και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2016

Επιχειρηματικά “Ανεμομαζώματα Διαβολοσκορπίσματα”...



Τα επόμενα μεγάλα κορόιδα των αγορών θα είναι όλοι αυτοί που τώρα επενδύουν στην καταναλωτική φούσκα του δυτικού πολιτισμού και συσσωρεύουν (ή έχουν ήδη συσσωρεύσει) αρκετό από τον χάρτινο αλλά και τον “άυλο” πλούτο του, από αυτόν δηλαδή που έχει παραχθεί όλα αυτά τα χρόνια απλά “δια του αέρα του κοπανιστού” και σε άπειρες ποσότητες δια των χτύπων των πέντε δακτύλων.

Έκτακτο παράρτημα επικαιρότητας:

Ανατροπή Τράμ(π)...

Έχε το νου σου πατριώτη, γιατί όταν έλεγα πως σε λίγο “θα σ$ίξουν οι κw£οЇ”, περίπου κάτι τέτοιο εννοούσα.

 

65 σχόλια:

  1. Δάσκαλε ολος ο κόσμος τα βάζει με ρους αμερικανούς που ψήφισαν τραμπ Αλλά κανείς δεν θέλει να αναζητήσει την αιτία που ο κόσμος ψήφισε.

    Ο κόσμος αλλάζει δεν αντέχει άλλο τέτοια οικονομική δικτατορία, πολυπολιτισμικότητα, ανοιχτα σύνορα, λαθρομετανάστευση!

    Στην Ελλάδα ήρθε η Αριστερά και ο φίλης να καταργήσει τα θρησκευτικά να φτιαξφτιάξει τζαμιά, να μας φορτώσει με το ετσι θέλω 100.000 πρόσφυγες και μη και ο γηγενής πληθυσμός να καταρρέει οικονομικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως φίλε panaitolikos, δεν φταίει ο κόσμος...

      υπάρχει και μια παροιμία γι' αυτό άλλωστε:

      "Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο"...

      το μόνο πρόβλημα είναι πως όταν ο πελάτης δεν ξέρει "τι του γίνεται"...

      δεν ξέρει και τι ψων(ηφ)ίζει στο τέλος...

      οπότε μετά (αργά ή γρήγορα) θα υποστεί και τις συνέπειες...

      και αυτός και εμείς μαζί φυσικά...

      Διαγραφή
  2. Στη συγκεκριμένη περίπτωση είτε έβγαινε η Κλίντον είτε ο τραμπ τις ίδιες συνέπειες θα είχαν! Στην Αμερική ξέρουν πολυ καλά τι σημαίνει Κλίντον και ίδρυμα Κλίντον. Αν δεν ήθελαν τραμπ θα μπορούσαν να είχαν σπρώξει τον σαντερς για την προεδρία και Όχι την Χίλαρι! Οι αμερικανοί ήξεραν Πολύ καλα ότι είτε ψηφίσουν τραμπ είτε Χίλαρι τα ίδια χάλια θα ήταν όποτε προσπάθησαν να ψηφίσουν το λιγότερο χάλια γι'αυτούς όποτε το ότι δεν ξέρουν τι ψηφιζουν δε νομίζω να ισχύει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε panaitolikos,

      Κάποτε ο Τσόρτσιλ είχε πει πως:

      "Το μεγαλύτερο επιχείρημα κατά της δημοκρατίας ....

      είναι μια πεντάλεπτη συζήτηση με τον μέσο ψηφοφόρο..."

      κουβέντιασε λοιπόν πρώτα με κάποιον "μέσο" Αμερικανό ψηφοφόρο...

      και μετά έλα να μου πεις και εμένα αν όντως αυτός ξέρει τι ψηφίζει και γιατί...

      εδώ φίλε panaitolikos έγινε ο Γιωργάκης πρωθυπουργός...

      και ο Αλέξης βγήκε σε δυο διαδοχικές αναμετρήσεις ...

      με δυο εντελώς αντιδιαμετρικά προγράμματα...

      ο Trump δεν θα έβγαινε που ήταν και η σειρά των Ρεμπουμπλικάνων;;;

      Διαγραφή
  3. Δασκαλε Όταν σε 2 μεγάλες πολιτείες οι θέσεις εργασιας που χάθηκαν λογω του κινεζικού ανταγωνισμού είναι 2 εκατομμύρια τότε ναι ξέρει γτ ψηφίζει τραμπ ο μέσος αμερικανός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε panaitolikos,

      εδώ οι δικοί μας ψήφισαν Αλέξη για να πάρουν λέει 14 συντάξεις...

      εσύ αλήθεια πιστεύεις ότι οι Αμερικάνοι θα πάρουν πίσω τις 2 εκ θέσεις εργασίας αυτές;;

      ή ότι φταίνε οι Κινέζοι που δουλεύουν με 5$ το μήνα...

      για να αγοράζουν τζάμπα τα προϊόντα οι κοιλαράδες οι Αμερικάνοι

      που το μόνο που κάνουν τα τελευταία χρόνια είναι να τυπώνουν δολάρια από τον αέρα τον κοπανιστό και να γράφουν καινούργια χρέη;;;

      δεν περιγράφω άλλο ...

      τα έχω γράψει ήδη όλα εδώ μέσα...

      μάλιστα έχω κάνει και ειδική προφητεία για αυτό εδώ και πολύ καιρό :

      http://kathigitislykeiou.blogspot.gr/2013/12/blog-post_27.html

      εσύ άμα θες απλώς άλλαξε την φωτό και αντί για τον Ομπάμα βάλε τον Τράμπ...

      Διαγραφή
  4. Εγώ προσωπικά δεν ελπίζω ότι θα αλλάξει κάτι απλα λέω ότι οι δημοκρατικοί αν ήθελαν να νικησουν θα έπρεπε να βάλουν τον σαντερς που ήταν σοβαρός και με καλά επιχειρήματα και Όχι την Κλίντον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε panaitolikos,

      λίγο που διάβασα από το πρόγραμμά του το βρήκα από λίγο έως πολύ "κομμουνιστικό"...

      άστα να πάνε δηλαδή ...

      φίλε μου για να μην μακρηγορούμε το πρόβλημα με την δημοκρατία το έχω ήδη γράψει:

      http://kathigitislykeiou.blogspot.gr/2014/12/the-democracy-doom-and-gloom.html

      σίγουρα και εδώ αλλά και στην Αμερική υπήρξαν κατά καιρούς αξιόλογοι υποψήφιοι...

      αλλά πήγαν όλοι σπίτι τους γιατί όταν έπρεπε δεν τους ψήφισε ούτε η μάνα τους...

      ίσως επειδή το μόνο που ήξεραν καλά ήταν να λένε την αλήθεια...

      και όχι να χαϊδεύουν αυτιά...

      Διαγραφή
  5. Δάσκαλε συμφωνώ απόλυτα με το τελευταίο σχόλιο! Πάντως δεν ειδα Σήμερα τόσο καταποντισμό στα χρηματιστήρια όπως έλεγαν! Που το αποδιδεις αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε panaitolikos,

      όπως έχω πει εδώ και καιρό τα περισσότερα χρηματιστήρια είναι ήδη σε διαδικασία διανομής...

      και όταν είναι σε διανομή τα δυνατά χέρια το μόνο που απεύχονται είναι ο πανικός από αρνητικές ειδήσεις και οι απότομες πτώσεις...

      ξέρεις στα χρηματιστήρια πρέπει να σκέφτεσαι σχεδόν πάντα αντίθετα...

      όταν πχ τα δυνατά χέρια θέλουν να αγοράσουν μαζικά στις τελευταίες συνεδριάσεις δημιουργούν από μόνα τους πανικό...

      όταν λοιπόν βλέπεις μεγάλες και απότομες πτώσεις ειδικά μετά από μεγάλες απώλειες σχεδόν πάντα πρέπει να αγοράζεις γιατί επίκειται αντιστροφή...

