και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Όταν οι λαοί (δεν) έχουν τους πολιτικούς που τους “αξίζουν”...


Μια μεγάλη καταστροφή συνήθως αποφεύγεται όταν ένας λαός διαθέτει ηγέτες με διορατικότητα, γνώση και ευστροφία.

Όταν όμως οι ηγέτες ενός λαού είναι “κοντόφθαλμοι” και πιο ανόητοι ακόμη και από την συντριπτική πλειοψηφία του λαού που διοικούν, τότε η καταστροφή δεν έρχεται όταν δεν την περιμένει σχεδόν κανείς, αλλά όταν την έχουν ήδη προβλέψει και την περιμένουν εδώ και πολύ καιρό σχεδόν όλοι και σε χρονικό σημείο που οι περισσότεροι έχουν αρχίσει πια να πιστεύουν ότι επειδή αυτή έχει καθυστερήσει τόσο πολύ, ότι μάλλον δεν πρόκειται να έρθει ποτέ.

Ο “Καθηγητής Λυκείου”

5 σχόλια:

  1. "Οι λαοί έχουν πάντα τους πολιτικούς που τους αξίζουν"

    (είπα να ρίξω κι εγώ μία ατάκα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίοι και οι δυο...

    *....ακόμη και από την συντριπτική πλειοψηφία του λαού που διοικούν... χα χα χα, δυστυχώς δεν το νομίζω...

    CB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ CB,

      Απλά θυμήσου τον προηγούμενο πρωθυπουργό που είχαμε και αν μου βρεις πολλούς πιο ανόητους από αυτόν να μου τους δείξεις για να γελάσω και εγώ....

      Διαγραφή
  3. Πάμε να φτιάξουμε εικόνα στο ΧΑΑ για νέους στόχους!
    Το νού σας!
    Μήν εγκαταλείπετε από τώρα πατριώτες...

    "μακρύς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη Πατριώτη αλλά τέτοια σχόλια τα έχω ξανακούσει κάπου..

      Αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν τα έχω ακούσει σε μακροπρόθεσμους πάτους ή σε μεσοπρόθεσμες κορυφές..;;;

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.