και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Εσύ πόσο “Νεοφιλελεύθερος και Μονεταριστής” είσαι;;:...


Πατριώτες επειδή βαρέθηκα την πολλή “ησυχία” και για να περάσει λίγο η ώρα ευχάριστα μέχρι να καταρρεύσουμε ολοκληρωτικά, λέω από εδώ και πέρα κυρίως για ερευνητικο-οικονομικούς σκοπούς, να πραγματοποιήσω και εγώ κανένα “εβδομαδιαίο δημοψήφισμα”...

βέβαια όχι για “πρόβατα” με ένα “Ναι” ή ένα “Όχι” για να πράξω το αντίθετο...

αλλά πολλαπλών επιλογών και για “σκεπτόμενους” ανθρώπους (είπαμε κατά βάθος είμαι αισιόδοξος σαν τον Σαμαρά):

Λοιπόν η πρώτη μου ερώτηση έχει να κάνει με το τι είναι κατά την γνώμη σας “χρήμα”...

από το οποίο θα φανεί και το πόσο Νεοφιλελεύθερος και Μονεταριστής είναι ο καθένας σας...

διότι ως γνωστόν στις μέρες μας οι έννοιες “Νεοφιλελεύθερος και Μονεταριστής” έχουν καταντήσει κάτι σαν το “Δυόσμο και τον μαϊντανό” ας πούμε...

Τι είναι λοιπόν κατά την γνώμη σας “χρήμα”;;;

α)Παίρνει το "κράτος" ένα χαρτί, γράφει επάνω ένα νούμερο και αυτό είναι χρήμα...

β)Χρήμα είναι το πιο “ανταλλάξιμο” υλικό απ' όλα..

γ)Χρήμα είναι αυτό που αποφασίζει ανεπηρέαστα η πλειοψηφία των ελεύθερων πολιτών..

δ)Τίποτε από τα παραπάνω, χρήμα κατά την γνώμη μου είναι:.......

 

Ο σχολιασμός των απαντήσεων θα είναι interactive και προσωπικός ανάλογα με την απάντηση του καθενός..

έτσι και αλλιώς δεν “γεμίζουμε ούτε ταξί”...

Ο “ΔασκαΛάκος”

16 σχόλια:

  1. Θα μπορούσε να είναι το (γ) αλλά αυτό το "ανεπηρέαστα" και "ελεύθερων" μου το χαλάει λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή μάλλον εσύ φίλε --Χρήστο,

      πιστεύεις πως ο πολίτης ίσως να χρειάζεται μια κάποια "καθοδήγηση" στην επιλογή του νομίσματος...

      ή ίσως κάποιον "περιορισμό" στην ελευθερία του...

      Εγώ πάλι το "ανεπηρέαστα" και το "ελεύθερων" τα έβαλα γιατί μπορεί πχ το κράτος είτε μέσω κάποιων νόμων είτε μέσω κάποιων περιορισμών, να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τη χρήση ενός νομίσματος σε μια κοινωνία και να επιβάλει φυσικά είτε έμμεσα είτε άμεσα το δικό του...

      δηλαδή με άλλα λόγια και μετά από όλα αυτά εσύ πιστεύεις πως χρήμα είναι:

      "Αυτό που αποφασίζει η πλειοψηφία των πολιτών";;..

      Διαγραφή
    2. Η ερώτηση αφορά τι θέλουμε εμείς να είναι ή τι είναι;
      Γιατί εγώ θα ήθελα να επιλέγω εγώ το νόμισμα συναλλαγών και αποθήκευσης.

      Αλλά από όσο βλέπω το κράτος πάντα προσπαθεί να επιβάλει την κυκλοφορία του δικού του. Πολλές φορές ανεπιτυχώς βέβαια, αλλά σε κάθε περίπτωση η μεγάλη μάζα δεν έχει την ευχέρεια της επιλογής.

      Πολύ ενδιαφέροντα είναι κάποια ηλεκτρονικά νομίσματα που κυκλοφορούν είτε το bitcoint είτε άλλα μικρότερης εμβέλειας (στα όρια ενός site, πχ).

      Διαγραφή
    3. Η ερώτηση φίλε Χρήστο,

      είναι τι είναι στην πραγματικότητα χρήμα και πως πρέπει αυτό να ορίζεται έτσι ώστε να αντιπροσωπεύει το "σωστό" και το "δίκαιο" των πολιτών που το χρησιμοποιούν..

      γιατί αλλιώς αυτό που θα ήθελα εγώ (αλλά και ο καθένας μας νομίζω), θα ήταν να έχω και εγώ μια πρέσα στο υπόγειό μου και να παράγω "γνήσιο" χρήμα έτσι ώστε αυτό να το δέχονται οι άπαντες..

      αλλά αυτό για να το καταφέρει κανείς θα πρέπει νομίζω κυρίως να διαθέτει την απαιτούμενη "εξουσία" για να το κατορθώσει..