      είναι όπως ένα βάτραχο που αν τον πετάξεις απότομα σε καυτό νερό θα πηδήξει έξω...

      ενώ αν του αυξάνεις σταδιακά την θερμοκρασία μπορείς ακόμη και να τον βράσεις χωρίς να πάρει χαμπάρι τίποτε...

      Διαγραφή

  6. "όταν λοιπόν βλέπεις μεγάλες και απότομες πτώσεις ειδικά μετά από μεγάλες απώλειες σχεδόν πάντα πρέπει να αγοράζεις γιατί επίκειται αντιστροφή..."

    Μπορείς να μου το εξηγήσεις καλυτερα και αν γίνεται με παράδειγμα γτ δεν το έπιασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να το καταλάβεις φίλε panaitolikos,

      πρέπει να κάτσεις να μελετήσεις όλες τις μεγάλες αντιστροφές της ιστορίας στα χρηματιστήρια...

      πχ την αντιστροφή του 08 στις ΗΠΑ ή ακόμη και την δική μας στην "μαϊμουδένια" λίγο πριν βγει ο ο Αντώνης...

      το Capital είναι ειδικό στα χρηματιστηριακά...

      εγώ είμαι ειδικός στα "προφητικά"...

      Διαγραφή
  7. ΔΑΣΚΑΛΕ θα ηθελα την αποψη σου -η αποψη μου είναι με τον ΤΡΑΜΠ θα περιοριστη ο ρολος της ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΙΣΩΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΤΗ ΟΙ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΜΑΣ-το ιστραηλ εχει πολλα συμφεροντα εδώ-κυπρος-αγωγοι-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λουκά,

      άλλο ο Παΐσιος...

      και άλλο ο Τράμπ...

      ο δεύτερος εμένα μου φαίνεται πιο "κωλοτούμπας"...

      Διαγραφή
  8. Αυτοί όμως που αγοράζουν (πχ δυτικά ομόλογα) ξέρουν γιατί το κάνουν, ίσως δεν είναι χαζοί! ...
    Γιά παράδειγμα (ίσως): 1. Θέλουν να έχουν τη δύση στο χέρι ([Από "The money masters" (πχ για τη FED etc.):] "What do proverbs say? The borrower is servant to the loaner" ...).
    2. Όσο η δύση είναι αξιόπιστος πληρωτής (όχι σα την Ελλάδα) δε τους νοιάζει.
    3. Ως γνωστόν, ο πλούτος και το χρήμα συνήθως δε γνωρίζει εθνικότητες και σύνορα. Ίσως αυτοί που τα ελέγχουν αυτά είναι υπεράνω, δεν κινδυνεύουν από κανένα ίσως, και κανείς δεν ξέρει τι ακριβώς γίνεται και πώς τα χειρίζονται! ...
    4. Ποιός έχει στο χέρι ποιόν και ποιός κινδυνεύει να βουλιάξει τον αλλον, ή ολοι μαζί, δεν ξέρουμε! Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
    5. Και μπορεί να υπάρχει διείσδυση και στα έσω των διαφόρων οικονομιών, για κατεύθυνση προς κάποιον σκοπό, πχ ακόμα και στης Κινας κτλ, από ΗΠΑ, ιδιωτικούς τραπεζικούς οίκους etc., ή αλληλοδιεισδυση και αλληλεπιδραση μεταξύ των δύο τελευταίων μεταξυ τους. Και πάλι, κανένας δεν ξέρει τι γίνεται!
    6. Να δεις που τελικά όλοι (ή τουλάχιστο οι περισσότεροι) οικονομικοί δυνατοί στον πλανήτη ή τα χουν κάνει πλακάκια μεταξύ τους, ή κατευθύνει ο ένας τον άλλον (εν γνώση τους [μερική ή ολική] ή μη), ή υπάρχει ανώτερο και υπέρτατο σχέδιο [άγνωστα κατευθυνόμενο], που τους θέλει όλους αυτούς, ή έρχεται εκ των πραγμάτων μόνο του ως αποτέλεσμα αυτών των σχέσεων, αλληλεπιδράσεων, συσχετισμών και συνεργασιών, στην ουσία όχι μόνο να δανείζονται αναμεταξύ τους (με ελαφρά την καρδιά - εξ ου και η κωλοχαρτοτητα του ομολόγου ... κτλ.), αλλά ουσιαστικά να δανείζουν οι ίδιοι στους εαυτούς τους!!!! , χωρίς κανένα βάρος, εξ ου και το ομόλογο (= χαρτί) ... - και οποία ώρα θέλουν τα παίρνουν και πίσω, και πάει λέγοντας (που εξηγεί κι αυτά που λέει ο Δάσκαλος ...), μιάς και τα πραγματικά αγαθά (comodities) είναι που τους νοιάζουν [αυτά όμως τα έχουν ήδη και συνεχώς συλλέγουν καινούργια απ τον νέο μηχανισμό του συστήματος δανεισμού και οικονομίας [οικονομιών] βασισμένη [βασισμένες] στο χρέος].
    {Αυτά είναι ο νέος "Μαρξισμός" και οι νέες "παραγωγικές δυνάμεις και σχέσεις" !! ...}
    7. Άρα τα πράγματα ίσως δεν είναι τόσο απλά όσο θέλουν να φαίνονται. Η οικονομία είναι (για μένα τουλάχιστο) εξαιρετικά δύσκολος και πολύπλοκος κλάδος. Ο Δάσκαλος ξέρει πάρα πολύ περισσότερα. Αλλά ίσως σχεδόν κανένας στον κόσμο δεν ξέρει πλήρως τι ακριβώς και στην πραγματικότητα γίνεται. Όλοι μέρος της αλήθειας γνωρίζουν, κομμάτια του παζλ προσπαθούν να συνδέσουν. Κι ο Trump τώρα θα μάθει [τι περίπου παίζεται] όταν πάρει την καρέκλα, κι αν μάθει ... (συνήθως άλλοι τα χειρίζονται αυτά - αυτός συνήθως απλά υπογράφει (?) ...). [Και άλλοι χειρίζονται άλλα, και κάποια άλλα άλλοι, κοκ ... έτσι ώστε όλοι χαμένο τον μπουσουλα να έχουν ... - έτσι (για το καλό μας) είναι διαρθρωμενες οι ΗΠΑ σήμερα, αλλά και η Ελλάδα πρόσφατα σήμερα με την κυβέρνηση Τσίπρα ... !!!]
    8. Μπορεί αυτή ή ιδέα-θεωρία στο 6. κτλ να φαίνεται λίγο περίεργη ή παρακινδυνευμένη (περί δανεισμού αυτών στους εαυτούς τους [ή στενά αναμεταξύ τους], που εξηγεί και την ύπαρξη, την ευκολία και το παράδοξο του ομολογου κτλ.), και μερικά απ τα παραπάνω να θυμίζουν σενάρια συνομωσίας, but hey! ... it could very well be the truth!! [But then, again, ίσως we'll never know!! ...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. [και συνεχίζω γιατί με έκοψε το όριο του Html]
    9. Και συμπληρωματικά, το 2. ίσως δείχνει και τον ρόλο της Ελλάδας και του πειράματός της
    (ή ένα μέρος του ρόλου τουλάχιστο): Ή Ελλάδα προσφέρει και φιξαρει το κατώτατο όριο (minimum) παραδειγματος κακού πληρωτή (χειρότερος ίσως δε γίνεται), έτσι ώστε ίσως και σχεδόν οτιδήποτε πάνω απ αυτό να γίνεται θεμιτά δεκτό, με αποτέλεσμα πχ USA και Γερμανία να είναι πάντα ασφαλείς και να μην κινδυνεύουν σχεδόν ποτέ!! ...
    Με άλλα λόγια μαθαίνουν στους δανειστές και τους συνηθίζουν στην ιδέα στα πολύ χειρότερα (μεγιστως και εσχάτως χειριστα), ώστε τα απλά χειρότερα που έρχονται να τους φανούν "μπουναμας" ... and sweet sound to their ears ...
    Αυτό είναι το Ελληνικό πείραμα, και εφαρμόζουν και την ίδια ιδέα για την εσωτερική οικονομία και τον κόσμο.
    ... Παλιά τακτική ...
    Τώρα γιατί την πατησαμε εμείς ειδικά έτσι? Γιατί είμαστε μ@√@+€© ! ...
    10. Αυτά μπορείτε να τα δείτε σαν "αποκάλυψη" και λίγο κάτι σαν τις 10 εντολές του Μωυση.
    ... Ουπ! ... σας έπιασα!! ... Πλάκα κάνω.

