και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015

“The next time will be the Pay-time”...Prophecy...


Απλά επειδή δεν υπάρχει "τζάμπα γεύμα" ούτε στη πραγματική ζωή άρα κατ' επέκταση ούτε και στην πραγματική οικονομία, στην επόμενη οικονομική κρίση η οποία είναι πια πολύ κοντά, για μια ακόμη φορά στην παγκόσμια οικονομική Ιστορία οι κυβερνήσεις και οι απανταχού “τσάμπα μάγκες” των δανεικών τους, θα κληθούν να πληρώσουν μαζεμένο το “τίμημα” της ασυδοσίας τους για όλη αυτή την τεράστια παραχάραξη των νομισμάτων τους των τελευταίων δεκαετιών.
 

“The Prophet”...

16 σχόλια:

  1. ''στην επόμενη οικονομική κρίση η οποία είναι πια πολύ κοντά''
    Φίλε δάσκαλε,
    Με πέτυχες με τα φωτάκια στο μπαλκόνι. Ετοιμαζόμουν να τα ανάψω. Είναι πολύχρωμα και φεγγοβολούν τη φράση ευτυχισμένο το 2016!
    Τι να κάνω να τα ανάψω ή όχι; Πες μου γρήγορα πριν με προλάβει ο γείτονας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άναψε τα εσύ φίλε χχχ,

      και μη σε νοιάζει...

      που ξέρεις μπορεί να γίνει πάλι καμιά "κωλοτούμπα" ...

      και την γλυτώσουμε και το 2016...

      Διαγραφή
  2. Φίλε δάσκαλε,
    επειδή το μήνυμά σου ήταν πολύ συγκινητικό μήπως να μπω και στις αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου των τραπεζών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπαμε φίλε χχχ,

      να "συγκινηθούμε"...

      όχι να "ξηλωθούμε"...

      γιατί όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές εδώ μέσα..

      ο ορισμός της ανθρώπινης ανοησίας είναι .....

      να βάζει κανείς σε μια συνάρτηση συνεχώς την ίδια είσοδο..

      και να περιμένει διαφορετικό αποτέλεσμα...

      Διαγραφή
  3. η τελευταία ολονυκτία συνεδρίαση του Αλέξη στις Βρυξέλλες του άφησε μια γλυκιά ανάμνηση... Έτσι αποφάσισε να χαρίσει μία ανάλογη απόλαυση και στον υπουργό του κ. Τσακαλώτο... Εμπρός λοιπόν για μία ακόμη σκληρή διαπραγμάτευση.

    Κάπου εδώ ταιριάζει και το ανέκδοτο με τον κυνηγό και την αρκούδα, που όλο πήγαινε ο κυνηγός να σκοτώσει την αρκούδα και όλο αυτή τον πη$$ούσε. Στο τέλος, αφού βαρέθηκε ακόμη και η αρκούδα του λέει "Τελικά εσύ για κυνήγι έρχεσαι ή για το γα##ήσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να είναι φίλε Giorgio,

      όπως λες "γ@##ήσι"...

      αλλά νομίζω πως πρέπει όλοι μας να παραδεχθούμε ....

      πως δεν είναι όπως με τους προηγούμενους τους "ξεφτιλισμένους"...

      δηλαδή "στα τέσσερα" και από "δεξιά" ...

      αλλά "στα όρθια" και από τα "αριστερά"...

      Διαγραφή
  4. επειδή ακουσα για "γ@##ήσι"... ειπα να μπω και εγω ποιος εχει σειρα για να στηθη ---Phuket Nightlife - Bangla Road, Patong -----https://www.youtube.com/watch?v=-SG5TN55bfY--και εάν μου κατση το τζοκερ την πεμπτη----------

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. SEXY PATONG GIRLS, 2015, ★★★★★, BANGLA ROAD 2015, หาดป่าตอง, PHUKET NIGHTLIFE 2015, -------------------https://www.youtube.com/watch?v=dDp1ksxxIAE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΧ ΝΑ ΧΑ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΠΟΥΚΕΤ ΝΑ ΤΡΩΩ ΤΙΣ ΚΑΡΑΒΙΔΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΓΑΡΙΔΕΣ ΜΟΥ -ΤΟΥΣ ΑΝΑΝΑΔΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΤΡΟΠΙΚΑ ΦΡΟΥΤΑ - ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΣΣΑΖ ΜΕ ΑΛΟΗ ΒΕΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΧΩ ΔΥΟ ΤΑΥΛΑΝΔΕΖΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΕΡΑ ΣΤΑ @ΡΧΙΔΙ@ ΜΟΥ-----Bangla Road - Patong Beach - Hot Thai Ladies ---https://www.youtube.com/watch?v=i57o7sGdokk--ευχηθητε μου να πιασω το τζοκερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ φίλε Λουκά,

      μη δεις "γ@##ήσι" έστω και ανορθόγραφα γραμμένο...

      φτιάχνεις τα όργια...

      εγώ πάλι τι να σου ευχηθώ για το τζόκερ;;;

      αφού ξέρω ότι πάλι θα πιάσεις..

      αυτό που κανονικά έπρεπε να πιάνουν οι ΤΑΥΛΑΝΔΕΖΕΣ σου...

      Διαγραφή
  7. δασκαλε εάν θελεις θα σε παρω μαζι μου γιατι εισαι αρχοντοπουλο-ολα πληρωμένα από μενα περιμενω την απαντηση σου --Annies Massage Bangkok ---https://www.youtube.com/watch?v=gKOvsZ37n1Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Λουκά,

      μάλλον δεν έχεις καταλάβει καλά...

      σε λίγο εμείς θα είμαστε οι "Φιλιππινέζες"...

      Διαγραφή
  8. Soi Buakhao Pattaya Massage Street ---https://www.youtube.com/watch?v=ywmvJmIpraU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συναδελφε το σημαντικο ειναι να πληρωσουμε το μικρότερο δυνατό κόστος που μας αναλογει. Ετσι δεν ειναι;

    Λουκά επειδή έχω πάει Μπανγκογκ (προ αμνημονευτων ετών) θελω να σου πω οτι εχει απιστευτη υγρασια, σουπερ θαλασσινα, ανεπαναληπτα μασαζ...ομως μέχρι εκεί.
    Το τζοκερ ειναι στημενο. Θελει μέσο για να το πιασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κυριε Καθηγητα Χημείας[Το τζοκερ ειναι στημενο. Θελει μέσο για να το πιασεις] γιατι μου το ειπες ασεμε να ζω το ονειρο μου - και που ξερης μπορη να γινη και αληθηνο--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το μονο τσαμπα σε αυτή την ζωη είναι το ονειρο--ας το ευχαριστηθούμε λοιπον -

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.