      και μάντεψε ποιος διαθέτει άραγε την απαιτούμενη αυτή "εξουσία" σε μια κοινωνία;;;

      Διαγραφή
  2. Θα έλεγα το β και ελπίζω αυτό να μη με κατατάσσει στην αριστερή πλατφόρμα δάσκαλε, γιατί εγώ αισθάνομαι πραγματικά νεοφιλελεύθερος, συμπαθώ (ναι) και το Τζήμερο, και μου τη σπάνε όλοι αυτοί που ρύθμισαν τα δάνειά τους με το νόμο κατσέλη, μετά πήγανε στα πατρικά τους και νοικιάζουν τα σπίτια που ρύθμισαν με κάτι ενοίκια ΝΑ (με το συμπάθιο).

    Όμως σαν εναλλακτική απάντηση, και μετά από αρκετή σκέψη, προτείνω το ακόλουθο:

    Τίποτε από τα παραπάνω, χρήμα κατά την γνώμη μου είναι ότι δύναται να θεωρηθεί ανταλλάξιμο με sex άνευ δεσμεύσεων, από το άτομο που προσφέρει το sex άνευ δεσμεύσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχάς φίλε Giorgio,

      όσον αφορά τον Τζήμερο εγώ προσωπικά πρώτη φορά βλέπω κάποιον Νεοφιλελεύθερο και πραξικοπηματία ταυτόχρονα...

      τώρα όσον αφορά την απάντησή σου στο Quiz περί χρήματος δεν μου φαίνεσαι και εσύ πολύ "Νεοφιλελεύθερος" ...

      πιο πολύ "λογικός" και περισσότερο "πρακτικός" θα έλεγα..

      ούτε και "Μονεταριστής"..

      μάλλον "Σεξιστής" θα έλεγα...

      γι' αυτό και η "τοποθέτησή" σου περί "χρήματος" και "δεσμεύσεως" είναι κατά βάση σωστή..

      διότι και στο χρήμα όπως και στο σεξ ως γνωστόν ισχύει το:

      'Μετά την απομάκρυνση εκ του "ταμείου" ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.....

      Διαγραφή
  3. Με το όρο χρήμα εννοούμε τα περιουσιακά στοιχεία που χρησιμοποιούνται και γίνονται ευρέως αποδεκτά για πληρωμές λέει η Βικιπαίδεια φίλε δάσκαλε. Είναι σωστός ο ορισμός;
    Λες στο φίλο Χρήστο ότι:

    Εγώ πάλι το "ανεπηρέαστα" και το "ελεύθερων" τα έβαλα γιατί μπορεί πχ το κράτος είτε μέσω κάποιων νόμων είτε μέσω κάποιων περιορισμών, να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό τη χρήση ενός νομίσματος σε μια κοινωνία και να επιβάλει φυσικά είτε έμμεσα είτε άμεσα το δικό του...
    Αλήθεια η επιλογή των κεντρικών τραπεζών και ειδικά της FED να κόψει χρήμα προκύπτει από τη δημοκρατική βούληση των Αμερικανών πολιτών που η θέλησή τους εκπροσωπείται στο αμερικάνικο κοινοβούλιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γίνονται "ευρέως αποδεκτά" φίλε χχχ,

      κατόπιν δικής τους επιλογής ή κατόπιν "άνωθεν" επιβολής;;;

      εδώ είναι η όλη διαφορά...

      Κατόπιν η δημοκρατική βούληση των "όποιον" πολιτών δεν έχει να κάνει σε καμιά περίπτωση με ότι έχει σχέση με χρήμα..

      σκέψου για παράδειγμα να γίνει πχ ένα νέο δημοψήφισμα στην Ελλάδα αλλά και όπου αλλού στο οποίο να υπάρχει η εξής ερώτηση:

      "Συμφωνείται η κεντρική τράπεζα να κόψει χρήμα και να πληρώσει το κράτος μισθούς και συντάξεις, να εγγυηθεί εισοδήματα, επιδόματα ανεργίας, διακοποδάνεια και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.." οποσδήποτε ΝΑΙ ή ΟΧΙ;;;

      Γι' αυτό το λόγο άλλωστε έχει διαφημιστεί τόσο πολύ η υποτιθέμενη αυτή ανεξαρτησία των κρατικών τραπεζών..

      Οι οποίες πάντα είναι έτοιμες να παρέμβουν χρηματοδοτώντας τα κρατικά χρέη και τα ελλείμματα ..

      για να πράττουν οι πολιτικοί που τους διόρισαν το κέφι τους μοιράζοντας το χρήμα όπως αυτοί επιθυμούν..

      και όλα αυτά πάντα κόβοντας κάλπικο χρήμα δια του αέρα του κοπανιστού...

      και πάντα όλα αυτά φυσικά για το καλό των πολιτών....

