και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Η “top” of (near) the top ένδειξη ....


Ζάμπλουτος στη στιγμή: 17χρονος έπαιζε στα διαλείμματα με μετοχές και κέρδισε 72.000.000$

Να δείτε βρε πατριώτες (και μη) πως κάπου το έχω (ξανα)δεί...
και κάπου το έχω (ξανα)διαβάσει αυτό....

Α ναι θυμήθηκα...

Στη (τότε) Σοφοκλέους του '99 ...

και τότε με τον Τζόζεφ Κένεντι το '29....
 

και ...
 

και ...
 

και...

και επειδή ούτε και αυτή τη φορά “τα πράγματα είναι διαφορετικά”, μπορώ να σας πω από τώρα και τι θα γίνουν όλα αυτά τα λεφτά στο τέλος...

Ο ΔασκαΛάκος...

38 σχόλια:

  1. Δάσκαλε, όλο με παραβολές και γρίφους μιλάς.Αλλ' όπως ο μέγας δάσκαλος Χριστός,όταν του το ζητούσαν οι μαθητές του,τους τα εξηγούσε απλά,έτσι και συ εξήγησε τι εννοείς με τη φράση:
    "Η top of(near)the top ένδειξη".
    Εκτός κι αν θέλεις να μείνει άλυτος ο γρίφος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί αγαπητέ συνάδελφε,

      Τι δεν καταλαβαίνεις.....

      Στα εξηγώ ωραία;;

      δεν στα εξηγώ ωραία;

      μάθε μπαλίτσα από τον Δάσκαλο...

      https://www.youtube.com/watch?v=85Va1bLzlWA

      Διαγραφή
  2. Θα τολμήσω να τον ερμηνεύσω εγώ. :-)
    to "near" είναι η φοβία του προφήτη που δε θέλει να κατηγορηθεί για για "αναξιοπιστία" για κανά δύο χρόνια απόκλιση στην προφητεία. "Ντάξει" σου λέει, "σημάδι αυτό της πτώσης", αλλά αν αύριο προκύψει κι άλλο? τι θα είναι αυτό? Οver the top? έτσι σου πετάει ένα "near" και είναι καλυμένος για μελλοντικές εξελίξεις. Τακτική σοφή και δοκιμασμένη, που χρησιμοποιούν κατά κόρον οι πολιτικοί όταν θέλουν να προβλέψουν πότε θα βγούμε από την κρίση (λένε, "αρχίσαμε να ανεβαίνουμε", "αρχίσαμε να παίρνουμε τη στροφή", κλπ). Το "near" είναι τελικά ο πολιτικός, που που κρύβεται μέσα στον προφήτη :-)
    Βέβαια, θα πρέπει να τονιστεί εδώ ότι ο δάσκαλος και οι πολιτικοί χρησιμοποιούν "πολιτική" για να περιγράψουν τη διαδρομή προς προορισμούς αντιδιαμετρικά αντίθετους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοντά έπεσες φίλε Giorgio,

      Βασικά είναι η φοβία μου μήπως και κατηγορηθώ ...

      όπως και πριν από 2 χρόνια όταν έλεγα στις 1150 μονάδες πως εδώ είναι η κορυφή του ΧΑΑ..

      και ενώ δικαιώθηκα και πήγε ξανά στις 800+

      όταν μετά πήγε στις 1200 και κάτι βγήκαν αμέσως τα "κορόιδα των αγορών" και με κορόιδευαν..

      και εγώ τους έλεγα πως απλά μας κοροϊδεύουν όλους...

      και μετά ξαναδικαιώθηκα γιατί ξαναπήγε 800+

      και μετά όταν ξαναπήγε 1300+ ξαναβγήκαν ξανά τα "κορόιδα των αγορών" και μας ξαναέλεγαν να τρέξουμε γρήγορα να αγοράσουμε γιατί τώρα ξεκινά η άνοδος...

      και αυτό γινόταν συνεχώς για 2 ολόκληρα χρόνια ..

      και ξοδέψαμε όλοι μας άσκοπα τόσες εργατοώρες ..

      ενώ αν από την αρχή είχα βάλει αυτό το (near) ίσως και να τις είχαμε γλυτώσει...

      όμως επειδή εγώ (όπως ίσως να έχεις καταλάβει)..

      είμαι ένας ακούραστος εν ζωή προφήτης..

      αλλά και "Δάσκαλος" ταυτόχρονα...

      θα σου εξηγήσω τώρα απλά και ωραία γιατί έβαλα αυτό το (near)..

