και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

“Έχω τη λύση...”


Πατριώτη αν έχεις χάσει και εσύ τα “μαλλιά της κεφαλής σου ” σορτάροντας" το ΧΑΑ μην στενοχωριέσαι, γιατί μόλις ανακάλυψα την λύση στο πρόβλημά μας.

Από εδώ και πέρα τέρμα πια η “χασούρα” αλλά και η “καζούρα”, γιατί τώρα υπάρχει το  σύστημα που θα μας κάνει πλούσιους.

Το σύστημα λέγεται “Παίξε αντιθετικά τον εαυτό σου” και παίζεται ως εξής:

“Όταν το σύστημα που παίζεις σου λέει να αγοράσεις εσύ πούλα και όταν σου λέει να πουλήσεις εσύ αγόραζε.

Ο “Καθηγητής Λυκείου”

12 σχόλια:

  1. Καλό!!! Χα χα χα χα.

    Το έχει προτείνει και ο "μακρύς"…

    Δεν άντεξα... CB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι, αν παραδοσιακά χάνεις, η λύση που προτείνεις είναι απλή και πολλά υποσχόμενη. Και αν εξακολουθήσεις να χάνεις, παίζεις αντιθετικά την αντίθεση του εαυτού σου, δηλαδή ξαναγυρίζεις στον εαυτό σου, γιατι αφού χάνεις που χάνεις, καλύτερα να είσαι ο εαυτός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Giorgio

      Πολύ φοβάμαι ότι τώρα που θα αλλάξω σύστημα, από αύριο θα "αλλάξει" και η αγορά και έτσι πάλι θα χάσω τα λεφτά μου.

      Just take a look...!!

      Και αυτό γιατί κατά την γνώμη μου:

      "Τα πράγματα δεν είναι ούτε και τώρα διαφορετικά."

      Διαγραφή
  3. ψάχνω καιρό τώρα να βρώ από τι πάσχει ο κος Καθηγητής.
    Σε αυτό που καταλήγω τελικά είναι ότι πάσχει από "υπερπληροφόρηση".
    Αυτό προκαλεί τρομερή σύγχυση στον εγκέφαλό του και αποπροσανατολισμό.
    Είναι σαν να βρίσκεται μέσα σε ένα δωμάτιο με άτομα που αλλάζουν θέσεις
    Και αυτός φορά στα μάτια μικροσκόπια προσπαθώντας να απόκτηση σαφή εικόνα
    Του δωματίου.
    Ενώ μπορεί με λεπτομέρεια να αναλύσει σημεία δεν έχει ολική πανοραμική εικόνα.
    Έτσι ενώ θα μπορούσε να διαπρέψει ως επενδυτικός σύμβουλος , ως παίκτης ...!
    Οι συμβουλές του είναι χρυσός , αλλά οι επιλογές του ...!
    Μόνο για σήμερα

    Δρ "μακρύς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ Long..

    Όντως πάσχω από "υπερπληροφόρηση" ...

    Αλλά από την ανάγνωση πολλών ιστορικών βιβλίων.

    Ξέρεις όμως στα ιστορικά βιβλία υπάρχει πολύ λιγότερη σύγχυση από ότι στο παρόν, απλά γιατί ο "κουρνιαχτός της σκόνης" που δημιουργεί η σύγχυση στα μυαλά των ανθρώπων έχει ήδη κατακαθίσει.

    Προσωπικά δεν παρακολουθώ καθόλου ειδήσεις τον τελευταίο χρόνο και αυτό γιατί με εκνευρίζουν επειδή μου δίνουν την εντύπωση πως λένε τα ίδια και τα ίδια πράγματα "ουρλιάζοντας" και "κουφαίνοντας" τα αυτιά μου.

    Για το λόγο αυτό πιστεύω ότι στο μυαλό μου όλα είναι τακτοποιημένα με τέτοια ακρίβεια και τάξη που θεωρώ πως μόνο στο μυαλό ενός "τρελού" μπορούν να τακτοποιηθούν.

    Όσον αφορά τον χρυσό θα σου επισημάνω ξανά ότι εγώ δεν τον προτείνω ως επένδυση αλλά για λόγους επιβίωσης.

    Αλλά εγώ θα σου πρότεινα μιας και με "παίζεις αντιθετικά" να τον πουλήσεις αν έχεις τίποτε λίρες από τον "άτυχο" παππού σου που έπεσε πάνω σε μεγάλο πόλεμο ή αν δεν έχεις να τον πουλήσεις short.

    Και ξέρεις όσο πιο κάτω πέσει από την ζώνη συσσώρευσης του, τόσο πιο πολύ και τόσο πιο "άγρια" πούλησε τον εσύ.

    Όπως ακριβώς πουλούσαν πριν από 8 μήνες τον ΟΤΕ κάτω από το 1 Ευρώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγνώμη φίλε Long,

      Τώρα παρατήρησα ότι υπογράφεις ως :

      Δρ "μακρύς"..

