και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Πατριώτες όλοι αυτοί θα σώσουν τον πολιτισμό μας;;;




Κυριάκο κόψε μια επιταγή
 με τα λεφτά των Γερμανών και Ρίχτοοοο!!!...

Αυτή η αλήθεια δεν είναι μόνο πικρή...

αλλά και μεγάλη και χοντρή...

Τελευταία έχω αποτρελαθεί εντελώς όχι από την καραντίνα...
   
αλλά κυρίως από αυτά που διαβάζω παντού σχεδόν σε όλο το internet...
 

ειδήσεις ή μη, απόψεις ή μη, αλλά και στα διάφορα sites οικονομικής φύσεως ή μη...

όχι ότι αυτό δεν γινόταν και παλιά, αλλά η μόνη διαφορά...

είναι πως τώρα όλοι(ακόμη και εγώ) παραδέχονται πως τα πράγματα είναι πια σοβαρά..

και δεν μιλάω μόνο για τους πολιτικούς για τους οποίους ο Μαρκ Τουέιν κάποτε είχε πει πως:
 

“ή είναι πανέξυπνοι και μας δουλεύουν...

ή εντελώς ηλίθιοι και μιλάνε σοβαρά”...

και για τους οποίους έχω από καιρό συνειδητοποιήσει πως τελικά όντως μιλάνε σοβαρά...
 

αλλά για όλους αυτούς τους “ειδικούς” οικονομολόγους ή μη και με μόνιμη στήλη ή μη...

η οποίοι όχι απλά δεν ξέρουν “που πάνε τα τέσσερα” από οικονομικής ή Ιστορικής άποψης ή μη...

αλλά είναι τόσο σχετικοί με την πραγματικότητα και την οικονομική...

όσο είμαι εγώ πχ με την πυρηνική φυσική...

έτσι μιλάνε συνεχώς για την επανεκκίνηση της οικονομίας...

αλλά δεν ξέρουν καν πως δουλεύει πραγματικά μια οικονομία...
 

μιλάνε συνεχώς για ρευστότητα και δεν καταλαβαίνουν πως ουσιαστικά αναφέρονται σε δανεικά από κάλπικα λεφτά...
   
δεν ξέρουν την τύφλα τους από έννοιες όπως χρήμα, ανάπτυξη, παραγωγικότητα κτλ...  

που πιστεύουν στο "τζάμπα γεύμα" και την θαυματουργή εκτύπωση από την τράπεζα την κεντρική...  

και νομίζουν πως η οικονομία βασίζεται πάνω στην κατανάλωση και όχι στην παραγωγή ...

που μιλάνε για αλληλεγγύη και ουσιαστικά ζητάνε από κάποιον να δώσει πχ στον συνεταίρο του ...

τις αποταμιεύσεις του του για να τις φάει αυτός στα ποτά και στις πουτάνες...

που πιστεύουν ότι ο κρατικός παρεμβατισμός στην οικονομία δίνει λέει λύσεις και όχι ότι δημιουργεί άλλα χειρότερα προβλήματα...

και..και..και..και..και..και και θα μπορούσα να γράφω όχι μέχρι το Πάσχα...

αλλά έως την δευτέρα παρουσία...
 

που ο καλύτερος από όλους αυτούς μπορεί να βρίσκει περίπου ποιο θα είναι το αποτέλεσμα...

αλλά ξεκινώντας από την το ότι :”Όλα είναι στημένα από την Εβραιομασονική λέσχη του Μπίλντερμπεργκ" ή και δεν ξέρω εγώ τι άλλο...


Λοιπόν επειδή πιστεύω πως τα πολλά λόγια είναι φτώχεια...

παρακαλώ, προσκαλώ ή ακόμη και προκαλώ τον οποιονδήποτε...


να μου υποδείξει που κάνω εγώ λάθος σε όλα αυτά που λέω και που υποστηρίζω...

ή να μου υποδείξει κάποιον συγκεκριμένα με ένα συγκεκριμένο άρθρο του...

που να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα ή την αλήθεια απ΄ ότι είμαι εγώ...

και εγώ δεσμεύομαι ότι θα απαντήσω είτε σε αυτόν είτε σε εκείνον που το γράφει...

(αν και είμαι σίγουρος ότι εκείνος δεν θα μπει καν στον κόπο να μου απαντήσει!!!)

για να αλλάξουμε λίγο μορφή του blog γιατί με τους χρησμούς έχω πια βαρεθεί...

ΥΓ: Παρακαλώ όχι απόψεις πολιτικών...

γιατί θα είναι σαν να κλέβω εκκλησία...
 

εκτός αν θέλετε να σπάσουμε πλάκα...
 

3 σχόλια:

  1. Άσε τα ψόφια και ξέρασέ τα όλα για το χρυσό... Αξίζει να αγοράσει κανείς στις τρέχουσες τιμές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Giorgio,

      εμείς εδώ δεν ασχολούμαστε με τιμές...

      στο Capital είναι ειδικοί στις αγορές...

      εμείς εδώ έχουμε γίνει πια ποιητές...

      Διαγραφή
  2. Και επειδή κανείς δεν τόλμησε να δώσει έστω και ένα link...

    και αφού σχεδόν κανείς από τους υπόλοιπους δεν διαβάζει το "Μαντείο των οικονομικών"...

    φτάσαμε πια στο σημείο όλοι οι ημιμαθείς...

    να κατηγορούν όλους τους άλλους ως άσχετους..."

    https://www.iefimerida.gr/oikonomia/oikonomologoi-ypo-amfisbitisi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.