και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Μας τα παίρνουν ή μας τα χώνουν τα χαρτιά οι insiders πατριώτες;

Τιτάν: Πώληση μετοχών από τον κ. Μ. Σιγάλα
Τιτάν: Πώληση μετοχών από κ.κ. Αλεξάνδρα Παπαλεξοπούλου και Δημήτριο Παπαλεξόπουλο
Jumbo: Πώληση μετοχών από κ. Γεώργιο Κατσαρό
Jumbo: Πώληση μετοχών από την κα Βασιλική Γιούτσου
Jumbo: Πωλήσεις μετοχών από insiders
Intralot: Πωλήσεις μετοχών από τον κ. Ανδρέα Παπούλια
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Πώληση μετοχών από τον κ. Δημήτριο Αντωνάκο

Κύριο χαρακτηριστικό μιας αγοράς που βρίσκεται κοντά σε πυθμένα είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των insiders αγοράζει μετοχές, ενώ μιας αγοράς που βρίσκεται κοντά σε κορυφή ότι η συντριπτική πλειοψηφία των insiders πουλάει μετοχές.

Ο ΔασκαΛάκος

3 σχόλια:

  1. ΔΑΣΚΑΛΕ ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ SHORTTTTTTT ΠΑΜΕ ΚΟΥΒΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητοί φίλοι,
    καλά μην τρελαθούμε κιόλας.
    Είναι πολύ περίεργο να ρευστοποιούν στα υψηλά κάποιες μετοχές οι
    ινσάιντερς εταιριών σε εποχή έλλειψης ρευστότητας?
    Δεν νομίζω.
    Είναι ανησυχητική μια διόρθωση που την περιμένει και
    η κουτσή μαρία?
    Δεν νομίζω.
    Μέχρι και εγώ πήρα τα μέτρα μου έγκαιρα!
    Στα επόμενα υψηλά μη μου πείτε ότι η αγορά δεν διορθώνει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε μου λες φίλε μακρύ,

      Πριν από 1,5 χρόνο στις 300 μονάδες που σχεδόν όλοι οι insiders αγόραζαν μετοχές..

      δεν υπήρχε έλλειψη ρευστότητας;;

      αν λοιπόν έχει έλλειψη ρευστότητος ο Παπαλεξόλουλος του ΤΙΤΚ..

      σκέψου τι έλλειψη ρευστότητος έχουν οι υπόλοιποι Έλληνες...

      η πικρή αλήθεια κατά την γνώμη μου φίλε μου δυστυχώς είναι ότι όταν αρχίζουν και ρευστοποιούν οι Insiders..

      οι μετοχές έχουν αρχίσει ήδη και γίνονται ακριβές...

      σκέψου λοιπόν να γίνουν και ακριβότερες...

      πάντως να ξέρεις ότι η ρευστότητα που αναφέρεσαι είναι βασική για την μακροπρόθεσμη άνοδο ενός χρηματιστηρίου...

      εκτός αν εσύ περιμένεις ότι θα τα αγοράσουν όλα οι ξένοι ..

      και τις μετοχές μας και τις εταιρίες μας και τα ακίνητά μας και τα όλα μας...

      και μετά θα μας απογειώσουν...

      εγώ πιο πιθανό βλέπω να εκλεγεί μετά ο Αλέξης και να τους τα πάρει πίσω....

      Όσο για την διόρθωση που λές αυτό που έχω να σου επισημάνω είναι:...

      Να φοβάσαι πάντα τις διορθώσεις που τις περιμένει και η "κουτσή Μαρία" όπως λες....

      ή που δεν θα γίνει καθόλου διόρθωση....

      ή........

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.