και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

The Therapy of “Σοκ και Δέος ” Prophecy...


Πατριώτες μην σας παραμυθιάζουν, ότι τα δημοψηφίσματα, οι κλειστές τράπεζες και τα “Capital Controls” πως δήθεν θα μας σώσουν, γιατί η Ιστορία έχει αποδείξει περίτρανα πως μια εντελώς "κατεστραμμένη" νοοτροπία και μια "απύθμενη" ανοησία ενός λαού μπορεί να διορθωθεί μόνο με μια δυνατή "θεραπεία" τύπου “Σοκ και δέους”...

και το πραγματικό “Σοκ και δέος” δεν έχει έρθει ακόμη... 

 
“The Prophet”....

4 σχόλια:

  1. Καλησπερα κυριε συναδελφε. Σε ειχα χασει τοσα χρονια,απο τότε που μας παιρναν τα χαρτια στους πατριωτες ολους(1,2,3,4,....ν). Τοτε που με επικεφαλής τον dell σφυροκοπουσατε τον φιλτατο Κώστα. Τελικα φαινεται πως ειχατε δικιο.Και ευτυχως που σας ακουσα.Τοτε στην παρεα με κοροιδευαν για τις αποψεις μου.Με ειχαν πει σκοταδοψυχο.Όμως τωρα απο το σαββατο με ρωτανε για κινήσεις εκτακτης ανάγκης.Δυστυχως συναδελφε φαίνεται να εχεις δίκιο.
    Κατα βάθος είμαι αισιοδοξος για την Χωρα.Περιμενω την θεραπεία του σοκ να μας συναιφερει. Θα συνεφερει ομως και τους ευρωλιγουρηδες γιατί και το ευρω παει για χαρτι.Αυτο δεν το πιστευουνε και ελπιζουν καποιοι με 100 ψωροχιλιαρικα οτι θα γινουν πλουσιοι.Μου θυμιζουν το 99 που ηταν ολοι πολυεκατομμυριουχοι. Ποτέ το ποπολο δεν Κέρδισε τοσο ευκολα μακροπροθεσμα...
    Ο ΘΕΟΣ μαζι μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες αγαπητέ συνάδελφε,

      και επειδή από την μια χάρηκα που σε ξαναβρήκα και μου θύμησες αυτές τις αξέχαστες εποχές στο Capital....

      ενώ από την άλλη παρά και τις δικές μου "σκοταδοψυχίες" δηλώνω και εγώ κατά βάθος "αισιόδοξος" ...

      η επόμενη ανάρτησή μου αφιερωμένη εξαιρετικά σε εσένα ....

      και στους "πολυεκατομμυριούχους" των ημερών μας...

      Διαγραφή
  2. και στους "πολυεκατομμυριούχους" των ημερών μας----ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΗ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΜΠΑΤΗΡΗ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΟΥΒΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ δυστυχώς φίλε Λουκά,

      απ' ότι φαίνεται μάλλον θα πας (ξανά) στον ΚΟΥΒΆ...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.