      Γιατί απλά από εδώ και πέρα και με πολύ απλά λόγια η προφητεία μου για τα Αμερικανάκια είναι η εξής:

      "Το χρηματιστήριο συνεχίζει να πέφτει και κάποια στιγμή όπως ήδη έχω προφητεύσει χρεοκοπούν όχι μόνο τα Fracking αλλά και όλα τα Fucking idiots (and public)...

      Βγαίνει όμως η "Μαλάκω" μετά και τυπώνει όσα τύπωσε πριν με την μία.. δηλαδή Q5=Q1+Q2+Q3+Q4..

      Κάνει ένα μεγάλο ράλυ το χρηματιστήριο για να "ρουφήξει" μέσα όλα τα κορόιδα (που λέει και ο άλλος φίλος ο anzere) και μετά τους παίρνει όλους το "Εύρηκα" (αν θυμάσαι την διαφήμιση)..

      πριν τους ρουφήξει όμως αλλά και την "ρουφήξουν" τα κορόιδα λοιπόν μπορεί να κάνει μια νέα κορυφή...

      γι' αυτό έβαλα λοιπόν και εγώ το (near) ...

      για τα "κορόιδα των αγορών" .....

      Διαγραφή
  3. Δάσκαλε,ξεφεύγεις έξυπνα.
    Σε ρωτώ διότι είμαι μονόφθαλμος και γι'αυτό τα βλέπω-κρίνω μονόπλευρα.Ενώ εσύ με τα 2 μάτια σου τα βλέπεις-κρίνεις πολύπλευρα-τετραδιάστατα.
    Το 1 μάτι μου το έδωσα σε φίλο μου που έχασε και τα 2 μάτια του κι έμεινα λειψός.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ συνάδελφε,

      Δεν προσπαθώ να ξεφύγω..

      απλά προσπαθώ να σε "διδάξω" να "βλέπεις" με τα δικά σου μάτια...

      έστω και με το ένα που λες ότι σου έχει απομείνει....

      αλλά εσύ μου δίνεις την εντύπωση πως συνεχίζεις να ψάχνεις απλώς ανθρώπους για να "δεις" μέσα από τα δικά τους μάτια...

      αν δεν προσπαθήσεις πολύ για να μάθεις και εσύ να βλέπεις "τετραδιάστατα" όπως λες με το δικό σου το μάτι (ένα ή δύο δεν έχει σημασία) δεν πρόκειται κατά την γνώμη μου να καταφέρεις τίποτε στη ζωή σου..

      ίσως βέβαια μόνο στις αγορές...

      γιατί σε κάτι άλλο πιθανόν να έχεις κάποιο ταλέντο..

      οπότε ίσως είναι καλύτερα για εσένα να επικεντρωθείς εκεί ....

      Διαγραφή
  4. Σε μένα δάσκαλε,συμβαίνει το αντίθετο:
    Όταν στηρίζομαι στις απόψεις μου αποτυγχάνω.
    Όταν στηρίζομαι σε σοφούς κι έμπειρους ανθρώπους επιτυγχάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε αγαπητέ συνάδελφε,

      έχεις κατά την γνώμη μου δυο επιλογές...

      η να βρεις έναν σοφό ή έμπειρο όπως λες και να τον ρωτήσεις να σου πει τον τρόπο με τον οποίο έγινε σοφός και να τον ακολουθήσεις και να γίνεις και εσύ έμπειρος και να πετύχεις...

      ή να παράγεις κάτι που χρειάζεται ο "σοφός" και να του το δώσεις ως αντάλλαγμα για τις συμβουλές του....

      Τρίτος δρόμος επιτυχίας εγώ προσωπικά δεν γνωρίζω να υπάρχει....

      Διαγραφή
  5. ΔΑΣΚΑΛΕ ΕΜΕΝΑ ΜΠΟΡΗΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΟΥΧΟ- ΟΠΩΣ ΕΓΙΝΕ Ο ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε φίλε Λουκά,

      Αφού δεν έγινες ακόμη πλούσιος στο ΧΑΑ ακούγοντας τις συμβουλές μου...

      δεν πρόκειται να γίνεις ποτέ....

      από το ΧΑΑ...

      από το joker ίσως..

      άμα δω τίποτε όνειρα με νούμερα θα σου πω....

      Διαγραφή
    2. EΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ [ΘΕΛΩ ΣΟΒΑΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ] ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΟΜΠΑΜΑ --Ιστορική απόφαση αποκατάστασης διπλωματικών σχέσεων ΗΠΑ-Κούβας---ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΡΩΣΙΑ -ΚΟΥΒΑ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΣ --EΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΑΙΖΕΤΕ ΤΟ ΡΟΥΒΛΙ ΠΕΦΤΗ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΕΟ ΠΕΦΤΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ http://www.capital.gr/News.asp?id=2183401

      Διαγραφή
    3. Φίλε Λουκά..