      Τότε το πράγμα αλλάζει...

      Γιατρέ μου πες μου σε παρακαλώ ...

      με αυτά που λέω αλλά κυρίως με αυτά που προτείνω...

      πόσος καιρός μ(ας)ου μένει ακόμη;;;;

      Διαγραφή
  5. Τώρα που το λές δεν είναι κακό (για το χρυσό).
    Θα ξεκινήσω να τον σορτάρω.
    Άλλωστε σύστημα που αποδίδει δεν το αλλάζεις.
    Όπως τότε που φώναζες να πάρουμε κονσέρβες και καραμπίνες ,
    άρχισα να τις τρώω (τις κονσέρβες) και να ψωνίζω καμιά μετοχούλα ΟΤΕ
    (αφού ήταν και πιο φτηνές από τις κονσέρβες) ,
    έτσι και τώρα γιατί να μη σορτάρω το χρυσό.
    Όσο για την περιπτωσή σου μάλλον είναι πιο δύσκολη από ότι νομίζω...

    "μακρύς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια φίλε μακρύ, πόσο αγόρασες ΟΤΕ και ΕΤΕ μετά το πρόσφατο όνειρό σου? Τι κέρδος αναμένεις να βγάλεις? Ενημέρωσέ μας επίσης αν θέλεις, όταν κάνεις την κίνησή σου και με το χρυσό. thanks

      Διαγραφή
    2. Φίλε Giorgio,
      Διακρίνω ψήγματα ρεβανσισμού στην απάντηση σου προς τον φίλτατο "μακρύ" και δεν είναι ωραίο...
      Είναι ολοφάνερο εξάλλου ότι τα χρηματιστήρια αναμφισβήτητα θα κινηθούν ανοδικά το επόμενο διάστημα χωρίς προσκόμματα.
      Η σημερινή προσωρινή παγκόσμια πτώση μάλλον πρέπει να οφείλεται στο ότι βέλαξε ένα από τα πρόβατα στην "Intesa SanPaolo":
      http://www.euro2day.gr/news/world/125/articles/759117/ArticleNewsWorld.aspx
      http://tinyurl.com/bbouqmv

      Θα είναι προσωρινή η πτώση όμως αφού είναι ολοφάνερο ότι παγκοσμίως τα πράγματα είναι απόλυτα ελεγχόμενα...

      --
      Χρήστος

      Διαγραφή
  6. Φίλε giorgio σκοπός μου δεν είναι να πάρω τα εύσημα για τις τοποθετήσεις μου.
    Οι απαντήσεις στα ερωτήματά σου είναι λεπτομέρειες και η ιστορία θα δείξει την
    ορθότητα ή όχι των επιλογών μου.
    Απλά εγώ εκφράζω την αποψή μου για την αγορά.
    Στην πραγματικότητα αυτό που πιστεύω δεν διαφέρει και πάρα πολύ από του
    Κου Καθηγητή.
    Μακροπρόθεσμα θα επιβεβαιωθεί ο Κος Καθηγητής και θα γίνει η μεγαλύτερη οικονομική
    κατάρρευση στην ιστορία,
    αλλά μέχρι τότε θα πραγματοποιηθεί και η μεγαλύτερη χρηματιστηριακή φούσκα της ιστορίας.

    "μακρύς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν υπάρχει ρεβανσισμός φίλε Χρήστο, ούτε επιζητώ να αποδώσω εύσημα φίλε "μακρύ". "Αδαής" είμαι, και με ενδιαφέρει οποιαδήποτε άποψη μπορεί να ενισχύσει τις γνώσεις μου για το χρηματιστήριο, μπας και κερδίσω και εγώ. Επιπλέον, οι θέσεις σου φίλε μακρύ έχουν αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, μετά από ένα όνειρο που είδα χτες (βλέπω κι εγώ όνειρα που και που). Είχα πάει λέει στο Θιβέτ στο μόναστήρι του Τζορτζ Σόρος (άκου τώρα...) να τον ρωτήσω τι πρέπει να κάνω τα λιγοστά λεφτά μου.
    -Τι βλέπεις δάσκαλε? τον ρώτησα.
    Αυτός χαμογέλασε και είπε.
    -Είναι "μακρύς" ο δρόμος για την κατάρρευση.
    και μετά ξύπνησα. Τι να εννούσε? Μήπως ότι αργεί η κατάρρευση οπότε να παίξω τα λεφτά μου άφοβα? Ή μήπως αν ακολουθήσω τη λογική σου φίλε "μακρύ" θα χάσω τα λεφτά μου? Αν δε σε είχα συναντήσει σε αυτό το μπλογκ φίλε "μακρύ", σίγουρα κάτι θα είχα αγοράσει χτες. Αλλά τώρα, είμαι σκεπτικός. Λέω να περιμένω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.