και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Θα μου τα πάρουν πίσω τα λεφτά Πατριώτες...


Πατριώτες για την “τιμή των όπλων” και επειδή πιστεύω στο ρητό :

Put your money where your mouth is...”

πούλησα σήμερα στα θετικά της συνεδρίασης του ΧΑΑ 10 συμβόλαια ΔΕΗ στο 7,39.

Με προσυνεδριακή “ζαριά” φυσικά επειδή έχουμε και δουλειές και παίζουμε και σε “μπαρμπουτιέρα”...

Και επειδή “παίζω” με αντίπαλο την Goldman Sachs

Stop loss” στο κλείσιμο πάνω από 7,59..

Αλλά επειδή είμαι και “αφελής” γιατί πιστεύω πως είμαι “Προφήτης”..

Ξανά Short (μέχρι να μου τελειώσουν τα λεφτά)

αν το ταμπλό γράψει 7,49 ή 8,10

Πρώτος στόχος κοντά στα 6 Ευρώ...

(Και αυτό όχι για κανένα άλλο λόγο αλλά γιατί τα λεφτά δεν είναι πραγματικά αλλά φωτοτυπίες...)

Δεν φταίω εγώ Πατριώτες...

Με παρέσυραν...

Λέτε αυτή τη φορά τα πράγματα να είναι διαφορετικά και να μην μου τα ξαναπάρουν πίσω τα λεφτά;

Ο Θεός αν αναπαύσει εν ειρήνη τις φωτοτυπίες μου..


(Αλήθεια πατριώτες.. λέτε να έχει δίκιο ο Καμμένος για την Goldman Sachs?

Η αλήθεια σύντομα στο “ταμπλό” ...

Ο “Καθηγητής Λυκείου”

18 σχόλια:

  1. Κε Καθηγητά δεν παίζεσαι , αλλά σε τρώει ο κ@λος σου!
    Πάντως οι γνώσεις σου στο shortαρισμα θα μας είναι πολύ
    χρήσιμες σε λίγα χρόνια!?

    "μακρύς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Long,

      Για το πρώτο θα συμφωνήσω μαζί σου.

      Όσο για το δεύτερο νομίζω ότι έχεις κάνει κάποιο λάθος.

      Εγώ είμαι "χαμένος" από το short...

      Άρα είτε αργά είτε γρήγορα ..
      θα τα χάσεις και εσύ τα λεφτά σου...

      Διαγραφή
  2. Καλή τύχη εύχομαι! Θα τη χρειαστείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε ArTaXiA,

      Ευχαριστώ για την ευχή σου..

      Φυσικά και θα χρειαστώ τύχη...

      Στα "ζάρια" μόνο τύχη χρειάζεται κανείς....

      Διαγραφή
  3. Η θέση είναι σωστά παρμένη κατά την γνωμη μου, για κάποιον που για τους λογούς του βλέπει την αγορά πτωτική. Ανάλογα σε το ποσό «μικρούς» χρόνους κοιτά ίσως και να είναι… Το μικρό στοπ επίσης πολύ ωραίο για βραχυχρόνια κίνηση.

    Αλλά να ρωτήσω κατι για να καταλάβω καλύτερα. Η αντιστροφή της αγοράς που τόσες μέρες συζητάμε έχει στόχο το 6 της ΔΕΗ? Μια μετοχή που έχει κάνει 600% πάνω θα κάνει 20% κατω και έχουμε πετύχει οι προβλέψεις?
    Και εγώ που νόμιζα ότι έρχεται η καταστροφή του κόσμου και ανησύχησα τζάμπα.

    Ακόμα το να "παρασύρεται" κάποιος δεν είναι καλο σημάδι για στις επενδύσεις στα χρηματιστήρια…
    Το έχω διαβάσει αυτό και από εσάς: «Νίκησε τον “κακό” σου εαυτό...»
    ( http://kathigitislykeiou.blogspot.gr/2011/11/blog-post_23.html )

    Φιλικά CB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενδιαφέρον σχόλιο. Ο κ. καθηγητής αναφέρει "πρώτος στόχος τα 6 ευρώ". Ίσως αυτό σημαίνει ότι αναμένει η αγορά να πέφτει με μικρά ανοδικά διαστήματα, κατά τα οποία διάφοροι αφελείς (ή έστω, βιαστικοί) θα αγοράζουν, νομίζοντας ότι η αγορά έφτασε στον πάτο. Άν όντως είναι έτσι, προφανώς έχει τοποθετήσει την κίνηση των πρώτων βιαστικών, στα 6 ευρώ. Τέλος πάντων, "προφήτης" είναι και όπως θέλει τα λέει. :-) Δουλειά μας είναι να τον ερμηνεύουμε κάθε φορά όσο καλύτερα μπορούμε.

      Διαγραφή
    2. Φίλε Giorgio,

      Άμα είναι να είναι έτσι οι "μη ειδικοί" στο ΧΑΑ "τύφλα" να έχουν οι ειδικοί.

      Καλά λέω εγώ ότι όσοι δηλώνουν "άσχετοι" με το χρηματιστήριο στην πραγματικότητα ξέρουν περισσότερα από αυτούς που δηλώνουν "ειδικοί".

      Διαγραφή
    3. Φίλε CB,

      Άμα είχα καταφέρει να νικήσω τον "κακό μου εαυτό" τώρα δεν θα ήμουν χαμένος από το ΧΑΑ αλλά κερδισμένος...

      Διαγραφή
    4. Φίλε Giorgio,
      Διάβασε καλύτερα...

