Όλοι
αυτοί που τώρα θεωρούν πως βρίσκονται
λέει σε "λιτότητα" ενώ τα χρέη τους συνεχίζουν
να αυξάνονται και ταυτόχρονα νομίζουν
πως οικονομική ανάπτυξη είναι να κόβεις απλά χρήμα
“δια του αέρα του κοπανιστού” και μετά
να το μοιράζεις ως δανεικό για να
μεγαλώνει απλά το ΑΕΠ, σύντομα πρόκειται
να διαπιστώσουν με τον πλέον δραματικό
τρόπο πως στην πραγματικότητα η
πραγματική λιτότητα δεν έχει έρθει
ακόμη.
“The
Prophet”....
κυριε καθηγητα κατι ασχετο αλλα ξερετε εαν καποιος μπορει να παει την εδρα μιας επιχειρησης στη βουλγαρια αλλα την μοναδα του να την εχει στην ελλαδα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω ιδέα φίλε panaitolikos..
Διαγραφήεγώ απλά μελετώ την ανθρώπινη συμπεριφορά στο διάβα της Ιστορίας..
και προβλέπω το τι θα συμβεί...
το πώς αυτό θα συμβεί..
δεν έχει για εμένα καμιά απολύτως σημασία...
Μπερδεύεσαι μάλλον φίλε δάσκαλε με την εκπαιδευτική διαδικασία όπου το πως θα κάνω κάτι έχει λιγότερη σημασία από το ερώτημα γιατί το κάνω. Όμως αυτά που προβλέπεις ( τι θα συμβεί;) έχουν λιγότερη σημασία από το ( πώς θα συμβούν;) αφού η μετάβαση αρχικά στη φτώχεια και μετά σε κάτι καινούριο σημαίνει εξεγέρσεις μέχρι και πολέμους. Άρα αν βγεις αληθινός το πώς έχει μεγάλη σημασία αφού κάποιοι δε θα προλάβουν να δουν τι θα συμβεί...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην εκπαιδευτική διαδικασία αγαπητέ χχχ,
Διαγραφήτο πως θα κάνω κάτι έχει μεγαλύτερη σημασία από το γιατί το κάνω..
και αυτό γιατί υποτίθεται πως για να πας να μάθεις κάτι..
ξέρεις ήδη και γιατί θέλεις να το μάθεις..
αυτό που δεν ξέρεις είναι πως το κάνουν...
τέλος με άλλα λόγια εσένα πχ σε νοιάζει περισσότερο από το αν θα φτωχύνεις ή όχι...
το πως θα φτωχύνεις;;
δηλαδή το αν θα φτωχύνεις πχ δια της υπερβολικής φορολογίας...
γιατί ο Αλέξης έκανε τελικά κωλοτούμπα..
ή δια της υποτίμησης;;; αν δεν έκανε;
''Στην εκπαιδευτική διαδικασία αγαπητέ χχχ,
ΑπάντησηΔιαγραφήτο πως θα κάνω κάτι έχει μεγαλύτερη σημασία από το γιατί το κάνω..
και αυτό γιατί υποτίθεται πως για να πας να μάθεις κάτι..
ξέρεις ήδη και γιατί θέλεις να το μάθεις..
αυτό που δεν ξέρεις είναι πως το κάνουν...''
Όχι φίλε δάσκαλε, δεν ισχύει αυτό που λες.Το πως δεν προυποθέτει το γιατί και αυτή είναι η κακοδαιμονία μας. Έτσι αν εμείς δανειζόμασταν ασύστολα ( πώς; εύκολα στις απατηλές εποχές) ήταν για να πληρώνουμε μισθούς,συντάξεις, εφάπαξ κ.ά. με χρήματα που έπρεπε κάποια στιγμή να επιστρέψουμε.Γιατί; Για να μας ψηφίζουν. Ξέραμε λοιπόν το γιατί αλλά αυτό δε σημαίνει πως γνωρίζαμε σωστά!
Τώρα όσον αφορά τον Αλέξη που λες μπορεί να γνωρίζει το πως αλλά σε λίγο θα αναρωτιέται κι αυτός γιατί δεν τα κατάφερε. Άρα για άλλη μια φορά το γιατί αποδεικνύεται σημαντικότερο.
Για την εκπαιδευτική διαδικασία μιλάμε τώρα φίλε χχχ,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι όχι για την πολιτική και την οικονομία....
τέλος να θυμάσαι πως εγώ έχω την άποψη ότι το τι θα γίνει είναι σημαντικότερο ....
γιατί αυτοί που μπορούν και προβλέπουν το τι θα γίνει....
συνήθως ξέρουν και το πως γίνεται και το γιατί έγινε ...
H εκπαιδευτική διαδικασία σχετίζεται άμεσα με τα κεφάλια των υπεύθυνων που παίρνουν αποφάσεις αφού και αυτοί παιδεύτηκαν σε οικογένειες και σπούδασαν σε σχολεία και πανεπιστήμια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά και πάλι μη νομίζεις πως οι μαθητές που γνωρίζουν μηχανικά κάτι ( πώς ) μπορούν και να το εφαρμόσουν ( γιατί ). Τέλος όσον αφορά αυτούς που προβλέπουν σωστά ξέρουν όπως λες το πως και το γιατί αλλά δυστυχώς είναι μειοψηφία.
δασκαλε αυτή όμως δεν θα πειναση-------Η Βίβιαν Καραμάνου με λευκό μπικίνι σε παραλία της Αττικής-http://www.kanonitv.net/2015/10/vivian-karamanou-white-bikini-attiki-beach/#more-63571
ΑπάντησηΔιαγραφή