και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

ΠΡΟΣΟΧΗ! ο κύκλος που κλείνει είναι ο άλλος....


Όταν ακούει κανείς για τρισδιάστατους εκτυπωτές που θα παράγουν πραγματικές Πόρσε και θα τις στέλνουν κιόλας ηλεκτρονικά σε όλα τα μήκη και πλάτη του κόσμου, εύκολα καταλαβαίνει πως όντος κάποιος μεγάλος κύκλος κλείνει.

Αλλά πέστε μου σας παρακαλώ, έχετε δει κανένα μεγάλο πτωτικό κύκλο που να έκλεισε με τόσα πολλά δημοσιευμένα αισιόδοξα άρθρα, αλλά κυρίως με τα περισσότερα χρηματιστήρια κοντά στα μακροχρόνια υψηλά τους;

Ο “Καθηγητής Λυκείου”

1 σχόλιο:

  1. Φίλε Giorgio,

    Έχω ξαναπεί και άλλες φορές ότι δεν πιστεύω ότι ο μακροχρόνιος αυτός πτωτικός κύκλος που διανύουμε τώρα έχει κλείσει ήδη ή θα κλείσει όπου νάνε.

    Και αυτό γιατί όλοι οι προηγούμενοι ανάλογοι κύκλοι της ιστορίας διήρκεσαν από 15 έως 21 ή και 23 χρόνια κάποιοι.

    Άρα μας λείπονται από 2 έως 6 χρόνια κατά την γνώμη μου για να κλείσει αυτός ο μεγάλος πτωτικός κύκλος.

    Για την ακρίβεια αυτό που υπολείπεται μάλλον κατά την γνώμη μου είναι το εντυπωσιακό φινάλε που έχουν τέτοιου είδους κύκλοι.

    Και το φινάλε πάντα ιστορικά φέρνει μεγάλο πληθωρισμό που δεν το έχουμε δει ακόμη, και πιθανόν κάποιο μεγάλο πόλεμο που δεν τον έχουμε δει ακόμη.

    Αυτό μπορεί εύκολα να το καταλάβει κανείς και από το άρθρο του Sy Harding που περικλείεται στο άρθρο του Κώστα, απλά μελετώντας τα ιστορικά διαγράμματα του DOW τα οποία όλα στο παρελθόν είχαν από τρείς κορυφές και πάνω ενώ εμείς τώρα έχουμε μόνο 2.

    Άρα μας λείπει τουλάχιστον ένα πτωτικό "πόδι" ακόμη, το οποίο εγώ πιστεύω θα έρθει με το σκάσιμο της παγκόσμιας φούσκας του χρέους και πιθανόν με κάποιο πόλεμο.

    Και σε όλα αυτά θα πρέπει να προσθέσω και μια διαίσθηση μου σύμφωνα με την οποία η παρέμβαση του Ben με την πρέσα είναι πιθανόν να μεγαλώσει την διάρκεια αυτού του κύκλου.

    Και φυσικά αυτό που δεν μου αρέσει καθόλου τελευταία είναι ότι σχεδόν όλοι ακόμη και εμείς οι "απαισιόδοξοι" για το 2013 είμαστε αισιόδοξοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.