και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Όχι φασιστικό, αλλά τυραννικό...


Η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει εγκλήματα από τα κομμουνιστικά καθεστώτα...

Όντως είναι λάθος να εξισώνει κανείς ένα φασιστικό με ένα κομμουνιστικό καθεστώς και αυτό γιατί όπως έχει αποδείξει περίτρανα η ίδια η πραγματικότητα τα κομμουνιστικά καθεστώτα στο τέλος δεν καταλήγουν σε φασιστικά αλλά σε τυραννικά καθεστώτα, γιατί αντίθετα με τα φασιστικά καθεστώτα από τα οποία μπορεί συνήθως να φύγει κανείς ελεύθερα από την χώρα, στα κομμουνιστικά καθεστώτα εκτός των άλλων απαγορευόταν “δια ροπάλου” και η έξοδος από την χώρα και τις περισσότερες φορές αυτή τιμωρούταν με θάνατο.
   

8 σχόλια:

  1. ΔΗΛΩΝΩ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλτατε Λουκά,

      εγώ από την άλλη δηλώνω κατηγορηματικά πως:

      "Μπατίρη" και καπιταλιστή ταυτόχρονα...

      πρώτη φορά "βλέπω"...

      Διαγραφή
  2. ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΕΥΦΥΙΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩΝΤΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΟΥΜΟΥΝΗΣΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΗΝΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΥΜΟΥΝΗΣΤΗ--ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ-ΘΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΩΜΟΥΝΑ ΕΝΑΝ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΗ ΕΥΦΥΙΗ- ΠΑΡΑ ΕΝΑΝ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗ- ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ Ο ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΣ ΕΥΦΥΙΗΣ ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΔΑΣΚΑΛΕ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΑ ΕΣΩΨΥΧΑ ΜΟΥ ΤΩΡΑ-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟΝ ΩΝΑΣΗ ΝΙΑΡΧΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ- ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩΝΤΑΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό φίλε Λουκά,

      και για να το πάω λίγο "παρακάτω":

      "Όποιος καπιταλιστής γίνεται πλούσιος καλύπτοντας απλώς τις ανάγκες των ελεύθερων καταναλωτών-πολιτών, τότε αυτός όντως προσφέρει στην κοινωνία...

      όταν όμως κάποιος "καπιταλιστής" γίνεται πλούσιος με τις "πλάτες" κάποιων και συνήθως του "κράτους", τότε αυτός απλά "ληστεύει" (κανονικά και με τον νόμο) την κοινωνία"...

      Διαγραφή
    2. ΔΑΣΚΑΛΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΜΠΑΤΗΡΗΣ--ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΛΑΙΚΟ ΛΑΧΕΙΟ-

      Διαγραφή
  4. ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΑΥΤΟ-Ο 20ος αιώνας








    Στίχοι: Μανώλης Αγγελόπουλος
    Μουσική: Στ. Γραμματικόπουλος


    1. Μανώλης Αγγελόπουλος


    Στον εικοστό αιώνα μας
    στα κουτουρού μη τρέχεις
    Στον εικοστό αιώνα μας
    στα κουτουρού μη τρέχεις
    για να προκόψεις φίλε μου
    μυαλό πρέπει να έχεις
    για να προκόψεις φίλε μου
    μυαλό πρέπει να έχεις

    Η δύναμη στο άνθρωπο
    είναι η εξυπνάδα
    Η δύναμη στο άνθρωπο
    είναι η εξυπνάδα
    άνθρωπος πουν καταφερτζής
    έχει και νοστιμάδα
    άνθρωπος πουν καταφερτζής
    έχει και νοστιμάδα

    Μη μου ξηγιέσαι κάλπικα
    φίλε μου δεν το θέλω
    Μη μου ξηγιέσαι κάλπικα
    φίλε μου δεν το θέλω
    στο άνθρωπο το μπεσαλή
    του βγάζω το καπέλο
    στο άνθρωπο το μπεσαλή
    του βγάζω το καπέλο
    https://www.youtube.com/watch?v=ybP6V1u_IwM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΝ ΑΡΧΟΝΤΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ-------------Αγγελόπουλος Μ. - Έλληνας είμαι ----------------Έλληνας είμαι Ανατολίτης,
    γέννημα θρέμμα της Αφροδίτης,
    παιδί του έρωτα και της αγάπης,
    τη μέρα Άγιος,τη νύχτα αντάρτης,
    παιδί του έρωτα και της αγάπης,
    τη μέρα Άγιος,τη νύχτα αντάρτης.

    Έλληνας είμαι και μη με κρίνεις
    με τους κανόνες της λογικής,
    εγώ ποιος είμαι για να το μάθεις
    μες στην καρδιά μου πρέπει να μπεις.

    Έλληνας είμαι και καμαρώνω
    για ό,τι κάνω δεν μετανιώνω
    παιδί φιλότιμο μ' αδυναμίες
    που πάντα ψάχνει για ευκαιρίες,
    παιδί φιλότιμο μ' αδυναμίες
    που πάντα ψάχνει για ευκαιρίες.

    Έλληνας είμαι και μη με κρίνεις
    με τους κανόνες της λογικής,
    εγώ ποιος είμαι για να το μάθεις
    μες στην καρδιά μου πρέπει να μπεις.-----------------------https://www.youtube.com/watch?v=rTODbAYoF10

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.