και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Κυριακή 30 Απριλίου 2017

Τι έγινε ρε παιδιά;;; μας “πήδηξε” ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος;;;...


EKTAKTO: Διαλύονται τα Σκόπια – Εισβολή οπαδών του Γκρούεφσκι στη Βουλή – Ξυλοφόρτωσαν τον αρχηγό της αντιπολίτευσης ...

Τεθωρακισμένα της FYROM εισέβαλαν στο Τέτοβο. Στα πρόθυρα εμφυλίου τα Σκόπια...

Αυτό το “θαύμα”* που λέγεται Ελλάδα (και που όμοιό του μάλλον δεν έκανε ούτε ο Χριστός), η οποία συνεχίζει να παραμένει “όρθια” (και με “κωλοτούμπες”) ενώ όλα γύρω της διαλύονται, με έχει κάνει να ανησυχώ και να πιστεύω πια στα σοβαρά πως μάλλον κάποιος μας κάνει πλάκα και πως ειδικά για εμάς τους Έλληνες το χειρότερο μας το φυλάει για το τέλος (μας).

*δυστυχώς όμως ο λόγος που δεν έχουμε καταρρεύσει ακόμη κοινονικο-οικονομοικο-πολιτικά και εμείς είναι απλά επειδή ευτυχώς (προς το παρών) ανήκουμε ακόμη στη Δύση (you know Ευρώ και δανεικά σε € κτλ.) και μας κρατάνε ακόμη “όρθιους” με τα δανεικά τους οι υπόλοιποι Δυτικοί, αλλά δυστυχώς όμως αργά ή γρήγορα και είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο τελικά μάλλον εμείς θα είμαστε οι πρώτοι από τους αμιγώς Δυτικούς οι οποίοι θα καταρρεύσουν και θα κηρύξουν έτσι και επισήμως την είσοδο της Δύσης στον WWIII.

  

10 σχόλια:

  1. Ο μήνας έχει εννιά

    ΔΑΣΚΑΛΕ ΑΣΕ ΤΗ ΖΩΗ ΝΑ ΤΣΟΥΛΙΣΗ ΜΗΝ ΧΩΛΟΣΚΑΣ-- Ο μήνας έχει εννιά






    Στίχοι: Γιώργος Τζαβέλλας
    Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ


    1. Νίκος Γούναρης & Τρίο Κιτάρα
    2. Μαρίκα Νίνου
    3. Βίκυ Μοσχολιού
    4. Άλκηστις Πρωτοψάλτη
    5. Μπάμπης Τσέρτος
    6. Κώστας Μακεδόνας


    Μια ζωή την έχουμε, κι αν δε την γλεντήσουμε
    τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντήσουμε
    τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντήσουμε

    Μες στον ψεύτικο ντουνιά
    παίξτε μου διπλοπενιά
    παίξτε μου διπλοπενιά
    και ο μήνας έχει εννιά
    και ο μήνας έχει εννιά

    Όσο ζει ο άνθρωπος, κοίτα, παρατήρησε
    μέχρι τα σαράντα του, κι ύστερα μπατίρισε
    μέχρι τα σαράντα του, κι ύστερα μπατίρισε

    Μες στον ψεύτικο ντουνιά
    παίξτε μου διπλοπενιά
    παίξτε μου διπλοπενιά
    και ο μήνας έχει εννιά
    και ο μήνας έχει εννιά

    Στου διαβόλου τα `γραψα όλα το κατάστιχο
    και γλεντώ τα νιάτα μου, πριν με πιάσει λάστιχο
    και γλεντώ τα νιάτα μου, πριν με πιάσει λάστιχο

    Μες στον ψεύτικο ντουνιά
    παίξτε μου διπλοπενιά
    παίξτε μου διπλοπενιά
    και ο μήνας έχει εννιά
    και ο μήνας έχει εννιά

    Τη ζωή σου γλέντησε, πριν να ρθούν γεράματα
    και σου λένε άδικα, μάθε γέρο γράμματα
    και σου λένε άδικα, μάθε γέρο γράμματα

    Μες στον ψεύτικο ντουνιά
    παίξτε μου διπλοπενιά
    παίξτε μου διπλοπενιά
    και ο μήνας έχει εννιά
    και ο μήνας έχει εννιά
    https://www.youtube.com/watch?v=E2m6fPFXTkU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟ-ΣΤΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΠΟ-ΤΑΝΑ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΟΣ ΑΚΛΑΥΤΟΣ ΘΑ ΠΑΣ- ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΩ -------------Άλα άνοιξε κι άλλη μπουκάλα - 1952








    Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος & Χρήστος Γιαννακόπουλος
    Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ


    1. Δημήτρης Σκούταρης
    2. Τρίο Κιτάρα
    3. Τώνης Μαρούδας
    4. Βίκυ Μοσχολιού
    5. Άλκηστις Πρωτοψάλτη
    6. Κωνσταντίνος Παλιατσάρας
    7. Γιώργος Νταλάρας & Στέλιος Βαμβακάρης & Μπάμπης Τσέρτος


    Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα
    και την κοινωνία τώρα
    τηνε παίζω ένα παρά
    βίβα, τα φαρμάκια που `ταν στίβα
    ποτηράκι ποτηράκι
    λες και κάνανε φτερά
    βάνε, όσα έρθουν κι όσα πάνε
    που θα βρούμε τέτοιο βράδυ
    στη ζωή μας τη ρηχή
    δώσε, το τραπέζι ξαναστρώσε
    φέρε καθαρά ποτήρια
    κι άντε φτου κι απ’ την αρχή

