και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Στο τέλος σχεδόν πάντα οι απατεώνες “σκοτώνονται” μεταξύ τους...


ΔΙΑΣΗΜΟ ΜΕΝΤΙΟΥΜ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΑΝΑΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ ΤΟ 2018...

Η επόμενη μεγάλη κοινονικο-πολιτικο-οικονομική κρίση δεν θα σταματήσει μόνο στην έλλειψη της εμπιστοσύνης μεταξύ των τραπεζών όπως δηλαδή έγινε το 2008, αλλά θα συνεχιστεί και θα τελειώσει με έλλειψη της εμπιστοσύνης αυτή τη φορά μεταξύ των ίδιων των κρατών (που τότε κατάφεραν και “έσωσαν” τις τράπεζες τους αυξάνοντας τα τότε σχετικά μικρότερα χρέη τους) και όλα αυτά μέσα στο 2018.
 

12 σχόλια:

  1. ΔΑΣΚΑΛΕ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙΚΗ=ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΗ ΚΑΝΕΝΑΝ Η ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΡΑΤΩΝ=ΟΔΗΓΗ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΟ-----------ΕΝΩ ΕΤΣΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΗ ΠΑΙΖΕΤΕ ΩΡΑΙΑ -ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΠΕΡΝΕΤΕ-ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΝΑΠΑΛΙΝ=ΚΑΙ Η ΖΩΗ ΤΡΑΒΑΗ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΨΑΧΝΩΝΤΑΣ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΔΙΝΗ=ΚΑΙ ΣΤΗ ΚΟΡΦΗ ΚΑΝΕΛΛΑ ΜΑΚΡΗΓΙΩΡΓΗΣ=ΣΑΡΚΑΣΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν βαριέσαι φίλε Λουκά,

      όλα τα "Μέντιουμ" απατεώνες είμαστε...

      η μόνη διαφορά είναι ότι εγώ σε αντίθεση με όλους τους άλλους...

      τα εξηγώ πολύ απλοϊκά πχ όπως ο Αλέφαντος...

      Εσύ όμως να θυμάσαι δύο πράγματα...

      α)πως ποτέ στην παγκόσμια Ιστορία κανένας πόλεμος δεν συνέφερε κανέναν...

      και

      β) πως η γλύκα του "μεσαίου" είναι πάντα η καλύτερη...

      Διαγραφή
  2. "και όλα αυτά μέσα στο 2018"

    Φίλε δάσκαλε, καιρός ήταν να πάρεις και το ρίσκο της χρονολογίας.Διαφορετικά μοιάζουμε με τους οπαδούς μιας αίρεσης που αναμένει διαρκώς το μοιραίο.
    Ξέρεις κανένα κράτος που θα μπορούσε να τινάξει τα πέταλα πρώτο; Εγώ δυσκολεύομαι να σκεφτώ.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κακό φίλε χχχ,

      είναι πως ενώ εγώ έχω σχεδόν από το 2012 μιλήσει για το 2018...

      τελικά αν όντως συμβεί κάτι του χρόνου όλη τη δόξα θα την πάρει το συγκεκριμένο μέντιουμ..

      απλά και μόνο γιατί είναι πιο διάσημο από εμένα...

      και να είχα πχ και εγώ καμιά αίρεση με τίποτε 100 γυναίκες για πάρτι μου χαλάλι...

      αλλά ας είναι...

      θα συνεχίσω απλά και μόνο για να γράψω "Ιστορία"...

      λοιπόν η Ιστορία έχει αποδείξει πως:

      συνήθως τέτοιες κρίσεις ξεκινούν από τους νέους "ηγέτες"...

      και "γονατίζουν" συνήθως πρώτους τους μεγαλύτερους "επαίτες"...

      τα υπόλοιπα βρες τα μόνος σου...

      Διαγραφή
  3. "και να είχα πχ και εγώ καμιά αίρεση με τίποτε 100 γυναίκες για πάρτι μου χαλάλι...

    αλλά ας είναι..."

    E, καλά τώρα, πολλές θες! Τέλος πάντων, έχω ακούσει πως εκείνες που μιλούν την αγγλική και ανήκουν προς το παρόν σε αιρέσεις είναι σέξυ...

    "συνήθως τέτοιες κρίσεις ξεκινούν από τους νέους "ηγέτες"...

    και "γονατίζουν" συνήθως πρώτους τους μεγαλύτερους "επαίτες"...

    τα υπόλοιπα βρες τα μόνος σου.."

    Όπως λέμε ΗΠΑ-ΕΥΡΩΠΗ αρχές του 20ου αιώνα και ΚΙΝΑ- ΗΠΑ αρχές του 21ου αιώνα;
    Βοήθησε λίγο τα πράγματα μην είσαι ανάλγητος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω ήδη γράψει πάρα πολλά φίλε χχχ,

      600 αναρτήσεις-"προφητείες" είναι αυτές!!!

      θα γράψω λίγα ακόμη...

      αλλά νομίζω πως πλησιάζει η ώρα να "αποσυρθώ" (ξανά)...

      για να αφήσουμε το μέλλον και τα γεγονότα να "μιλήσουν" (ξανά)...