      Είπαμε ..

      εδώ δεν έχει σοβαρές απαντήσεις..

      σοβαρές απαντήσεις μόνο στο Capital...

      Διαγραφή
    4. ΔΑΣΚΑΛΕ ΜΕ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ Η ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ

      Διαγραφή
    5. https://twitter.com/search?q=%22Cuba%20y%20EEUU%22&src=tren -------------http://www.6topoderweb.com/2.0/1/6785/estas-son-las-consecuencias-del-restablecimiento-de-relaciones-entre-cuba-y-eeuu-lista

      Διαγραφή
    6. Τι να σου πω εγώ φίλε Λουκά;

      Όσον φορά την Κούβα..

      εσύ είσαι ο "Δάσκαλος"...

      Διαγραφή
  6. Υπερβάλεις δάσκαλε.
    Για κάθε πρακτικό ή θεωρητικό θέμα στο internet βρίσκουμε συμβουλές.
    Παρόμοια πληροφόρηση παρέχεις κι εσύ (κι άλλοι πχ Κ Στούπας κλπ),αλλά συχνά αινιγματωδώς και συγκαλυμμένα.
    Πολοί αναγνώστες σου σ'ευχαριστούμε για την προσφορά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς είναι και το πρόβλημα συνάδελφε,

      Πως ψάχνεις στο internet για να βρεις σωστές θεωρητικές συμβουλές...

      ενώ κατά την γνώμη μου έπρεπε να τις έψαχνες σε τίποτε βιβλία ...

      κυρίως ιστορικά εκεί που συνήθως δίνουν συμβουλές κάποιοι άνθρωποι πεθαμένοι ...

      αλλά ταυτόχρονα έμπειροι και σοφοί κάποιων άλλων εποχών...

      Όσο για εμένα και τα "συγκαλυμμένα" και "αινιγματικά" μου έχω τονίσει κατ' επανάληψη...

      ότι εδώ το blog είναι προφητικό...

      αυτή είναι και η βασική διαφορά μου με όλους τους άλλους και ιδίως με τον κ Στούπα...

      αν εσύ θέλεις πρακτικές και θεωρητικές συμβουλές να διαβάζεις καλύτερα Capital...

      εκεί δίνουν σωστές πρακτικές αλλά και θεωρητικές συμβουλές..

      και δεν αλλάζουν ποτέ άποψη ...

      λέγοντας τη μια ημέρα ότι σωθήκαμε και την άλλη πως καταστρεφόμαστε και μετά πάλι ότι σωθήκαμε κοκ

      και που πετυχαίνουν συνεχώς όχι μόνο όλους τους πάτους του ΧΑΑ ...
      αλλά και τους όλους τους "γαϊδάρους" που είναι στα 2 μέτρα (που έλεγε και ο παππούς μου ο μακαρίτης)....

      Όσο για εμένα και τις "συμβουλές μου...

      "λίγα τα ψωμιά μου" ακόμη....

      και όχι μόνο για εμένα....

      Διαγραφή
    2. Φίλε συνάδελφε του Δασκάλου, καθηγητά Γυμνασίου,
      Αυτό που σου λέει ο Δάσκαλος, είναι οτι σε αυτή τη ζωή δεν υπάρχει "δωρεάν γεύμα". Αλλά αυτό βέβαια το έχουμε διαβάσει ήδη στον Στούπα.
      Δέν σου παριστάνω τον έξυπνο, πώς θα μπορούσα άλλωστε, αφού απο μόνο το όνομά μου καταλαβαίνεις την επιτυχία στις "προβλέψεις" μου στις αγορές...
      Θα σου πώ όμως κάτι. Έχω ξεκινήσει να διαβάζω κάποια βιβλία, μεταξύ των οποίων και ενα απο εκείνα που μου σύστησε ο Δάσκαλος (τελειώνω τρίτη φορά την ανάγνωσή του, για να το εμπεδώσω...), και έχω αρχίσει να παρατηρώ (σε εμβρυικό στάδιο) διαγράμματα.
      Προσφάτως, έριξα μια ιδέα για μια παρατήρησή μου στον Δάσκαλο (βλ. ΕΛΠΕ). Εκείνος ΔΕΝ μου είπε που θα πάει η μετοχή, αλλά μου έδωσε μια δυο συμβουλές για το πώς θα έπρεπε να δω το διάγραμμα, και ποιά σημεία θα έπρεπε να προσέξω (τα οποία ασφαλώς είχα παραβλέψει) οι οποίες είχαν μεγάλη αξία (και επιβεβαιώθηκαν...).
      Ελπίζω να καταλαβαίνεις τι εννοώ.