    Θέλω σχόλια όμως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Stavro,

      Δυστυχώς αυτό που ισχύει είναι πως:

      "Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια"...

      τα πράγματα στην οικονομία δυστυχώς ή ευτυχώς είναι απλά...

      μα πολύ απλά...

      να θυμάσαι πάντα πως ο "Δάσκαλος" ή ο "ΔασκαΛάκος" λέει...

      πως όποιος τα κάνει δύσκολα ή δεν ξέρει τι του γίνεται και θέλει έτσι να κρύψει την ασχετοσύνη του...

      ή με αυτόν τον τρόπο απλώς "θολώνει τα νερά" για να κρύψει την αλήθεια και την πραγματικότητα...

      με άλλα λόγια πρόσεξε το "Λάκο" στον "ΔασκαΛάκο"...

      όσο για όλα αυτά που έγραψες θα απαντήσω για χάρη της "οικονομίας" θα απαντήσω μόνο στο πρώτο.

      το αν αυτοί που αγοράζουν ομόλογα είναι χαζοί ή όχι να ρωτήσεις τους Έλληνες ομολογιούχους που αγόραζαν τα Ελληνικά ομόλογα ...

      ρώτα πχ και τον Καραμανλή τον νεότερο που είχε ένα κάρο από αυτά γιατί ήταν μέσα στα πράγματα και πλήρως ενημερωμένος...

      όπως φυσικά και όλοι αυτοί που τώρα αγοράζουν τα Αμερικανικά ομόλογα γιατί η Αμερική δεν πρόκειται ούτε με τον ένα ούτε με τον άλλο τρόπο να χρεοκοπήσει ποτέ...

      ξέρεις τότε που αγόραζαν τα Ελληνικά σχεδόν όλοι (ακόμη και εγώ)πίστευαν πως η Ελλάδα δεν θα χρεοκοπήσει ποτέ και γέλαγαν..

      δεν θέλω να σε τρομάξω φίλε Stavro αλλά όλες οι μεγάλες οικονομικές αυτοκρατορίες του παρελθόντος χρεοκόπησαν...

      και πάντα τότε οι περισσότεροι "έξυπνοι" της εποχής...

      πίστευαν πως δεν θα χρεοκοπήσουν ποτέ...

      Διαγραφή
    2. Σχετικά με: " Δυστυχώς αυτό που ισχύει είναι πως:

      "Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια"...

      τα πράγματα στην οικονομία δυστυχώς ή ευτυχώς είναι απλά...

      μα πολύ απλά... "

      και " πως όποιος τα κάνει δύσκολα ή δεν ξέρει τι του γίνεται και θέλει έτσι να κρύψει την ασχετοσύνη του...

      ή με αυτόν τον τρόπο απλώς "θολώνει τα νερά" για να κρύψει την αλήθεια και την πραγματικότητα... "

      Απάντηση: Τώρα αυτά να τα πάρω σαν χρησμό πυθιας, σαν προσβολή ή σαν υπεκφυγές?

      Μερικά πράγματα θέλουν ανάλυση και δε λέγονται με λίγα λόγια, εξαρτάται πόσο βαθιά θέλει να το πάει κανείς, όπως πχ χτες η ωραία κοινωνιολογικη σου ανάλυση και διάλογος με τον χχχ.

      Σήμερα εγώ έθεσα ένα άλλο θέμα, το οποίο πιστεύω είναι θέμα κλειδί στην παγκόσμια οικονομία και πολιτική, και το οποίο αν και έχει τη δικιά του συνοχή (βλ. 1-10), παίρνει πολύ συζήτηση, και αυτό είναι πλούτος , όχι φτώχεια. Κι αν θες αντιστρεφω τη σοφιστεια της λαϊκής παροιμίας και της διπλωματικής σου απάντησης ως εξής: τα λίγα λόγια είναι σίγουρα φτώχεια (αν και λακωνική ομορφιά), ... τα πολλά μπορεί και να μην είναι ... αν είναι αναγκαία! ...

      Και το άλλο που με κατηγορείς (με επιλογή μεταξύ δύο ενδεχομένων) ισχύει άνετα και για αυτόν που λέει λίγα λόγια! ...

      Η σωστή επιλογή δεν είναι ούτε τα πολλά ούτε τα λίγα λόγια ... αλλά τα αναγκαία λόγια!! ... (για να γίνει κάτι μεταδοσιμο και κατανοητό)

      Οπότε θα έλεγα, αν συμφωνείς, διάβασε πάλι προσεχτικά τα 1-10 (γι αυτό το έκανα επιγραμματικα οργανωμένο και τόσο απλό), και αφού κατανοήσεις το θέμα αυτό που θέτω θα μπορούσες να απαντήσεις πιο συγκεκριμενα επί της ουσίας, συνοπτικά ή μη, με αναγκαία λόγια.

      Για το ένα που απάντησες (κι εσυ με σχετικά πολλά λόγια , αλλά οκ), στην ουσία ίσως δε διαφωνώ, γιατί δεν είπα ότι δε θα χρεοκοπησουν, αλλά ότι τα πράγματα δεν είναι μονα αυτά που βλέπουμε και δεν είναι τόσο απλά.

      Διαγραφή
    3. Φίλε Stavro,

      επικεντρώσου στην ουσία και όχι στις λεπτομέρειες...

      αν πρόσεξες εγώ κάθε φορά γράφω πολύ λίγα λόγια...

      και αυτό γιατί

      "η ουσία είναι μια και ο μπακλαβάς γωνία...

      και σε λίγο στη Δύση μπακλαβάς γιοκ..."

      τα άλλα όλα είναι απλά σιρόπια χωρίς γλυκό...

      Διαγραφή
    4. Και δύο ακόμη δικά μου σχετικά με το "Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια" της λαϊκής ρυσης, για να το λύσουμε αυτό το θέμα και να μην χρειάζεται παρόμοια απάντηση.
      1. Αυτοί που το βγαλαν αυτό, και να θέλαν δεν θα μπορούσαν να διαχειριστούν και να αφομοιωσουν πολλά λόγια, γι αυτό άλλωστε το βγαλαν ...
      2. [Με άλλα λόγια] "Ναι όντως, τα πολλά λόγια είναι φτώχεια, αλλά γι αυτούς που δεν τα καταλαβαίνουν ή δε θέλουν να μπουν καν στη διαδικασία να τα καταλαβουν..." ... "εκτός αν είναι σκόρπια λόγια χωρίς συνοχή και ουσία". (δικά μου αυτά)

      Τα τελευταία είδους λόγια, αν είναι και πολλά, όντως γίνονται κουραστικά. Γι αυτό μίλησα για " Αναγκαία λόγια", που μένουν στην ουσία κτλ.

      Διαγραφή
    5. Χμμ! Δε νομίζω ότι κι εσύ γράφεις ή έχεις γράψει λίγα λόγια.

      Όσο για τον μπακλαβά (και σωστό να είναι αυτό που λες), δεν είναι ή ουσία στην προκειμένη περίπτωση, γιατί άλλο θέμα εθεσα εγώ!! ...

      Παρόλα αυτά το παίρνω σα δέκτη απάντηση, και αν δεν επιθυμείς δεν ανοίγουμε καν αυτό το άλλο θέμα. Το αφήνω σε σένα ...