      Πληροφορίες
      Καθηγητής Λυκείου
      Δεν είμαι οικονομολόγος και έχω χάσει τα μαλλιά της κεφαλής μου στο χρηματιστήριο. Αγαπώ τις αγορές και αυτό το ιστολόγιο το έφτιαξα γιατί δεν μπορώ να μιλήσω γι' αυτές με την γυναίκα και τον γιο μου που είναι 6 χρονών. Από τότε όμως που παραδέχτηκα την άγνοιά μου, άρχισα να διαβάζω βιβλία για αυτές και να τις μελετώ. Έτσι τώρα μετά από το διάβασμα καθενός νέου βιβλίου, είναι για μένα σαν να “τραβάω μια κουρτίνα” και να βλέπω τι κρύβεται πίσω από αυτή.

      Δεν λέει πουθενά Προφήτης...

      Φιλικά CB

      Διαγραφή
    5. Κ. καθηγητά λυκείου

      Είστε ακόμα χαμένος από το ΧΑΑ?? Μετά από τόσα χρόνια σοβαρής ενασχόλησης, δεν το πιστεύω…

      Πάντως το αρθρο σας «Νίκησε τον “κακό” σου εαυτό...» είναι ένα από τα αγαπημένα μου…
      Είναι μέσα στο «σεμινάριο» που κάνω σε φίλους για τις αγορές.

      Φιλικά CB

      Διαγραφή
    6. Φίλε CB,

      Πές μου ότι είσαι επαγγελματίας των αγορών και έχω αρχίσει ήδη να πιστεύω ότι μου έστησες επίτηδες παγίδα και με παρέσυρες για να χάσω τα λεφτά μου.

      Αλήθεια μήπως δουλεύεις για την Goldman Sachs?

      Στο τσακ είμαι να σε καταγγείλω στον Καμμένο..

      Όσον αφορά το "προφήτης" μάλλον σου έχει διαφύγει κάτι.

      Μπορεί να μην λέει καθαρά κάτι τέτοιο..

      Αλλά υπονοεί σαφώς ότι τα βιβλία που διαβάζω είναι "προφητικά"...

      Διαγραφή
  4. Σωστός ο καθηγητής ως προς το «πρώτος» στόχος το 6 μάλλον το έχασα στη βιασύνη μου…

    CB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντως κανείς δεν παρατήρησε δύο πράγματα.

    Πρώτον ότι διάλεξα να σορτάρω την πιο επιθετική μετοχή του ΧΑΑ η οποία ανεβαίνει περισσότερο σήμερα.

    Δεύτερον και κυριότερο ότι αρχίζω και πιστεύω ότι η Goldman Sachs μάλλον διαβάζει "Καθηγητή Λυκείου".

    Και αυτό το λέω γιατί πάνε να την κλείσουν πάνω από τα 7,59 μόνο και μόνο για να με "πετάξουν" έξω από την πρώτη ημέρα και από αύριο μεθαύριο να ξεκινήσουν να χώνουν.

    Τελικά μάλλον το λάθος που έκανα αυτή τη φορά ήταν που ανακοίνωσα το stop μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα

      Μόνο εσένα; Και πολύ άλλη μαρίδα σα και σένα! Που πας και μπλέκεσαι εσύ το βατράχι στα πόδια των ταύρων και των αρκούδων;

      --
      Χρήστος

      Διαγραφή
    2. Πατριώτη αυτό δεν είναι τίποτε...

      Εδώ "κατάφερα" να χάσω λεφτά σορτάροντας την αγορά από τις 2500 μέχρι τις 1000 μονάδες....

      Μάλλον δεν ανοίκω στο ζωικό βασίλειο αλλά στο φυτικό..

      Με άλλα λόγια δεν είμαι "βάτραχος"...

      Αλλά "βούρλο"...

      Διαγραφή
  6. Μετά την στάση για ανάσα και σύμμαχο τις αρνητικές προβλέψεις για έντονες διορθώσεις
    που μας κατακλύζουν τελευταία , πάμε για νέα υψηλά σύντομα!
    Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Ιάπωνας υπ. οικονομικών!!!

    "μακρύς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό ταξίδι Πατριώτη...

      Μιλάμε για πολύ "στιβαρή" άνοδο...

      Για ταύρο γνήσιο και όχι για καμιά "τραβεστί" αγελάδα..

      Μόνο όμως που σου έχει διαφύγει κάτι Πατριώτη..

      Εδώ μας την έχει φέρει η "χοντροκώλα" η Άγγελλα

      Και δεν έχει βγει ακόμη και ο Αλέξης...

      Με άλλα λόγια:

      "Εδώ ακόμη είναι Βαλκάνια...
      Δεν είναι παίξε γέλασε...."

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ long,

      Μόλις τώρα διάβασα την δήλωση του Ιάπωνα Υπ Οικονομικών και δεν σου κρύβω ότι μου θύμισε την δήλωση του Σημίτη το Σεπτέμβριο του 99 που είχε δηλώσει στην έκθεση της Θεσσαλονίκης: "Η οικονομία μας θα πάει καλά.. το χρηματιστήριο θα πάει ακόμη καλύτερα"...

      Και το ΧΑΑ ανέβηκε πανηγυρίζοντας και αυτό και εγώ μαζί ένα 4% αν θυμάμαι καλά.

      Δεν ξέρω ρε πατριώτη αν είναι τυχαίο και αν φταίει αυτό το "μακρύς"..

      αλλά τελευταία ειδικά εσύ μου θυμίζεις έντονα το 99...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.