και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016

Μέρκελ δώσε Γιούρο!!!


Όταν σε μια κοινωνία το κράτος δανείζεται συνεχώς αλλά και από κάποια στιγμή και μετά αρχίζει και να ληστεύει όλο και περισσότερο την παραγωγική του βάση δια της φορολογίας για να αμείβει πλουσιοπάροχα (σε σχέση με αυτούς που ληστεύει), όλους τους ανόητους και όλους τους άσχετους της κοινωνίας μέσω των διάφορων κρατικών μισθών και συντάξεων, τότε η κατάρρευση του νομίσματος αλλά και του ίδιου κράτους είναι πια μονόδρομος.
 

2 σχόλια:

  1. δάσκαλε, τώρα που αρχίσανε τα ζόρια, έφτασαν και οι εξωγήινοι.

    http://www.newsbomb.gr/politikh/parapolitika/story/710240/apisteyto-o-gioynker-apokalypse-oti-milaei-me-exogiinoys-video

    Την έλευσή τους έχω με επιτυχία (όπως προκύπτει) "προφητέψει" σχολιάζοντας στο blog αυτό, για να μην ξεχνιόμαστε. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω φίλε Giorgio,

      αλλά μάλλον στον Αλέξη αναφερόταν...

      για τον οποίο θα πρέπει να σου θυμίσω πως εγώ πρώτος έχω προφητεύσει πως είναι "εξωγήινος"...

      για να μην σου θυμίσω και την άλλη μου μεγάλη προφητεία μου για τους εξωγήινους ...

      στην οποία μετά από όλα αυτά νομίζω πως έχω πια δικαιωθεί πανηγυρικά όπως φυσικά και εσύ...

      πως δηλαδή:

      "πιο πιθανό είναι να κατέβουν οι εξωγήινοι στη γη...

      παρά να ανέβουν τα Αμερικάνικα επιτόκια"

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.