και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

“Ο οικονομικός αναλφαβητισμός οδηγεί στη φτώχεια”.. Prophecy..


Credit Suisse: Πτώση στον παγκόσμιο πλούτο για πρώτη φορά από την κρίση του 2008

Μπορεί το τρέχων παγκόσμιο πολιτικοοικονομικό σύστημα να βασίζεται στην πραγματικότητα στον “οικονομικό αναλφαβητισμό” για να μπορεί έτσι να επιβιώνει για δεκαετίες, όμως είναι δυστυχώς Ιστορικά αποδεδειγμένο πως όταν οι πολίτες ενός δημοκρατικού κράτους (υποτιθέμενου ή όχι) πάσχουν από “οικονομικό αναλφαβητισμό”, είναι απίθανο να καταφέρουν να διατηρήσουν τον εικονικό πλούτο και την πλαστή ευημερία τους για πάρα πολύ καιρό. 

 
“The Prophet”....

4 σχόλια:

  1. δασκαλε -φευγω--Άνοιξε σχολή στοματικού έρωτα στη Μολδαβία!(Video+ΦΩΤΟ)-------http://www.topontiki.gr/article/78803/anoixe-sholi-stomatikoy-erota-sti-moldaviavideofoto -

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τωρα ερχοντε τα λεφτα-Hollande: Θα βοηθήσω την Ελλάδα να εξέλθει οριστικά από την κρίση – Παυλόπουλος: Να επιλυθεί το ελληνικό χρέος -ο ενας δουλευει τον αλλονε-- ερχοντε σφιξηματα-σας δινω λυση--http://www.ukraina-dating.com/?advID=141985

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος θα βοηθήσει ποιόν φίλε Λουκά,

      Ο ΟρλΑνδρέου τον ΤσιπρΑνδρέου;;;

      δηλαδή ο ένας κωλοτούμπας τον άλλον μεγαλύτερο κωλοτούμπα;;

      Αυτός σε λίγο δεν θα μπορεί να βοηθήσει ούτε τον εαυτό του...

      να δούμε το δικό του χρέος ποιος θα το "διευθετήσει"...

      Διαγραφή
    2. δασκαλε εισαι αρχοντοπουλο αμα ειχα φραγκα-θα πηγαινα ουκρανια-Victoria_TheOne: Είμαι πραγματική κυρία που ψάχνουν για την πραγματική αγάπη ...

      40 y / o θηλυκό Κίεβο, Ουκρανία
      Εμπιστοσύνη Επίπεδο - 100%

      Βικτώρια. Ζω στο Κίεβο, Ουκρανία. , Είμαι 40 y / o με τα παιδιά. Μιλάω αγγλικά, ρωσικά και εργάζεται ως λογιστής. Είμαι διαζευγμένος και θρησκεία μου είναι Χριστιανός. Έχω λεπτό σώμα, το ύψος μου είναι 5'8 "- 5'9" (171-175cm) και την εθνικότητα μου - Καυκάσου. Ζητώ άνθρωπο για σύντροφο για δραστηριότητες, Φιλία, Γάμος, Σχέση, Ρομαντική, Casual, Travel Partner, Pen Pal. Αυτός πρέπει να είναι 39-65 ετών και πρέπει να έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά:.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.