      Διαγραφή
  7. Δάσκαλε μπορεί το ευρώ να είναι ένα νόμισμα καταδικασμένο όταν όμως πέσει σε άξια χέρια γραφειοκρατών φέρνει αποτελέσματα...

    http://m.euro2day.gr/1285900/article.aspx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν φίλε Meleti,

      που τα λεφτά στο σύνολό τους ήταν ο "σωστός" αριθμός..

      "Η έκθεση εστιάζει σε 20 αεροδρόμια που κατασκευάστηκαν στην Ισπανία, την Ιταλία, την Ελλάδα, την Πολωνία και την Εσθονία με ευρωπαϊκά κεφάλαια ύψους 666 εκατ. ευρώ,..."

      Μάλλον θα έβαλε λίγο και ο "διάβολος" το χεράκι του για να έρθουν αυτά τα "εντυπωσιακά" αποτελέσματα...

      γιατί εκ πρώτης όψεως όταν ακούει κανείς για "αποτελεσματικό γραφειοκράτη" ....

      είναι σαν να σου λένε για κάποια "παρθένα πορνοσταρ"....

      Διαγραφή
  8. Φίλοι μου,Δάσκαλε και Λήσταρχε Μπατήρη,
    ποια βιβλία για χαα ,στην ελληνική γλώσσα,μου συνιστάτε,που να είναι ταυτόχρονα βατά-αποτελεσματικά;;
    Δεν έχω διαβάσει βιβλία ,διαβάζω μόνο στο διαδίκτιο τον δάσκαλο και το Capital, χωρις αποτέλεσμα,διότι γράφουν συγκαλυμμένα.
    Ευχαριστώ για τον κόπο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αγαπητέ συνάδελφε,

      δυστυχώς τα περισσότερα καλά και χρήσιμα βιβλία που ξέρω είναι στα Αγγλικά..

      άσε που και τα λίγα Ελληνικά βιβλία που ξέρω...

      τα γράφουν πολύ πιο "συγκαλυμμένα" απ' ότι τα γράφω εγώ...

      Διαγραφή
  9. Σ'ευχαριστώ δάσκαλε που με αποθάρρυνες να ζαλίσω τον νου μου με τέτοια.
    Βέβαια ξέρω κι αγγλικά,αλλά όχι ικανά να μελετώ και να κατανοώ εξειδικευμένα βιβλία.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλήθεια δάσκαλε,
    Ποια είναι η μικρανηφόρα δίπλα στον υπερκατήφορο,που έγραφες πρόσφατα;;;
    Εχει τελειώσει;;;Η είναι σε εξέλιξη;;; Ήθ'αρχίσει μελλοντικά και πότε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε αγαπητέ συνάδελφε,

      μην ζαλίζεις το μυαλό σου με τέτοια πράγματα...

      γιορτές έρχονται ...

      άσε από το νέο έτος που θα έχουμε αρκετό καιρό ...

      θα τα αναλύσουμε όλα αυτά....

      Διαγραφή
  11. Λήσταρχε,
    Ποιό απο τα βιβλία, που σου συνέστισε ο δάσκαλος,σε βοήθησε περισσότερο στο χαα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βιβλίο που τον βοήθησε πολύ αγαπητέ καθηγητή, είναι αυτό που του έδωσε και το επώνυμο Μπατήρης. Τώρα όσον αφορά τη βιβλιογραφία που αναφέρεται στο ΧΑΑ αυτή έχει πια καταχωρηθεί στους οδηγούς των καζίνο... Σε λίγο θα ακολουθήσουν και οι αναπτυγμένες αγορές.

      Διαγραφή
    2. Φιλε καθηγητη γυμνασιου, θα προτεινα να ξεκινησεις απο το βιβλιο που μου συστησε ο δασκαλος "how to make money in stocks" του william j. O' Neil. Ειναι στα αγγλικα και μπορεις να το βρεις σε παλαιοτερη εκδοση και στο internet σε pdf.

      Διαγραφή
  12. ΕΔΩ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ --SP500--48--ΜΟΝΑΔΕΣ-- 2061 -- -(2.40%) DOW --+421.28-ΜΟΝΑΔΕΣ (2.43%)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ακριβώς το είπες φίλε Λουκά,

      "Μοιράζουν" λεφτά...