      Και πάλι ευχαριστώ τον Δάσκαλο (πάντα).

      Για το Λάκο ... θα τα πούμε άλλη φορά (το είχα προσέξει το πιασαρικο).

      Διαγραφή
    6. Και ούτως ή άλλως θέλει πολύ δουλειά και χρόνο ένα τέτοιο άλλο θέμα, και φοβάμαι μη χαθεί και το σιρόπι ... μέχρι τότε.

      Και αρκετά κουρασαμε τον Δάσκαλο με τις πολλές ερωτήσεις μας.

      Διαγραφή
    7. Προσπαθώ να ερμηνεύσω τα προγενεστερα λόγια σου σχετικά με το Λάκο στο ΔασκαΛάκο:

      "... ή με αυτόν τον τρόπο απλώς "θολώνει τα νερά" για να κρύψει την αλήθεια και την πραγματικότητα...

      με άλλα λόγια πρόσεξε το "Λάκο" στον "ΔασκαΛάκο"... "

      Εννοείς τα νερά μέσα στο Λάκο, ή γενικά ...?

      Όσο για το "σκοταδόψυχος" ... I simply don't buy it!! Γιατί "σκυλί που προειδοποιεί γαυγιζοντας ... δε δαγκώνει ... (απλά προειδοποιεί, ... για τον τσαμπουκά)".

      Και αυτός που είναι πραγματικά σκοταδόψυχος και σκάβει πραγματικούς λακους ... δεν προειδοποιεί ...

      Εγώ νομίζω (και correct me if I am wrong) ότι ο Δάσκαλος είναι αυτό που φαίνεται: καλός γνώστης και μάντης! Και στην ουσία (όχι μόνο κατά βάθος) είναι και καλόψυχος!! ...
      Τώρα αν κρύβει κάτι? ... We all do! ...
      RSVP

      Διαγραφή
    8. Βέβαια ο Λάκος στο ΔασκαΛάκο νομίζω δεν είναι παρά μιά απλή προειδοποίηση ότι κάποιος μπορει και να την πατήσει με τις οικονομικές προβλέψεις και πέσει στο Λάκο. Και αν αυτό συμβεί, το μαντείο είναι ίσως καλυμμένο, γιατί είχε προειδοποιηθει (ο ρισκαρων).

      Με άλλα λόγια, ο Λάκος ίσως δεν είναι άλλο παρά μιά προειδοποίηση για "το διφορούμενο του μαντείου και κάθε χρησμού".

      Τα λέω σωστά Δάσκαλε, ναι ή όχι?

      Διαγραφή
    9. Σωστά φίλε Stavro,

      ότι πεις εσύ...

      Διαγραφή
    10. Τότε καλό!!
      {π.χ. η ερμηνεία και το νόημα επαφίεται στον δέκτη και αναγνώστη (?) ...κτλ.}

      Διαγραφή
  10. Ο Donald Trump θα είναι ίσως ο πιό κρίσιμος πρόεδρος των ΗΠΑ !!

    Ο Barak Obama (44ος...) ήταν ο πιό ειρηνικός και ίσως ο πιό σωστός (μέχρι τώρα). Του είχαν δώσει και προκαταβολικά νομπελ ειρήνης. [Για ένα σχετικό διάλειμμα ... των ΗΠΑ ... κτλ.]

    Αν τα βάλει κάποιος αυτά τα δύο μαζί ... ...
    [Ο νοών νοείτω! ...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην προβληματίζεσαι φίλε Stavro,

      Ο Donald Trump δεν θα προλάβει να ορκιστεί πρόεδρος...

      Ο Barak Obama θα είναι ο τελευταίος πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτιών της Αμερικής...

      http://www.lamiareport.gr/index.php/kosmos/item/51739-bampa-vangka-o-tramp-den-tha-prolavei-na-orkistei

      Διαγραφή
    2. Κι αν τελικά ορκιστεί κτλ. ... θα το κλείσεις το μαντείο? [Μην παίρνεις τέτοιο ρίσκο ... (βλ. στη συνέχεια).]

      Εγώ ακράδαντα πιστεύω ότι και θα ορκιστεί και θα διαπρέψει για 2 full τετραετίες. Έχει τα προσόντα ... αλλά και τον ψήφο των Αμερικανών τουλάχιστο ... (τώρα για τα παγκόσμια κτλ. βλ. πάλι στη συνέχεια).

      Δεν υπάρχει καλή ένδειξη προς το παρόν ότι αυτά που λέει η Μπάμπα Βάνγκα για τον δήθεν Ομπάμα έχουν συμβεί ή θα συμβούν. Το αντίθετο. Επίσης πολλά απ αυτά που χει πει και προφητεύσει δεν εγιναν. Το είχα ψάξει κι εγώ το θέμα. Είχε προφητεύσει κι άλλα που δεν έγιναν.

      Καλή η Μπάμπα Βάνγκα, τη συμπαθώ κι εγώ, και την έχουμε ξαναδεί. Το πρόβλημα όμως με τις προφητείες της φίλε ΔασκαΛάκο, αλλά και τις προφητείες γενικά, έγκειται  στα ακόλουθα:
      1. Όταν βγαίνουν κάποια λέμε "Ωωωω!!" ... . Για τα περισσότερα όμως που δε βγαίνουν, συνήθως δεν προσέχει και δε μιλάει κανένας! (τουλάχιστο απ τους υποστηρικτές των [εκάστοτε] προφητειών).
      2. Κι αυτό γιατί συνήθως οι προφητείες είναι διφορούμενες, ή "Πολυφορούμενες". Μπορούν να ερμηνευτούν και/ή να επαληθευτούν με διάφορους τρόπους, σε φάσμα συνήθως χρόνου, και γιά διάφορα πρόσωπα, πράγματα και καταστάσεις ...
      3. (~χρυσός κανόνας) "Ότι προφητεύεται ... [δυνητικά] ανατρέπεται (μπορεί να ανατραπεί) ..." , το χουμε ξαναπεί:

      α) http://kathigitislykeiou.blogspot.com/2016/09/when-to-say-goodbye-to-western.html?showComment=1475352405202&m=1#c3442718043371479257

      β) http://kathigitislykeiou.blogspot.com/2016/09/when-to-say-goodbye-to-western.html?showComment=1475388357455&m=1#c8497409211799313739

      (Κάτι σα την αρχή της απροσδιοριστίας/αβεβαιότητας στη Κβαντική Φυσική)

      Για λόγους σαν κι αυτούς, και άλλους ίσως, σήμερα τα "Πολιτισμένα" μεγάλα μέντιουμ των μεγάλων ευρωπαϊκών χωρών και ΗΠΑ μιμούνται κάτι αντίστοιχο των έξυπνων αμερικανών δικηγόρων και ψυχολόγων-θεραπευτών[συμβουλευτικής] (λεπτομέρειες γι αυτούς, αν χρειαστεί, άλλη φορά), προσθέτοντας στο τέλος των προβλέψεών τους και προφητειών τους [για να είμαι καλυμμένοι και ηθικά αλλά και νομικά] κάτι σαν το περίφημο "but then, again, these may not happen! ..."  του βρετανού ..., ονόματα δε λέμε ..., που νομίζω έκανε το ξεκίνημα.

      Κάτι σαν, με άλλα λογια, το Λάκο στο ΔασκαΛάκο ...

      Οπότε, όλα ok.

      Απλά η Μπάμπα Βάνγκα δεν τα ήξερε αυτά τα "δυτικά κόλπα" ...

      Τέλος του ποστ

      Warning: Όπως και την άλλη φορά, (και ίσως σχεδόν κάθε φορα) αφιέρωσα χρόνο για το blog και γιά να τα γράψω, οπότε μη μου πεις πάλι "τα πολλά λόγια είναι φτώχεια", γιατί θα σε πλακώσω! ...

      Κάθε άλλη απάντηση δεκτή, ακόμη και π.χ. "ουδέν σχόλιον", αν και πάντα προτιμώ τον εποικοδομητικό διάλογο (αν και ίσως περισσότερο χρονοβόρος).

