε να είσαι φυσιολογικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι ανθρώπινη ψυχολογία φίλε χχχ,

      για την ακρίβεια η "ατελής ανθρώπινη φύση"...

      όταν δεν την συμφέρει η αλήθεια συνήθως δεν θέλει με κανένα τρόπο να την δεχθεί...

      γι' αυτό και η εύκολη λύση μια που δεν μπορεί να την αντικρούσει με επιχειρήματα...

      είναι να την χαρακτηρίσει ως αστεία (βλακεία)...

      να την χλευάσει και μετά γελώντας να την προσπεράσει...

      όλο αυτό το έχω συνηθίσει και δεν με πειράζει πια...

      η αλήθεια είναι πως μου λείπει λίγο εδώ μέσα...

      εσύ είμαι σίγουρος πως θυμάσαι τα παλιά ωραία χρόνια ...

      με όλους αυτούς που ερχόντουσαν κατά καιρούς εδώ μέσα και γελούσαν μαζί μου...

      όταν σόρταρα τη ΔΕΗ στα 13€ και έλεγα πως ήταν για πολύ κάτω...

      ή όταν έλεγα στις 1200 μονάδες του ΧΑΑ πως θα πάει στις 600 και αυτοί γελούσαν ;;;

      τελικά όντως οι εξελίξεις με ξεπέρασαν γιατί έφτασε στις 400 τόσες...

      όλα αυτά όμως μόνο στις εξελίξεις όσον αφορά τις αγορές...

      γιατί στην πραγματικότητα και στα γεγονότα...

      όλα αυτά που γίνονται τώρα ή που λένε πως θα γίνουν με τις κεντρικές τράπεζες και τα κάλπικα λεφτά...

      και τα εργαλεία τους τα δήθεν αντισυμβατικά και πρωτοποριακά...

      τα έχω ήδη πει και τα έχω γράψει όχι μόνο εγώ αλλά και πολλοί άλλοι διαχρονικά...

      Διαγραφή
  3. :εσύ είμαι σίγουρος πως θυμάσαι τα παλιά ωραία χρόνια ...

    με όλους αυτούς που ερχόντουσαν κατά καιρούς εδώ μέσα και γελούσαν μαζί μου...

    Πάνε αυτοί φίλε δάσκαλε, από Μαλδίβες άκουσα τα τελευταία νέα τους! Μείναμε εμείς εδώ που μας έμειναν λεφτά μόνο για κοντινές παραλίες. Δε βαριέσαι καλή καρδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς φίλε χχχ,

      αλλά δεν μπορείς να πεις...

      και εμείς πολύ ωραία περνάμε...

      ακόμη...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.