    Ρώτα, το κορίτσι πρώτα πρώτα
    τι γουστάρει να του παίξεις
    μπουζουξή μου σεβνταλή
    βάρα, την κρυφή σου την λαχτάρα
    που ίσως να `ναι η αγάπη
    το πιοτό ή το φιλί
    ώπα, η καρδιά μου η σορόπα
    σάμπως και θα σπάσει απόψε
    και στα δέκα θα κοπεί
    φτου σου, οι πενιές του μπουζουκιού σου
    μου επήρανε τα ρέστα
    και μ’ αφήσανε ταπί

    Άλα, έχω στρώσει μια κεφάλα
    και τα βλέπω όλα σαν μπέης
    και τα νιώθω σαν πασσάς
    άιντε, στα ποτήρια ξαναβάλτε
    κι άιντε βίβα μου κι εμένα
    κι άιντε βίβα σας κι εσάς
    σβήνω, πω πω Θεέ μου τι θα γίνω
    αγκαλιά μου το κορίτσι
    και τριγύρω τα βιολιά
    σπάστα, κι όλα ας γίνουνε ανάστα
    και μπαρντόν αν μπουμπουνίσει
    και καμία τουφεκιά

    https://www.youtube.com/watch?v=R53z75ujNDQ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το σχέδιο Τραμπ για μείωση των φόρων των επιχειρήσεων στο 15% αποτελεί, χωρίς καμία αμφιβολία, τη μεγαλύτερη αλλαγή στο παγκόσμιο φορολογικό σκηνικό εδώ και σχεδόν έναν αιώνα. Αποτελεί τη σφραγίδα στο μήνυμα της κυβέρνησης Τραμπ "America first", ότι δηλαδή η Αμερική αποτελεί τον κύριο και μοναδικό στόχο του 45ου Αμερικανού προέδρου, μετατρέποντας τη στον μεγαλύτερο μαγνήτη ξένων κεφαλαίων στον κόσμο, και την εδραίωση του δολαρίου ως του κυρίαρχου του παγκόσμιου παιχνιδιού, με σοβαρές αρνητικές συνέπειες τόσο στην Ευρώπη όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.

    Το σχέδιο, το οποίο χαρακτηρίστηκε από την αμερικανική κυβέρνηση ως "η μεγαλύτερη φορολογική μείωση στην ιστορία", προτείνει να μειωθούν οι φορολογικοί συντελεστές για τις επιχειρήσεις στο 15%, από το σημερινό 35% για τις δημόσιες επιχειρήσεις και το 39,6% για τις μικρές επιχειρήσεις, καθώς και στα κέρδη που οι αμερικανικές επιχειρήσεις με δραστηριότητα στο εξωτερικό επιστρέφουν στη χώρα.
    http://www.capital.gr/agores/3208447/-puriniki-bomba-trump-kata-ton-foron

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να μας πει τώρα φίλε Λουκά,

      ο Τράμπ και οι Ρεπουμπλικάνοι Αμερικανοί...

      ας μην είχαν (από πίσω) την πρέσα και θα βλέπαμε...

      αλλά εσύ ΜΗΝ ΧΩΛΟΣΚΑΣ!!!

      σε λίγο θα έχουμε και εμείς κόμμα με την δική του πρέσα...

      ένα κόμμα ειδικά για εσένα τον ΜΕΡΑΚΛΗ!!!

      https://www.youtube.com/watch?v=6eJUsqwTRsQ

      Διαγραφή
  4. ΔΑΣΚΑΛΕ ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΚΤΟΣ- ΕΤΟΥΤΗ ΕΔΩ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΗΝ@ΡΙΣΜΑ ----------------Ραδιο αρβυλα - Κ.Α.Β.Λ.Ι. το κομμα της Τζουλιας --https://www.youtube.com/watch?v=znqlMbKrBYE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ - Μάκης Ψωμιάδης / PREMIERA --https://www.youtube.com/watch?v=Gg5JhswJWJk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΕΧΩΝΤΑΣ ΜΕΤΡΗΤΟ--ΕΓΩ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΕΩΣ ΣΟΤΟΥ ΚΕΡΔΗΣΩ ΣΤΟ ΠΑΜΕ ΣΤΙΧΟΙΜΑ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΧΡΥΣΟ-ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΑΒΑΙΚΗ--------O Warren Buffet μισεί τον χρυσό… Αλλά ιδού πέντε λόγοι για να αγοράσετε --http://www.capital.gr/forbes/3208867/o-warren-buffet-misei-ton-xruso-alla-idou-pente-logoi-gia-na-agorasete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ φίλε Λουκά,

      αν είχα μια πρέσα στο υπόγειό μου ...

      τότε να είσαι σίγουρος πως και εγώ θα τον μισούσα τον χρυσό...

      τέλος αν πω πως από οικονομία ο δικός μας ο Αριστοτέλης ...

      ήξερε περισσότερα όχι από έναν αλλά από χίλιους σαν τον Buffet...

      ποιος θα με πιστέψει στ' αλήθεια;;;

      Διαγραφή
    2. ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΔΑΣΚΑΛΕ--ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΠΑΤΗΡΗΔΕΣ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ --

      Διαγραφή
    3. Μάλλον γι' αυτό είστε ΜΠΑΤΗΡΗΔΕΣ...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.