      Διαγραφή
    3. Όχι φίλε Stavro,

      Αυτή τη φορά δεν θα σου πώ ότι:

      "Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια"...

      αλλά

      "Το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν"...

      ΥΓ: Πάντως περίεργο για κάποιον που πιστεύει στην αγάπη και στην Ειρήνη να απειλεί πως θα πλακώσει κάποιον που απλά τον συμβουλεύει...

      γιατί για κάποιον που προφητεύει όντως δεν είναι...

      έτσι γίνεται συνήθως από αρχαιοτάτων χρόνων...

      Διαγραφή
    4. Ποτέιτο ... ποτάτο (potato σε αγγλικά και αμερικανικά ... Δηλ. "Ίδιο Πράγμα ...")!!!

      Τι να πω? Μου κάνες την καρδιά περιβόλι πάλι! Τόσος κόπος και χρόνος για το τίποτα?!!!

      Και τώρα μη με βάζεις να βάζω εισαγωγικά στο 'πλακώσω' ... χιουμοριστικό ήταν.

      Με άλλα λόγια και πάλι η απάντησή σου επί της ουσίας μηδέν!

      Τι είδους συμβουλή είναι αυτή (που σωστή μπορεί να είναι [κυρίως σε κάποιες περιπτώσεις] - δε διαφωνώ), αν δεν απαντάμε το προκείμενο? Να θυσιάσω την ουσία για το Λακωνισμό όταν αυτό δεν πρέπει ή δε γίνεται?

      Τώρα χάνουμε πιό πολύ χρόνο. Συγχωρώ όμως την αινιγματικοτητα και Λακωνισμό σου επειδή είσαι μαντείο ...
      Παρόλα αυτά αν θες απαντάς (έστω λακωνικά [αλλά]) επί της ουσίας, αν όχι έστω πέστο. Απάντηση είναι και αυτό. [IDNWTR = I Do Not Wish To Reply] (για όποιο λόγω ... [αδιάφορο προς τον ερωτήσαν])

      Καλός ο Λακωνισμός, κι εμένα μ αρέσει, εκεί που χρειάζεται, [και ευχαριστώ για τη συμβουλή] αλλά:
      1. Είναι σχετικός.
      2. Αυτοί που τον πίστευαν, με την ξεροκεφαλιά, τη λιτότητα και απολυτοτητα τους το φαγαν νωρίς το κεφάλι τους ... κάπου στην κεντρική Ελλάδα, μακρυά απ το σπίτι τους ... και γίναν ήρωες!! ...
      3. Εγώ δε γεννήθηκα στη Λακωνια, ούτε στην αρχαία Ελλάδα. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον περίπλοκο και πολυσύνθετο Δυτικό Πολιτισμό το 20ου και 21ου αιώνα, και το "φιλοσοφείν" έχει αλλάξει!! Και είναι η πολυσύνθετη και αναλυτική δομή και σκέψη, που κι εσύ χρησιμοποιείς σε αυτό το blog, ενός τέτοιου πολιτισμού κτλ ... που όπως λες [ίσως - το βάζω εγώ] ... θα καταρρεύσει. Και μιά τέτοια τεκμηρίωση δε γίνεται με Λακωνισμό ούτε με αβάσιμες προφητείες και χρησμούς στυλ πυθιας. Και αν οι δικες σου ήταν μόνο τέτοιες να σαι σίγουρος ότι δεν θα τις παρακολουθούσαν!!
      Άλλα στην πράξη ούτε εσύ είσαι μόνο λακωνικός (ευτυχώς!). Γιά μέτρα να δεις !! ... (αναρτήσεις και λόγια στο blog). But it's ok!!

      Διαγραφή
    5. Διόρθωση:
      "Και αν οι δικες σου ήταν μόνο τέτοιες να σαι σίγουρος ότι δεν θα τις παρακολουθούσα!!"

      Διαγραφή
    6. Θα σου απαντήσω στην επόμενη ανάρτησή μου φίλε Stavro,

      μέχρι τότε εσύ μπορείς να διαβάσεις κάποιες από τις 529 αναρτήσεις-προφητείες που υπάρχουν εδώ μέσα...

      έτσι μπορεί ίσως να λύσεις κάποιες από τις απορίες σου...

      και που ξέρεις εγώ μπορεί να είμαι και πιο τυχερός...

      και να πετύχω περισσότερες επιτυχημένες προφητείες...

      από ότι η Μπάμπα Βάνγκα που είναι και πιο διάσημη "συνάδελφος" από εμένα...

      Διαγραφή
    7. Καλύτερα απαντήσεις επί των συγκεκριμένων ερωτήσεων ή θεαμάτων. Οι γενικότητες θολώνουν τα νερά, για να καλύπτουν το Λάκο (εσύ το χεις πει [πάνω κάτω]). Έχω όμως δει αρκετά στο blog και έχω απάντησει αρκετά.
      Αν το επόμενο θέμα σου είναι σχετικό, έχει καλώς. Καταλαβαίνω. Αν πάλι όχι, ... θα δείξει.
      Είναι αλήθεια ότι πολλές κατ ιδίαν ερωτήσεις μου τις αφήνεις αναπαντητες. Και δεν καλύπτονται ούτε απ τα παλιά. Απλά απαιτείται συγκεκριμένη επιχειρηματολογία για να απαντηθούν.

      Αλλά, μάλλον το πας φιρί φιρί να δεις την λακωνική και αινιγματικη πλευρά μου, ή μάλλον μετά από τόσο κόπο χωρίς απάντηση θα με αναγκάσεις εσύ να γίνω λακωνικός ή αδιάφορος.

      Υπόψιν όμως ότι θα πρεπε να απευχεσαι να γίνουν οι προφητείες σου, αν και το χεις πει, μιας και δεν νομίζω οτι θα πρεπε να θεωρείται επιτυχία η πρόβλεψη καταστροφών και δεινών. Στην αρχαιότητα αυτό το ονόμαζαν "Γκαντεμιά" (την πρόβλεψη και προφητεία δεινών), και αυτούς που προέβλεπαν δεινά "Γκαντέμηδες" ... (αλλιώς επικράτησαν αυτές οι λέξεις σήμερα ... ... κακή τύχη κτλ.).

      Διαγραφή
    8. Αι γειά σου...

      και αυτό το έχω προβλέψει...

      ότι στο τέλος θα με πούνε "γκαντέμη"...

      Διαγραφή
    9. Δε καταλαβες τι εννοώ. Άλλο το αρχικό νόημα της λέξης.

      Διαγραφή
    10. Αυτό που κατάλαβα εγώ φίλε Stavro,

      είναι ότι "μπλέξαμε τα μπούτια μας" εδώ μέσα...

      οπότε περίμενε την επόμενη ανάρτησή μου που θα τα ξεμπλέξει...

      μέχρι τότε λίγη υπομονή...

      και καλή ανάγνωση...

      Διαγραφή
    11. Κακή επιρροή τύχης δεν έχει φέρει το μαντείο ... το αντίθετο (think about it! - οποίος προειδοποιεί μπορεί να κάνει καλό σε πολλούς, κτλ.)

      Δε θεωρώ ότι " "μπλέξαμε τα μπούτια μας" εδώ μέσα...". Ίσως όπως σε διαβάζουμε εμείς προσεκτικά και απαντάμε, θα πρεπε και συ παρομοίως ... , αν όχι ήδη. Εγώ πάντα όλα τα σχόλια τα διαβάζω προσεχτικά τουλαχ. δύο φορές, για να τα καταλάβω. Και τα δικά μου είναι ξεκάθαρα (ελπίζω) [αν κάποιος προσέχει το συντακτικό με ακρίβεια], είναι δε ως επί τω πλείστον απλά ελληνικά.

      Όσο για την υπομονή μου, μέχρι την άλλη φορά κτλ., την έχεις, if that's what you prefer and wish! ...

