και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Σιγά τα “αίματα”!!...


Αντώνης Σαμαράς: Φτύσαμε αίμα να φύγει από το στόμα των ξένων η λέξη Grexit και ο ΣΥΡΙΖΑ την ξαναφέρνει στο στόμα τους....


Τι μας λες ρε πατριώτη, που τόσο καιρό απλά έκανες το “υπάκουο” αγόρι συνεχίζοντας τα “θαύματα” των Greek Statistics, βγάζοντας συνεχώς πλεονάσματα με τα έσοδα να μειώνονται συνεχώς και φεσώνωντας απλά όλο το “σύμπαν”, ενώ από την άλλη μοίραζες κιόλας  “εγγυημένα" εισοδήματα αλλά και επιδόματα και συντάξεις σε 45άρηδες και 45άρες λες και ήσουν πρωθυπουργός της Ελβετίας και όχι της Ελλάδας της “χρεοκοπίας”, χώνοντας συνεχώς και εσύ όπως και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι όμοιοί σου τα προβλήματα κάτω από το “χαλί” και μετά συναντιόσασταν και στα Γιουρογκρούπς στας Βρυξέλλας και χτυπούσατε ο ένας τον άλλο στην πλάτη δίνοντας συγχαρητήρια, ενώ από την άλλη τα χρέη αλλά και η ανεργία των χωρών σας ανέβαιναν και ανεβαίνουν συνεχώς.

Και μετά από τις Ευρωεκλογές όταν και άρχισαν ξανά να “σφίγγουν οι κώλοι” μας έβαλες και όλους τους Πασοκζήδες ξανά υπουργούς για να κάνουν και αυτοί ξανά πως δήθεν έκαναν τις “επώδυνες” μεταρρυθμίσεις που είχαν υποσχεθεί στην τρόικα που και αυτή μέχρι και πριν από λίγο έκανε πως παρακολουθούσε τις μεταρρυθμίσεις να πραγματοποιούνται, την ώρα που εσύ το μόνο που έκανες ήταν να βάζεις νέους φόρους για να μην πάνε οι μισθοί όλων των “βολεμένων” (εδώ δηλώνω και εγώ παρών) “άπατοι”, αλλά στην πραγματικότητα το μόνο που έκανες ήταν να βγάζεις και να βάζεις συνεχώς στην φυλακή τον Λάκη Γαβαλά, αλλά και τον Λιάκο και τα παλικάρια του.

 

Ο ΔασκαΛάκος...

16 σχόλια:

  1. Εγώ ανησυχώ όταν βλέπω αίματα....Νομίζω ότι έχω δίκαιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μερικές αιμορραγίες οδήγησαν στον τάφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν θα ειναι τοσο ευκολο καθηγητα... μην ελπιζεις σε ταφους... θα το πιουμε ολο το ποτηρι ειτε με ευρω ειτε με δραχμες διναρια η γροσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Διέρρευσε το ηχητικό με τον Χαϊκάλη - Ακούστε το όλο --http://www.dete.gr/articles/249314

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δασκαλε, επειδη σε πρηξαμε με χαζομαρες, σκεφτηκα να σε πρηξω με κατι πιο σοβαρο (και αρα εξ ορισμου οχι δικο μου).
    Αν δεν βαριεσαι ριξε μια ματια : http://kkalev4economy.wordpress.com/2014/12/13/ecb-leverage-over-greece/

    Το θεωρεις αξιο προσοχης ή ειναι αλλο ενα αρθρο για τους ασχετους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λήσταρχε,

      Αυτός ο kkalev πρέπει να είναι αυτός που σχολίαζε παλιά (ίσως ακόμη αλλά δεν διαβάζω πια ) στο Capital...

      Πρόκειται προφανώς για έναν απόφοιτο οικονομικής σχολής που τον έχουν πείσει πως η οικονομία βασίζεται πάνω σε πολύπλοκα μακροοικονομικά μαθηματικά μοντέλα και τεχνοοικονομικούς όρους όπως ETFS, PSF, SKATA, MALAKIES στα οποία η Κεντρική τράπεζα και κυρίως η FED (που είναι και η αγαπημένη του) είναι η "γ@μ@ω τα πάντα όλα" που λέει και ο Αλέφαντος και πως με τα QE x%&^%$# μπορεί να ξεσκίσει τα πάντα...