      και απ' ότι διαβάζω το "σπρώξιμο" από την FED συνεχίζεται....

      http://www.reporter.gr/Chrhmatisthrio/Scholia-Agoras/item/252532-H-FED-sprwchnei-anodika-thn-Wall-Street

      έχε πάντως το νου σου γιατί όπως έχω προφητεύσει...

      σε λίγο η FED θα "σπρώξει" δυνατά..

      και όπως έχει πει κάποτε και ο "πελώριος" Γκουσγκούνης ....

      "Βάστα τοίχο .... θα σπρώξω...."

      Διαγραφή
    2. Δασκαλε βλεπω κ συ των πρωινων ωρων...

      Διαγραφή
    3. Δουλεύουμε φίλε Λήσταρχε....

      (τον κόσμο...)

      πως νομίζεις ότι ήρθε η ανάπτυξη του Σαμαρά....;;

      και σώθηκε επιτέλους η χώρα...

      Σε αντίθεση βέβαια με σένα που ωσάν γνήσιος "Λήσταρχος"..

      δουλεύεις τη νυχτερινή βάρδια...

      και τώρα προφανώς θα πας για ύπνο...

      άντε και όνειρα (ανάπτυξης) γλυκά....

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστω δασκαλε αλλα κ εγω στο μεροκαματο... πουρνο πουρνο...
    Οσο για τα περι υπνου... οι περισσοτεροι κοιμομαστε τον υπνο του δικαιου... καποιοι "κοιμουνται" μαλιστα μια κ καλη, και ακομα ποτε δεν εχουν ξυπνησει...
    οσο για μενα... αρχιζω και ξυπναω δασκαλε... αρχιζω κ ξυπναω... φταινε οι κακες... παρεες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις "κόψεις" φίλε Λήσταρχε,

      τις "κακές" παρέες...

      Φαίνεται μάλλον πως διαβάζεις πολύ όλους τους καταστροφολόγους εκεί στο Capital..

      που τώρα μιλάνε για δραχμές και καταστροφές..

      και σε έχουν πανικοβάλει ...

      και τρέχεις τώρα να αγοράζεις όσπρια ρύζια και κονσέρβες...

      Όμως μη στενοχωριέσαι...

      υπάρχει θεραπεία..

      διάβαζε μόνο το αισιόδοξο blog αυτό που ασχολείται μόνο ...

      με τον Αλέφαντο και τον Γκουσγκούνι...

      και που προτείνει αντί για όσπρια και ρύζια...

      ξηρούς καρπούς και πατατάκια....

      Διαγραφή
    2. Φιλε δασκαλε το καπιταλ και τα ... κορακια του λεωτσακου ειναι ισως μονο χρησιμα αν τα παιζεις αντιθετικα...
      Μεταξυ μας προτιμω τους γκουσγκουνηδες... αν μη τι αλλο βγαζουν γελιο κ κανουν και κατι... χρησιμο.
      Αλλωστε δασκαλε, επειδη αν διαβαζω 2-3 κουτσοβιβλια δεν ειναι για να διαβαζω το χειραγωγουμενο καζινο χαα αλλα για τις ανεπτυγμενες αγορες, μεχρι να μου δωσουν buying point...εχω ακομα καιρο... πρωτα να σκασει η χιροσιμα και βλεπουμε... απο αυτη την αποψη, εχω την πολυτελεια κ εγω δασκαλε να παρω το κρασακι κ τα πατατακια μου... και να απολαυσω την ταινια...

      Διαγραφή
  14. Σ'ευχαριστώ Μπατήρη Λήσταρχε,που σαν νάσουν αληθινός φίλος μου,μου σύστησες 1 καλό βιβλίο.
    Σε θεωρώ (αντί για μπατηρη λήσταρχο) πλούσιο, δίκαιο΄και καλό άρχοντα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΟΔΟΣ [ΑΥΤΗ] ΣΤΟΝ SP500 KAI TEΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΟΔΟ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΤΟΝ SP500 ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ Η ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΕΠΙΘΥΜΗ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ --ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝΕ 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΔΕΧΤΗΚΕ --ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ --ΣΚΗΝΩΘΕΤΙΜΕΝΟ -ΝΑΙ ---ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΕ ΣΕ 3 ΜΙΛΙΟΥΝΙΑ--ΛΥΣΤΕΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΡΙΑ ----Βόμβα" Χαϊκάλη για απόπειρα δωροδοκίας του με 2 -3 εκατ. ευρώ--http://www.capital.gr/NewsTheme.asp?id=2185124-

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.