και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Η λύση στην κρίση χρέους είναι περισσότερο χρέος...


Μερικοί “αφελείς” πίστεψαν επειδή ο Senior Draghi  έκανε το πλέον αναμενόμενο, δηλαδή να βάλει μπροστά τις "εκτυπωτικές μηχανές" της ΕΚΤ, πως η Ευρωπαϊκή κρίση χρέους τελείωσε και όλα αυτά με την δημιουργία περισσότερου χρέους.

Όμως δυστυχώς για όλους αυτούς αλλά και για όλους εμάς, ότι και να πει αλλά κυρίως όσα και τυπώσει ο "Super" Mario η διάλυση του ευρώ είναι πια μη αναστρέψιμη.

Ο “Καθηγητής Λυκείου”

12 σχόλια:

  1. Δε σας αντεχω πια με τις καταστροφολογιες..

    Εδω οι αγορες βλεπουν φως στην ακρη του ελληνικου τουνελ (μην ακουσω τη γνωστη εξυπναδα για το απεναντι ερχομενο τραινο) και εσεις μια ζωη μεσα στη μιρλα. Στουπα δε διαβαζετε να ανοιξουν τα ματια σας? Για αυτο χανετε μια ζωη στο ΧΑ.

    Ε Κασσανδρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σσσσστ! οι ορδές του μπραίμη πλησιάζουν, και όπου ναναι θα δοθεί το σύνθημα για το πρώτο βόλι.... Εγώ δεν έχω σφαίρες (τα φυσέκια μου τα έριξα στο γάμο του καραγκιόζη, άσε που τα αγόρασα και πανάκριβα) αλλά θέλω να δω τι θα γίνει, έτσι, ως παρατηρητής... Προσπαθώ βλέπεις να βελτιώσω το σημάδι μου, μπας και κάνω κι εγώ κανά πλιάτσικο, τίποτα μικρό δηλαδή, μη νομίσεις...

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Ανώνυμε,

      Μάλλον έχεις δίκιο ...

      Δεν έχει νόημα για μένα πια να κρύβω την "ασθένεια" μου.

      Μετά από τόσα χρόνια απαισιοδοξίας, δεν μπορώ παρά να παραδεχθώ πως είμαι πια ένας αθεράπευτα "καταστροφολογος" στα τελευταία στάδια της ασθένειας του.

      Όμως για τον κ Στούπα δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο.

      Ίσα ίσα που η ασθένειά μου πιθανόν και να οφείλεται στο ότι παλαιότερα τον διάβαζα πολύ και φανατικά (νομίζω ότι αυτό είναι γνωστό σχεδόν σε όλους).

      Άλλωστε αυτό μπορεί να το καταλάβει κανείς εύκολα επειδή όπως είπες και εσύ, στο χρηματιστήριο έχω χάσει "και τα μαλλιά της κεφαλής μου".

      Για αυτό λοιπόν στο υπόσχομαι αύριο να κάνω μια τεράστια προσπάθεια για να γράψω κάτι αισιόδοξο αφιερωμένο εξαιρετικά σε εσένα ....

      Διαγραφή
    3. Φίλε Giorgio,

      Η επόμενη ανάρτησή μου αφιερωμένη σε σένα (αλλά και σε μένα)..
      που θέλεις να μάθεις τι θα συμβεί... (και εμένα με τρώει η περιέργεια)...

      Επί σκοπόν....!!!

      Διαγραφή
  2. Aνώνυμε καραγκιοζάκο, σου απευθύνομαι έτσι επειδή μου φάνηκε πως σε πήρε το μάτι μου και στα χθεσινά σχόλια.

    Μπερδεύεις, όπως και όλοι οι αδαείς την πραγματικότητα με αυτό που αίσθάνεσαι. Το γεγονός πως μπορούμε να δούμε πέρα από τη μύτη μας και να αντιληφθούμε πως αυτό που συμβαίνει με την αθρόα αύξηση της προσφοράς χρήματος δεν θα μας βγει σε καλό, δεν σημαίνει πως είμαστε σορταρισμένοι και κάθε φορά που ανεβαίνει η ΔΕΗ κλαίμε. Το αντίθετο μάλιστα.