      ενώ το δολάριο δεν είναι απλά νόμισμα αλλά "εικόνισμα" στο οποίο όλοι θα πρέπει να προσκυνάμε στο αιώνα τον άπαντα.. κτλ κτλ...

      μην χάνεις τον χρόνο σου λοιπόν..

      πρόκειται απλά για άλλον έναν εκπρόσωπο της σχολής της "Νέας" οικονομίας (του κ@λου)...

      στην οποία το δόγμα απλά είναι το :

      money is not a problem...

      debt is not a problem...

      με άλλα λόγια πρόκειται απλά για άλλο έναν

      "αδαή των οικονομικών"..

      Διαγραφή
  6. :) σαφης δασκαλε!
    Αργησα δασκαλε να αρχισω το διαβασμα. Αργησα κ να σε γνωρισω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λήσταρχε,

      Ποτέ δεν είναι αργά ....

      άλλωστε και εγώ όταν άρχισα να διαβάζω "αργά" νόμιζα ότι ήταν ...

      όμως κοίτα γύρω σου και πες μου..

      πόσους έχεις δει να διαβάζουν ;;;...

      αλλά και από αυτούς που διαβάζουν πόσοι έχουν αντίληψη...

      για να καταλάβουν αν αυτό που διαβάζουν λέει κάτι σωστό ή όχι;...

      αν κρίνει κανείς με το τι άποψη έχουν οι περισσότεροι άνθρωποι γύρω μας για τα πάντα (όλα)..

      μάλλον πολύ νωρίς έχουμε αρχίσει το διάβασμα και οι δυο μας...

      Διαγραφή
    2. Αν κρινεις απο τον -ξερολα εχω αποψη για τα παντα- κλαδο των δικηγορων του οποιου εχω την .. τιμη να ειμαι μελος, ηδη ενιωθα, και ηδη νιωθω μια περιεργη μοναξια... την οποια πολλαπλασια θα νιωθεις κ εσυ. Εκεινη της απουσιας κοινου νου γυρω σου.

      Αλλα ας κανω κ εγω μια προφητεια:
      Πιστευω οτι συντομα θα ωριμασουν κ θα γινουν σοφοτεροι πολλοι απο εμας. Εστω και the hard way...

      Διαγραφή
    3. Σ' αυτό συμφωνώ και εγώ απόλυτα φίλε Λήσταρχε,

      που στις "προφητείες" έχω και "διδακτορικό"...

      το μόνο που δεν ξέρω βέβαια ακόμη είναι:

      αν θα ζούμε εμείς για να το δούμε....

      Διαγραφή
    4. Οι περισσοτεροι προφητες περιοπης επιβεβαιωθηκαν μετα θανατον. Και οπως κ να το κανουμε ειναι ενα "στατους" να εισαι περιοπης.
      αλλα εδω που τα λεμε φιλε Δασκαλε, γιατι να φαγωθουμε να γινουν οι αλλοι σοφοτεροι; απο που θα ρεφαρουμε τοτε κατι μπατηρια Λησταρχοι σαν κ του λογου μου;

      Διαγραφή
  7. Ετσι απο περιεργεια. Γιατι δεν μπαινεις πια στο καπιταλ Δασκαλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου το έχει απαγορεύσει ο γιατρός μου φίλε Λήσταρχε,

      κάνει κακό στα "νεύρα" μου ξέρεις ....

      Διαγραφή
    2. Μετά άλλαζαν όλοι εκεί μέσα τόσο γρήγορα άποψη..

      που με έπιανε συχνά "ζαλάδα"...

      Διαγραφή
  8. ΤΩΡΑ ΠΙΑΝΩ ΤΟ ΠΡΟΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΟ ΛΑΧΕΙΟ ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΕΝΔΗΣΩ ΤΑ ΕΥΡΟ ΕΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ -ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΔΙΑΧΗΡΗΣΤΗΣ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.