      Διαγραφή
    12. (Σχόλιο-συμπλήρωμα με κάποια καθυστέρηση) βλ. σχόλιο ΔασκαΛάκου πιό πάνω: "ΥΓ: Πάντως περίεργο για κάποιον που πιστεύει στην αγάπη και στην Ειρήνη να απειλεί πως θα πλακώσει κάποιον που απλά τον συμβουλεύει...

      γιατί για κάποιον που προφητεύει όντως δεν είναι...

      έτσι γίνεται συνήθως από αρχαιοτάτων χρόνων..."

      (Απάντηση:) Για διάλογο χιούμορ επρόκειτο.
      Αλλά "Ουδείς Εκον κακός" (Σωκρατης)
      = κανένας κακός εκ φυσεως,
      και αυτό ισχύει για όλους τους ανθρώπους, προφητευοντες και μη ...

      Διαγραφή
  11. Παρόλα αυτά, από χτες αναταραχές και επεισόδια στις ΗΠΑ, από ένα πρωτοφανές λαϊκό κίνημα που ξέσπασε κατά της εκλογής Trump. Από πού να υποκινείται άραγε?

    Επίσης ερώτηση (για όποιον γνωρίζει):
    Ποιές ήταν μέχρι τώρα οι οικονομικές συνέπειες με τα νέα της εκλογής Trump ? (πχ χρηματιστήρια, πετρέλαιο κτλ ...). Δεν έτυχε να μάθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά από "σκοτεινές δυνάμεις" φίλε Stavro,

      από αυτές που έφαγαν και το παλικάρι μας...

      τον πρώην υπουργό παιδείας...

      Διαγραφή
  12. ΔΑΣΚΑΛΕ ΣΟΥ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΕΛΑΤΗ----Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΥ
    Γουόρεν Μπάφετ: Η Wall Street θα ανεβαίνει με όποιον και αν εκλέγονταν -Και με Τραμπ


    Πηγή: Γουόρεν Μπάφετ: Η Wall Street θα ανεβαίνει με όποιον και αν εκλέγονταν -Και με Τραμπ | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/300632/goyoren-mpafet-i-wall-street-tha-anevainei-me-opoion-kai-eklegontan-kai-me-tramp#ixzz4PjwVLRtI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεμίσαμε προφήτες φίλε Λουκά,

      προσωπικά δεν μου κάνει εντύπωση πια...

      Παλαιότερα ήταν ο τότε διάσημος οικονομολόγος Irving Fisher που διακήρυττε το 1929 ότι

      "τα χρηματιστήρια φαίνεται να έχουν αγγίξει ένα μόνιμο ιστορικό υψηλό."

      Ήταν βλέπεις και τότε η εποχή της απέραντης αισιοδοξίας και τα πολλά χρόνια της ευημερίας που είχαν προηγηθεί.

      εγώ πάντως προσωπικά τώρα προτιμώ άλλον προφήτη:

      http://www.capital.gr/o-kostas-stoupas-grafei/3168796/i-bomba-metra-antistrofa-tik-tak

      Διαγραφή
    2. ΔΑΣΚΑΛΕ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΡΑΧ=ΠΕΙΝΑ ΔΩΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΗ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΧΩΡΑΦΙ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΩ ΟΥΤΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΩ

      Διαγραφή
    3. Ααα! ... Για τον Κώστα Στούπα το "Λακωνιζειν δεν εστί Φιλοσοφείν" εε?   Και για το άρθρο του "τα πολλά λόγια δεν είναι φτώχεια"? ...

      Διάβασα και τα δύο άρθρα. Προσωπικά προτιμώ τον Warren Buffet, που αν και ίσως να μην ξέρει τόση καλή οικονομία όπως ο Κώστας Στουπας και ο ΔασκαΛάκος (το εννοώ αυτό!), άνθρωποι σαν κι αυτόν όμως ξέρουν καλά τη [Τραπεζική] δουλειά τους (δες τε την ιδιότητά του) και είναι πολύ περισσότερο ενημερωμένοι από σας και μας τους " Θεωρητικούς της πολυθρόνας" για το τι πραγματικά ισχύει και γίνεται εκεί έξω και πίσω απ όλα. Και άνθρωποι σαν κι αυτούς (και άλλους ακόμη) δικαιούνται και μπορούν να προβλέπουν το μέλλον ... γιατί το δημιουργούν ...!!

      Και για να μην παρεξηγηθώ τι εννοώ πχ. (απ του Κώστα Στούπα):

      "Τα τελευταία χρόνια αν και οι κεντρικές τράπεζες, με πρώτη αυτήν της μεγαλύτερης οικονομίας του πλανήτη, τη FED, ..."

      αυτός τουλάχιστο δε μου φαίνεται και τόσο ενημερωμένος. Πόσοι ξέρουν ότι η FED δεν είναι Federal, ούτε κρατική, ούτε Αμερικάνικη, αλλά ιδιωτική, με αγνώστους μετόχους ... ? Ο Warren Buffet όμως είμαι σίγουρος ότι το ξέρει.

      Και δεν το πιασα ? Η Αμερικάνικη οικονομία η μεγαλύτερη οικονομία στον πλανήτη? Τότε έληξε το θέμα!! ...

      Μάλλον ψιλοάσχετος μου φαίνεται ... [ πχ. ξέχασε κάτι τρις δανεικά ... (?)]

      Διαγραφή
    4. Δηλ. με άλλα λόγια (παρόλο που σχεδόν αδιαφόρησες για το,  και δε με πιστεψες στο, άλλο μεγάλο μου σχόλιο με τα 10 σημεία), αυτοί, πίστεψέ με, μάλλον μεταξύ τους και στους εαυτούς τους δανείζουν και δανείζονται, ενώ εμείς μάλλον είμαστε στην απέξω ...

      Και έτσι παραμένει περίπου σταθερή συνολικά η οικονομία στον πλανήτη κτλ., αλλά όχι για όλους ...

      Πχ:

      " «Tο χρηματιστήριο θα σημειώσει άνοδο μακροπρόθεσμα ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα των αμερικανικών εκλογών» δήλωσε ο δισεκατομμυριούχος επενδυτής Γουόρεν Μπάφετ, ο οποίος είχε κρίνει δριμύτατα τον Ρεπουμπλικανό εκλεγμένο πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ. 

      «Το χρηματιστήριο θα βρίσκεται ψηλότερα σε 10, 20, 30 χρόνια από τώρα, αυτό θα συνέβαινε με την Χίλαρι και αυτό θα συμβεί με τον Τραμπ», δήλωσε ο Μπάφετ, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του επενδυτικού ταμείου Berkshire Hathaway, σε σημερινή συνέντευξη που παραχώρησε σήμερα στο CNN.

      Ερωτηθείς αν αισθάνεται αισιόδοξος για την Αμερική, ο Μπάφετ απάντησε: «Εκατό τοις εκατό. Το σύστημα της αγοράς λειτουργεί. Δεν λειτουργεί για όλους. Λειτουργεί συνολικά»."

      Διαγραφή
    5. Αλλά κι αυτές τις προφητείες δεν τις λαμβάνω υπόψιν ...

      Κανείς δεν ξέρει το μέλλον!!! ...

      Διαγραφή
    6. Και σ αυτό το "λάκο" ίσως πέφτουν όλοι μέσα !! ...

      Διαγραφή
    7. Βέβαια εγώ από οικονομικά δε γνωρίζω πολλά, και ειδικός δεν είμαι, γι αυτό χρειάζονται οι προφήτες να μας προειδοποιούν ...