    Σε αντίθεση με σένα μικρέ καραγκιοζάκο, ΕΜΕΙΣ είμαστε σε θέση να καταλάβουμε πότε η κατάσταση θα ξεφύγει από τον έλεγχο. Και επίσης, σε αντίθεση με σένα έχουμε κάνει και τα κουμάντα μας.

    Τώρα για το αν διαβάζουμε Στούπα, αν σου πω πως ο Στούπας διαβάζει εμάς, θα σε κάνει να νιώσεις περισσότερο καραγκιόζης απ'ό,τι είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε ArTaXiA,

      Ψυχραιμία..

      Ο αγαπητός μας ανώνυμος πατριώτης απλά έχει χιούμορ....

      Και επειδή βρήκε ένα blog της "πλάκας" μπήκε μέσα να εκφραστεί.....

      Διαγραφή
  3. Να δεις πως το λενε κυρ-Αrtaxia...

    A! Ναι! Συνδρομο του μικρου φαλλου! Φιλιά!

    Υ.Γ.: Κε Καθηγητα σας σεβομαι και σας διαβαζω φανατικα και πολλα απο τα σχολια μου συχνα ειναι περιπαικτικα αποψεων διαφορων γκουρου. Παρ'ολα αυτα ειμαι αλλεργικος σε περιθωριακους ντενεκεδες ναρκισσους με πολλαπλες διαταραχες προσωπικοτητας με εμφανες το αισθημα του ανικανοποιητου. Με συγχωρειτε για την καταχρηση της φιλοξενιας. Χαιρετισμους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ ανώνυμε,

      Σε ευχαριστώ πολύ που με σέβεσαι και με διαβάζεις φανατικά, αλλά θα έπρεπε κατά την γνώμη μου να γνωρίζεις ότι εγώ δεν σέβομαι ούτε καν τον εαυτό μου.

      Πως λοιπόν να σεβαστώ τους απανταχού "συναδέλφους" γκουρού;

      Πίστεψέ με όμως τόσο για τον εαυτό μου όσο για τους άλλους γκουρού που λές θα μπορούσα να γράψω και να "χώσω" πολύ περισσότερα.

      Απλά όπως ίσως γνωρίζεις απαντώ (και όχι μόνο απλά με χαρακτηρισμούς αλλά και με οικονομικά επιχειρήματα θέλω να πιστεύω) όταν με ρωτούν.

      Η μόνη διαφορά εμού με όλους γκουρού λοιπόν είναι κατά την γνώμη μου πως εγώ τα "χώνω" συχνά και στον εαυτό μου, ενώ οι άλλοι όχι, γιατί ίσως όντος και να πιστεύουν πως είναι γκουρού.

      Τέλος όσο για το σύνδρομο του "μικρού φαλλού", αυτό που έχω να δηλώσω υπεύθυνα είναι πως εγώ έχω ένα άλλο σύνδρομο..

      Αυτό του μεγάλου Φαλλ(ιμέντ)ου...!!

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ ανώνυμε,

      Συγνώμη αλλά τώρα που έβαλα τα γυαλιά μου κατάλαβα ότι μπέρδεψα ένα "μου" με ένα "σου".

      Δεν πειράζει όμως, μπορείς να πάρεις την απάντησή μου ως μέρος της πρώτης απάντησης.

      άλλωστε όπως είπαμε ...

      έχω το σύνδρομο του μεγάλου Φαλλ(ιμέντ)ου....

      Διαγραφή
  4. Παρακληση να αναρτησετε κατι με τρισδιαστατες εκτυπωσεις γιατι κατα στουπα θα βγαλουν τον καταπιταλισμο απο την Κριση- παρα την μαυριλα που εσεις παρουσιαζετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ ανώνυμε,

    Συγνώμη κιόλας και με σεβασμό προς τον κ Στούπα..

    Αλλά ποιόν καπιταλισμό και για ποια κρίση..???

    Όλα στο μυαλό των απανταχού καταστροφολόγων βρίσκονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Στούπας επιβραβεύτηκε για τις προσπάθειες του με μια θέση στο ΣΚΑΙ, στο κανάλι των ηλιθίων τηλεθεατών . Αντιπαραγωγικοί, στείροι, μη ανταγωνιστικοί μια ζωή αναμασούν τις ίδιες καραμέλες ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.