και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

Άντε να (σας) βάλουμε και εμείς ένα χεράκι....


Λαγκάρντ: Κίνδυνος αποπληθωρισμού στην Ευρωζώνη – Η ΕΚΤ πρέπει να δράσει...

Καλά τα λες τσούπρα μ', αλλά γιατί μόνο η ΕΚΤ και να μην βάλουμε και εμείς ένα “χεράκι” βγάζοντας τον Αλέξη, για να πιέσει κι αυτός και να εκδώσει κάποτε η ΕΚΤ αυτό το Ευρωομόλογο και να “τελειώνουμε” επιτέλους και εμείς, αλλά και εσείς μαζί.

Άντε και γρήγορα, γιατί ενώ εσείς συνεχίζεται να τσεπώνεται τις μισθουλάρες σας, εμάς εδώ μας έχετε ταράξει με αυτόν τον αποπληθωρισμό, ναι για με αυτόν τον “τρισκατάρατο” που εσείς τον κατηγορείται ολημερίς και ολονυχτίς, το “κέρατο” μου μέσα...

Ο ΔασκαΛάκος...

2 σχόλια:

  1. Δάσκαλε καλησπέρα , σε θαυμάζω με την υπομονή σου...
    να περιμένεις τους αποπληθωρισμούς , τους πληθωρισμούς ,τους υπερπληθωρισμούς και τους υποπληθωρισμούς!
    Τα πραγματά αλλάξανε και εσύ εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια.(από την άδεια τσέπη)
    Εδώ σε λίγο θα πάψουν οι πόλεμοι ,όλοι θα είμαστε ένα και θα έχουμε και ένα βασιλιά!
    Και εσύ περίμενε τα χρηματιστήρια να πέσουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο φίλε μακρύ,

      Και εγώ να σου πω την αλήθεια πίστεψα προσωρινά επειδή είχα καιρό να σε "ακούσω" ότι μάλλον με βαρέθηκες και εσύ, οπότε επέτρεψέ μου και εμένα με την σειρά μου να θαυμάσω την δική σου υπομονή...

      Για αυτό λοιπόν αλλά κυρίως για το "πόσο αλλάξανε τα πράγματα" και αν φυσικά αυτή τη φορά όντως "τα πράγματα είναι διαφορετικά", θα μου επιτρέψεις να σου αφιερώσω την επόμενη ανάρτησή μου..

      Τώρα φυσικά που διαθέτω ακόμη υπομονή, αλλά κυρίως επειδή βρίσκομαι σε "οικονομικό " αλλά και σε "πολεμικό" οίστρο...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.