      Διαγραφή
  4. Kατόπιν ''άνωθεν'' επιβολής όπως ίσχυε πάντα αφού οι ενέργειες των άνωθεν στόχο έχουν να παίρνουν πρώτοι το φρέσκο χρήμα στα χέρια τους και να κερδίζουν από τις υπεραξίες.
    Τώρα όσον αφορά το ερώτημα του δημοψηφίσματος που έθεσες είναι αρκετά παραπλανητικό. Κάποιοι νομίζω θα αρνούνταν μια συνεύρεση με μια γκομενάρα που θα τους έφερνε ο Λουκάς ένα βράδυ στην Κούβα που το περίπτερο είχε κλείσει και δεν πωλούσε προφυλακτικά ενώ αύριο το πρωί θα έφευγαν για Ελλάδα. Όμως όλοι θα αρνούνταν αν γνώριζαν ότι έχει AIDS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς φίλε χχχ..

      έχω την εντύπωση πως οι "κακές παρέες" εδώ μέσα..

      σε έκαναν και εσένα να ξεκινάς πάντα από τα "οικονομικά"..

      για να καταλήξεις και εσύ στο τέλος στα "σεξουαλικά"...

      Διαγραφή
  5. Μπορεί και να μη φταίνε οι κακές παρέες...
    Μπορείς να μου δώσεις τον ορισμό του χρήματος κατά την άποψή σου; Αξίζει τον κόπο αυτό που κάνεις και περνάμε μερικές φορές και σε πιο βαθιά νερά.
    Άλλαξε και την πολύ ησυχία σε πολλή ησυχία γιατί μπορεί και να μας διαβάζουν περισσότεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως έχεις δίκιο φίλε χχχ,

      και θα το διορθώσω άμεσα..

      καμιά φορά βλέπεις μου αρέσει να "Μπαρουφεκίζω" λίγο..

      και έτσι έχω μια κάποια απέχθεια με τα διπλά γράμματα...

      είμαι και ολίγων ανορθόγραφος γι' αυτό μάλλον...

      τώρα όσον αφορά τη σωστή κατά την γνώμη μου απάντηση στο τι είναι χρήμα ...

      αυτή είναι κατά την γνώμη μου η γ) ...

      όμως και η β) είναι κατά βάση σωστή..

      και αυτό γιατί έχει αποδειχθεί τόσο στην πράξη όσο και από την κοινή λογική..

      πως όποτε ο άνθρωπος αφέθηκε ελεύθερος να αποφασίσει για το τι είναι χρήμα..

      αυτός επέλεξε το πιο "ανταλλάξιμο υλικό"...

      Διαγραφή
    2. "και αυτό γιατί έχει αποδειχθεί τόσο στην πράξη όσο και από την κοινή λογική..

      πως όποτε ο άνθρωπος αφέθηκε ελεύθερος να αποφασίσει για το τι είναι χρήμα..

      αυτός επέλεξε το πιο "ανταλλάξιμο υλικό"..."


      Βασικά του το επέβαλαν στο μπουρδέλο όπου πήγε να $%#ήσει :-)



      Διαγραφή
    3. Έτσι και αλλιώς φίλε Giorgio,

      σε ένα μπουρδέλο ζούμε όλοι μας...

      όμως έχει αποδειχθεί πως ακόμη και στο "αρχαιότερο επάγγελμα"...

      μπορεί κανείς να κάνει την "δουλειά" του ...

      ακόμη και με "κάλπικα"...

      https://www.youtube.com/watch?v=ThfblUU6bNM

      Διαγραφή
  6. το ΔΩΡΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ----------Κάποτε έχτιζα ένα όνειρο τη μέρα,
    τώρα η στράτα μου δεν πάει παραπέρα,
    φεύγω, τώρα φεύγω.

    Κάποτε κοίταζα τον ήλιο μες στα μάτια
    κι αυτό τον ήλιο μου τον κάνανε κομμάτια,
    φεύγω, τώρα φεύγω.

    Τώρα ο ουρανός δε με φοβίζει όσο κι αν βρέχει,
    τώρα η ελπίδα μου ταυτότητα δεν έχει,
    φεύγω, τώρα φεύγω.

    Φεύγω, φεύγω και παίρνω την καρδιά μου,
    κι ένα τραγούδι συντροφιά μου, φεύγω, φεύγω.

    Φεύγω, κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια,
    αρρωστημένους και αγρίμια, φεύγω, φεύγω,
    φεύγω, τώρα φεύγω.

    Δεν το αντέχω να βουλιάζω μες στο ψέμα,
    τώρα κατάλαβα πως ήμουν ένα δέμα,
    φεύγω, τώρα φεύγω.

    θέλω να ζήσω τη ζωή μου έξω απ’ τα μέτρα,
    τώρα που σκλήρυνε η καρδιά μου σαν την πέτρα,
    φεύγω, τώρα φεύγω.

    Τώρα ο κόσμος και οι φωνές δε με τρομάζουν,
    τώρα τα χέρια μου ένα σύνθημα χαράζουν,
    φεύγω, τώρα φεύγω, φεύγω, τώρα φεύγω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στο χρυσό μετράει η αξία και όχι η τιμή ---http://www.capital.gr/bloomberg-view/3048866/sto-xruso-metraei-i-axia-kai-oxi-i-timi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.