      Διαγραφή
  13. Φίλε Λουκά:
    1. Θενκς για το άρθρο. Είχα ρωτήσει κι εγώ χτες για μία σχετική ενημερωση.
    2. Όσο αντί για καλλιέργειες, αρχίζουμε να βάζουμε καμία κοτούλα για ξεκίνημα στην ταράτσα ή αυλή για κανένα αυγό τουλάχιστο, και μετά βλέπουμε ("έχει ο Θεός " ... ). Μηδαμινό το κόστος (τρώνε και σκουλήκια) και παράγουν εκ του μηδενός, σαν τα ομόλογα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. δασκαλε κανε μια αναλυση για το χρυσο τοσο σε βραχυπροθεσμο οσο και σε μακροπροθεσμο επιπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και μια αναλυση με θεμα το: γιατι δεν ανεβηκε ο χρυσος με τον τραμπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως φίλε Kosnas,

      η αγορά να προεξοφλεί πως όταν πάει στο οβάλ γραφείο...

      θα αρχίσει και αυτός τις κωλοτούμπες όπως ο Αλέξης...

      ή μπορεί να προεξοφλεί αυτό που πρόβλεψε η τυφλή γριά...

      πως τελικά δεν θα ορκιστεί ποτέ...

      κοίτα φίλε μου έχω γράψει εδώ και καιρό πως στις αγορές ειδικά σήμερα δεν πρέπει κανείς να ψάχνει για λογική...

      όπως έχω ξαναγράψει:
      "Οι αγορές κινούνται πάντα σε λάθος κατεύθυνση...
      για να το πάρουν αυτό πρέφα κάποια στιγμή...
      και να κάνουν ένα νέο λάθος στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση"...

      ειδικά στις μέρες μας που το χρήμα παράγεται "δια του αέρα του κοπανιστού" και ο κάθε "δικός μας" τζομπάνος μπορεί να δανειστεί τα σκώτια του και να παίξει με παράγωγα και τα δεκαπλάσια...

      ως απόδειξη πως οι αγορές κοροϊδεύουν δες την αντίδρασή τους μετά την νίκη Trump...

      στην αρχή πχ ο χρυσός ήταν στο +5% και τα χρηματιστήρια στο -5%...

      και μετά τούμπα όλα...

      άρα με ένα από τα δυο σίγουρα κοροϊδεύουν...

      απλά πράγματα...

      κατά την γνώμη μου όπως και στην πραγματικότητα ο "αιφνιδιασμός" είναι αυτός που δείχνει την αλήθεια...

      απλά πράγματα...

      αλλά για να μην το κουράζουμε το θέμα η άποψή μου για το χρυσό δεν έχει αλλάξει...

      τουτέστιν προσεχώς τριψήφιο...

      και όταν έρθει η επόμενη κρίση και σ$ίξουν οι κw£οЇ ...

      νούμερα που θα τρίβει κανείς τα μάτια του...

      γιατί όπως έχω ξαναγράψει:

      "Όταν σφίγγουν οι κw£οЇ...

      ο άνθρωπος γυρίζει πάντα στο χρυσό"...

      Διαγραφή
  16. Δάσκαλε, βλέπω ανέφερες και τη γιαγιά Βάνγκα, κάτι που σημαίνει ότι μετά από τόσα χρόνια επιφανειακές προσεγγίσεις επι των μελλούμενων, άρχισες επιτέλους να μπαίνεις και στα βαθιά. Και από την τελευταία σου ανάρτηση, βγάζω και "επισήμως" το συμπέρασμα, ότι έχεις μπεί πια και εσύ στη μικρή ομάδα των μεγάλων προφητών. Και εξηγούμαι, για να καταλάβεις πόσο καλός έχω γίνει στην κατανόηση των προφητειών: μέσω της κωλοτούμπας - ανατροπής, ο Τραμπ που ξέρουμε από τις μέχρι τώρα δηλώσεις του πράγματι δε θα ορκιστεί πρόεδρος. Ο άλλος τραμπ (αυτός μετά τη μεγαλοπρεπή κωλοτούμπα) θα ορκιστεί. Επι πλέον, παίζει και το σενάριο να τον "φάνε λάχανο" και να βάλουνε στη θέση του κανένα σωσία. Όλα μέσα στο παιχνίδι είναι. Σε κάθε περίπτωση, η προφητεία θα βγει σωστή, και αυτό είναι που χαρακτηρίζει τις μεγάλες προφητείες και τους μεγάλους προφήτες. Δάσκαλε, η τελευταία σου ανάρτηση νομίζω ανοίγει μία νέα εποχή για το μπλογκ αυτό. Ένας κύκλος έκλεισε, και ένας άλλος, πιο τολμηρός ξεκινάει. Καλη επιτυχία (αν και όπως εξήγησα, αυτή είναι δεδομένη :-) )

    Μιας και τώρα μπήκες στα βαθιά, σε ενημερώνω ότι η γιαγια βάνγκα έχει προφητέψει και μία μεγάλη (φυσική ?) καταστροφή στην Ελλάδα, αν θυμάμαι καλά, Αύγουστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως φίλε Giorgio,

      έχεις απόλυτο δίκιο για το blog αυτό...

      και ότι ένας μεγάλος κύκλος έχει κλείσει...

      και σύντομα προβλέπω ότι θα δικαιωθείς...

      γιατί κατά την γνώμη μου ανήκεις και εσύ στην μεγάλη αυτή κατηγορία των προφητών που αναφέρεις...

      για την ακρίβεια τελευταία δείχνεις κατά την γνώμη μου αρκετά "διαφορετικός"...

      για παράδειγμα δεν αναφέρεις πια τίποτε για τους εξωγήινους και τον ρόλο τους στα δρώμενα...

      όχι τίποτε άλλο αλλά έχω αρχίσει ήδη και ανησυχώ ...

      σκέψου εγώ που και τι δεν έχω προβλέψει εδώ μέσα!!!

      όσο για την γιαγιά Βάνγκα...

      όταν λες Αύγουστο αναφέρεσαι σε αυτόν που θα έρθει;;;

      ή σε αυτόν που πέρασε;;;

      Διαγραφή
    2. Νομίζω ότι αυτό που προφήτεψε δε μας έχει βρει ακόμη. Όσο για τους εξωγήινους, είμαστε τόσο βλάκες εμείς οι κάτοικοι του πλανήτη αυτού, που θα το αποφύγουν όσο γίνεται. Όμως, το em drive δουλεύει, και στην Αγγλία ετοιμάζουν μία έκδοση της μηχανής που μπορεί να οδηγήσει στη διαστημική εποχή.Δουλεύουν (χωρίς τυμπανοκρουσίες) και οι Κινέζοι, ενώ φορτσάρουν και οι Αμερικάνοι. Μέχρι να φτιάξουμε το πρώτο διαστρικό σκάφος, θα κάνουν τους "κινέζους". Το κόβω να θέλουμε καμιά 50αριά χρόνια ακόμη αλλά θα μπορούσαμε και σε 10.

      Έχουν όμως στείλει έναν αντιπρόσωπό τους στη γη, για να μας κυβερνήσει, στη μεταβατική αυτή περίοδο. Μετά από επίμονο mind control στο οποίο υπέβαλλαν τους κατοίκους αυτού του πλανήτη, τον έκαναν πλανητάρχη.

      Διαγραφή
    3. Τίποτα δε θα γίνει τον επόμενο Αύγουστο, όπως δεν έγινε και φέτος 29 Ιουλ., ή 29 Οκτ. ..., ... αυτά είναι eschatology business, και η Μπαμπα Βανγκα που να το υποπτευοταν ...

      Warning: Να προσέχετε όταν κάνετε "αιτήματα" προβλέψεων και προφητειών [προς επαλήθευση] "από τούτο εδώ το βήμα" (πχ του ίντερνετ), γιατί "ενίοτε γίνονται αποδεκτά!!! ..." ...

      Ακόμη όμως και τον επόμενο Αύγουστο καθαρή θα τη βγαλετε (για μας τους Έλληνες) κτλ ...

      Διαγραφή
    4. Φυσικά φίλε Stavro,

      και δεν θα γίνει τίποτε και ποτέ...

      ειδικά τον επόμενο Αύγουστο που ο δυτικός πολιτισμός θα παίρνει τα μπάνια του...