      Διαγραφή
  4. ΔΑΣΚΑΛΕ ΜΕ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ ΣΟΥ ΑΥΤΗ=και "γονατίζουν" συνήθως πρώτους τους μεγαλύτερους "επαίτες"... ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΗΛΑΔΗ=Αχ Ελλάδα - 1984
    Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
    Μουσική: Βάσω Αλαγιάννη


    1. Μανώλης Ρασούλης
    2. Νίκος Παπάζογλου
    3. Λαυρέντης Μαχαιρίτσας & Φίλιππος Πλιάτσικας


    Χαρά στον Έλληνα που ελληνοξεχνά
    και στο Σικάγο μέσα ζει στη λευτεριά
    εκείνος που δεν ξέρει και δεν αγαπά
    σάμπως φταις κι εσύ καημένη
    και στην Αθήνα μέσα ζει στη ξενιτιά

    Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ
    και βαθιά σ’ ευχαριστώ
    γιατί μ’ έμαθες και ξέρω
    ν’ ανασαίνω όπου βρεθώ
    να πεθαίνω όπου πατώ
    και να μη σε υποφέρω

    Αχ Ελλάδα θα στο πω
    πριν λαλήσεις πετεινό
    δεκατρείς φορές μ’ αρνιέσαι
    μ’ εκβιάζεις μου κολλάς
    σαν το νόθο με πετάς
    μα κι απάνω μου κρεμιέσαι

    Η πιο γλυκιά πατρίδα
    είναι η καρδιά
    Οδυσσέα γύρνα κοντά μου
    που τ’ άγια χώματα της
    πόνος και χαρά

    Κάθε ένας είναι ένας
    που σύνορο πονά
    κι εγώ είμαι ένας κανένας
    που σας σεργιανά

    Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ
    και βαθιά σ’ ευχαριστώ
    γιατί μ’ έμαθες και ξέρω
    ν’ ανασαίνω όπου βρεθώ
    να πεθαίνω όπου πατώ
    και να μη σε υποφέρω

    Αχ Ελλάδα θα στο πω
    πριν λαλήσεις πετεινό
    δεκατρείς φορές μ’ αρνιέσαι
    μ’ εκβιάζεις μου κολλάς
    σαν το νόθο με πετάς
    μα κι απάνω μου κρεμιέσαι==ΑΧ ΕΛΛΑΔΑ Σ' ΑΓΑΠΩ.-ΠΑΡΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΠΑΤΗΡΗΣ- Ν.Παπάζογλου =https://www.youtube.com/watch?v=fFaljbyX1WY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ηλία...Ρίχτοοοοοοοο
    Όλα είναι δρόμος, στο κέντρο διασκέδασης Βιετνάμ----https://www.youtube.com/watch?v=LQplxyItSEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σωστά ... από το 2012 τα έλεγε ο δάσκαλος και τα λέω και εγώ σε όσους επιλέγω να μιλώ.

    Αλλά έξω εις τας οδούς ουδέν γνωρίζουν :

    Κωνσταντίνος Καβάφης «Σοφοί δε Προσιόντων»

    Θεοί μεν γαρ μελλόντων, άνθρωποι δε γιγνομένων, σοφοί δε προσιόντων αισθάνονται.

    Φιλόστρατος, Τα ες τον Τυανέα Aπολλώνιον, VΙΙΙ, 7

    Οι άνθρωποι γνωρίζουν τα γινόμενα.
    Τα μέλλοντα γνωρίζουν οι θεοί,
    πλήρεις και μόνοι κάτοχοι πάντων των φώτων.

    Εκ των μελλόντων οι σοφοί τα προσερχόμενα αντιλαμβάνονται. Η ακοή αυτών κάποτε εν ώραις σοβαρών σπουδών
    ταράττεται. Η μυστική βοή τούς έρχεται των πλησιαζόντων γεγονότων.

    Και την προσέχουν ευλαβείς. Ενώ εις την οδόν έξω, ουδέν ακούουν οι λαοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΑΣΚΑΛΕ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ- ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΠΕΣΟΥΝΕ ΦΡΑΓΚΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΚ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ -ΣΟΥ ΥΠΟΣΧΩΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΡΟΚΑΝΙΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΥΠΟΣΧΩΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΜΠΑΤΗΡΗΣ ΠΑΝΤΑ ΚΡΑΤΑΗ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ-

      Διαγραφή
  7. ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΦΙΚΤΟΑΓΚΑΛΙΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ K@Λ@ΣΦΙΞΗΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙ ΤΟ 2018 ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΑ ΣΤΕΝΩΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΕΣ--ΤΟΝ ΤΡΑΜΠΑ ΤΟΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΟΝ -Ηλία...Ρίχτοοοοοοοο www.youtube.com/watch?v=LQplxyItSEI-------------ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
    Σάλος: Ο Τραμπ θα αναγνωρίσει σήμερα την Ιερουσαλήμ ως πρωτεύουσα του Ισραήλ


    www.iefimerida.gr/news/381012/salos-o-tramp-tha-anagnorisei-simera-tin-ieroysalim-os-proteyoysa-toy-israil

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη δίνεις βάση φίλε Λουκά,

      τι λέει ο κάθε "ψευτοπροφήτης" για το 2018...

      άκου μόνο τι λέει αυτός που αποδεδειγμένα κάνει πραγματικά "θαύματα"...

      http://www.euro2day.gr/news/politics/article/1582273/tsipras-etos-kamphs-to-2018-gia-epistrofh-sthn-kan.html

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.