      είναι όντως λυπηρό τέτοιες προβλέψεις να αναπαράγονται ειδικά εδώ μέσα...

      μήπως τελικά δεν έχει γεμίσει το internet από προφήτες...

      αλλά από ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ???

      και πιο συγκεκριμένα από καρπαζοεισΠΡΑΚΤΟΡΕΣ???

      Διαγραφή
    5. Εγώ αναφερομουν για πιθανή καταστροφή στην Ελλάδα τον επόμενο Αύγουστο, που ανέφερε ο Giorgio σαν πρόβλεψη της Μπαμπα Βανγκα. Αυτό δε θα γίνει, λέω εγώ, όπως δεν έχουν γίνει και πολλές άλλες προβλέψεις της, σαν κι αυτές για τον δήθεν Ομπαμα (αυτά που λέει για αυτόν θα πρεπε να είχαν φανεί ήδη - είναι μάλλον off).

      Για το δυτικό πολιτισμό δεν ξέρω. Και πάλι νωρίς μου φαίνεται. Αλλά ίσως μάλλον θα τον προλάβουν (και θα μας προλάβουν) άλλα γεγονότα το 2018 που "θα σώσουν τη μέρα" και μας όλους.

      Αλλά τι μανία είναι αυτή με τις καταστροφικολογιες (όχι για το μαντείο αλλά γενικά στο ίντερνετ)? Άλλος θέλει τον κόσμο, άλλος τον πλανήτη, άλλος το σύμπαν, άλλος την Ελλάδα (και χωρίς να φταίω μπαίνει κι εδώ κι ο δυτικός πολιτισμός ...) ..., και όλοι διψανε !! και τα θέλουν "επί πίνακι" τώρα!!
      Γιατί ρε παιδιά? Relax!! Η ζωή είναι ωραία.

      Αλλά και πάλι το άλλο που εννοούσα είναι ότι υπάρχει διαφορά μεταξύ του να προβλέπεις και να προφητεύεις δεινά  και του να "εύχεσαι" να πραγματοποιηθούν (γιά να μη διαψεύστεις). Δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στο μαντείο (που περισσότερο βασίζεται σε νομοτέλειες), αλλά γενικά, βέβαια ο καθένας πρέπει να το ρωτήσει και να το απαντήσει αυτό στον εαυτό του!! Προβλέπουμε ή ευχόμαστε? Εγώ τίποτα απ τα δύο. (Μάλλον "απευχομαι" ..., ή ότι είναι να γίνει να γίνει μόνο για καλό, ή επειδή δεν μπορεί να αποφευχθεί.)
      Η ιστορία και η κοινωνία διέπονται από νομοτέλειες που ξέρουν καλά τη δουλειά τους, αλλά κι απ τον ανθρώπινο και κοσμικό παράγοντα που είναι απρόβλεπτοι!!! ...
      Προβλέψεις και προφητείες στα πλαίσια αυτά θεμιτές, αν και προσωπικά δεν παίρνω τέτοια ρίσκα ..., αλλά δίψα για καταστροφή? Δε χρειάζεται. Αν έρθει θα ρθει μόνη της. (Μη κάνουμε σαν τους μαρξιστές που τη φέραν οι ίδιοι, πριν την ώρα της!! ...)

      Σα συμβουλή κι εγώ με τη σειρά μου (αν και κάτι έχω δει να αναφέρεται στο μαντείο που και που): ένα "εύχομαι όμως ακόμη και να μη συμβούν αυτά, αν και ... δε το βλέπω (?)", δε θα βλαπτε, δίπλα και εκτός απ το "Λάκο" ... και/ή μετά το τέλος κάθε προφητείας δεινών. Ή κάτι σαν "αυτά [και τέτοια] θα γίνουν, αν και εύχομαι να διαψευστώ, [ακόμα και πανηγυρικά] ..." (κάτι έχω δει παρόμοιο - πρέπει όμως να τονίζεται ίσως πιό συχνά). Αυτά δείχνουν ήθος και ... κανείς δε θα κατηγορήσει το Δάσκαλο για "γκαντεμη", με τη σημερινή έννοια του όρου. [Αν κάτι τέτοιο συμβεί θα μαι απ τους πρώτους που θα το κατακρίνουν, μιάς και πάντα χρειάζονται αυτοί που προειδοποιούν! ειδικά για τα πιθανά δεινά!...]

      Όσο για το κερασάκι στη τούρτα στο σχόλιο-απάντησή σου:

      "μήπως τελικά δεν έχει γεμίσει το internet από προφήτες...

      αλλά από ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ???

      και πιο συγκεκριμένα από καρπαζοεισΠΡΑΚΤΟΡΕΣ??? "

      Θα πω ότι πράγματι, δεν έχω ιδέα τι μπορεί να εννοείς, [αν και κάπου πάει το μυαλό μου], αλλά θα απαντήσω κι εγώ χιουμοριστικά:

      Μήπως όμως ξέχασες και τους "Εισπράκτορες" (στο "highway to hell express" και στα διόδιά του ...)? ...

      [Αν το πάρεις σαν δήθεν υπονοούμενο και το ερμηνεύσεις "σωστά" να ξέρεις ότι δεν το εννοώ (για το μαντείο συγκεκριμένα), απλά πλάκα κάνουμε ..., αλλά σίγουρα η eschatology business (να χεις το νου σου, αν δε το γνωρίζεις ακόμη) έχει πολλές προεκτάσεις και πλοκάμια ... .]


      Κι από πολλούς είναι γεμάτο το ίντερνετ, ... γι αυτό πρέπει να μαστε προσεκτικοί.
      Αλλά όλους "by their fruits ye shall know them! ..." (βιβλική ["γραφική"] συμβουλή, σε αγγλική αρχαϊζουσα [από "the King James bible version"])
      = "από τα φρούτα τους [καρπούς τους] θα τους γνωρίσεις [γνωρίζεις] ! ...".

      Υ.Γ.: Σορυ για τα πολλά λόγια ίσως, αλλά απάντησα ξεκάθαρα και με σαφήνεια σε όλα, [για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις!].

      Διαγραφή
    6. http://kathigitislykeiou.blogspot.gr/2016/05/what-wonderful-western-life.html

      http://kathigitislykeiou.blogspot.gr/2015/11/the-barbarians-in-wonderland.html

      http://kathigitislykeiou.blogspot.gr/2015/04/the-end-of-what-wonderful-life-in.html

      http://kathigitislykeiou.blogspot.gr/2014/05/what-wonderful-life.html

      http://kathigitislykeiou.blogspot.gr/2016/09/when-to-say-goodbye-to-western.html

      Διαγραφή
  17. Για την ιστορία, ποτέ δεν είπα ότι θα γίνει καταστροφή τον επόμενο Αύγουστο. Η γιαγιά βάνγκα είπε (αν θυμάμαι καλά - το τόνισα αυτό) ότι ΚΑΠΟΙΟΝ Αύγουστο κάτι θα γίνει. Αλλά έτσι είναι εδώ στο διδαδίκτυο, μια κουβέντα λες, και την ερμηνεύει ο καθένας όπως θέλει. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρελαξ φίλε Giorgio, δεν σε κατηγόρησε κανείς για τίποτα. Στη Βανγκα τα ρίχνω κι εγώ, αν και οι δύο σας ειμασταν both λίγο ασαφείς:

      "η γιαγια βάνγκα έχει προφητέψει και μία μεγάλη (φυσική ?) καταστροφή στην Ελλάδα, αν θυμάμαι καλά, Αύγουστο."

      Ρώτησε ο δάσκαλος και απάντησες όχι συγκεκριμένα, οπότε και οι δύο έχουμε δίκιο. Όσο για τις προφητείες της Βανγκα το πρόβλημα είναι ότι χωρανε πολύ νερό ...
      (Ίσως σου στείλω ένα λινκ, αν το βρώ)

      Διαγραφή
    2. + ζητώ συγγνώμη γιά τη λάθος ερμηνεία μου

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.