και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Αυτό το blog ήταν από την αρχή “καταδικασμένο”..


Από την αρχή της δημιουργίας αυτού του blog γνώριζα πως αυτό δεν είχε καμιά τύχη για να υπάρχει και μετά από αρκετά χρόνια.

Και αυτό όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά κυρίως επειδή ο δημιουργός του ήταν και είναι ένας “υπέρμαχος” και φανατικός υποστηρικτής των κύκλων τόσο στις αγορές όσο και στην ίδια την ζωή και κατά συνέπεια γνωρίζει πολύ καλά πως όλα σχεδόν τα πράγματα έχουν μια αρχή και ένα τέλος.

Γι' αυτό λοιπόν και από σήμερα 22/12/2012 αυτό το blog σταματά να προβλέπει οικονομικές καταστροφές και συστημικές καταρρεύσεις, συντασσόμενο με τα Κέλτικα ημερολόγια τα οποία από σήμερα σταματούν και αυτά να προβλέπουν το μέλλον αυτού του “μάταιου” κόσμου.

Γιατί όχι μόνο από κερδοσκοπική διαίσθηση αλλά και από κοινή λογική μιλώντας, εγώ προσωπικά αν ήταν να ποντάρω τα λεφτά μου στον Αντώνη, στην Άγγελα, στον Μπάρακ στον Μπέν ή στον Νοστράδαμο, θα τα πόνταρα αναμφισβήτητα όλα στο Νοστράδαμο, δηλαδή όλα στο μαύρο.

Και αυτό γιατί μπορεί να μην είμαι σε θέση να γνωρίζω αν έχουμε μπροστά μας μια παγκόσμια πυρηνική ή φυσική καταστροφή ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο, αλλά πάντως μια παγκόσμια οικονομική καταστροφή θεωρώ ότι την έχουμε ήδη στο “τσεπάκι” μας.

Μια καταστροφή που μπορεί βέβαια να μην είναι και το τέλος του κόσμου στην κυριολεξία, αλλά το τέλος του κόσμου της ανάπτυξης όπως τον ξέρουμε τώρα ειδικά εμείς οι Δυτικοί από το ξέσπασμα της βιομηχανικής επανάστασης και μετά, είμαι σχεδόν σίγουρος τώρα πια.

Βέβαια η αλήθεια είναι ότι σταματώ κυρίως γιατί έχω κουραστεί αρκετά και θέλω να ασχοληθώ λίγο και με τα βιβλία μου, τον γιο μου και το διάβασμα του, καθώς και με την προετοιμασία των μαθημάτων μου (αυτό και αν είναι ένδειξη ότι μπορεί τελικά και να σωθούμε ως έθνος).

Όμως η ακόμη μεγαλύτερη αλήθεια είναι ότι μετά από εκατό και πλέον αναρτήσεις θεωρώ πως ότι ήταν να πω και να γράψω το έχω ήδη πει και γράψει και έτσι από εδώ και πέρα κινδυνεύω να γίνω κουραστικός επαναλαμβάνοντας τα ίδια και τα ίδια πράγματα, αλλά με διαφορετικά λόγια.

Παρ' όλα αυτά το blog αυτό θα μείνει ανοικτό για όποιον θέλει να επικοινωνεί μαζί μου και δεσμεύομαι πως όταν με το καλό ξεκουραστώ το πιο πιθανό είναι να επανέλθω “δριμύτερος” ανάλογα με τις διεθνείς και όχι μόνο εξελίξεις, αν φυσικά μέχρι τότε δεν με έχει προλάβει ο Νοστράδαμος ή ο θεός ο ίδιος.

Κάνοντας ένα πρόχειρο “ταμείο” για όλον αυτόν τον ενάμιση χρόνο που έγραφα σε αυτό το blog ότι μου “κάπνιζε”, νομίζω πως δεν μπορώ μεν να ξέρω αν και τι πρόσφερε αυτό στην “ανθρωπότητα” και στην εξέλιξη του ανθρώπινου είδους, αλλά αυτό που ξέρω καλά είναι ότι όλο αυτό τον καιρό εγώ πέρασα καλά.

Επιπλέον για αυτό που δεν μπορεί να με κατηγορήσει κανείς, είναι πως άλλαζα απόψεις συχνά και ανάλογα με το ποιο πλευρό ξυπνούσα κάθε πρωί ή με βάση το πως κυμαινόντουσαν οι δείκτες του χρηματιστηρίου.

Από την άλλη μπορεί κάλλιστα να ισχυριστεί κανείς ότι έγραφα μπούρδες και ανοησίες, αλλά νομίζω ότι πρέπει ταυτόχρονα να παραδεχθεί ότι τις έγραφα με μέθοδο που θα έλεγε και ο Κοστολάνι και έτσι νομίζω πως στο τέλος κατάφερα να κατασκευάσω ένα ολοκληρωμένο οικονομικό μπουρδο-μοντέλο.

Απόδειξη γι' αυτό είναι πως αντίθετα με ότι πίστευα στην αρχή όταν κατασκεύαζα αυτό το blog, δεν βρέθηκε ούτε ένας “Αμερκανοθρεμένος” ή μη εκπρόσωπος της “νέας” ή μη οικονομίας για να με “κοντράρει” έντονα με οικονομικά επιχειρήματα, δείγμα πως το οικονονομολο-μπουρδο-μοντέλο μου ή ήταν δύσκολα αντιμετωπίσιμο ή εντελώς ανάξιο σχολιασμού ή και τα δύο.

Σε κάθε περίπτωση πάντως νομίζω ότι μέχρι το 2015 θα ξέρουμε όλοι μας αν το blog αυτό έλεγε τόσο καιρό μπούρδες και ανοησίες ή κατάφερε τελικά να αποδείξει πως δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς το τι περίπου θα συμβεί στο άμεσο μέλλον, εξαιρουμένου του χρόνου βεβαίως βεβαίως.

Πάντως και αντικειμενικά μιλώντας εμένα μου φαίνεται πως κάθε μέρα που περνά μας φέρνει περισσότερο κοντά σε αυτά που πιστεύω ότι θα γίνουν τελικά παρά μας απομακρύνει, με τα τεράστια κατά την γνώμη μου οικονομικά και όχι μόνο προβλήματά μας να μεγαλώνουν αντί να βρίσκουν λύση και αυτό παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των απανταχού διοικούντων μας, οι οποίοι προσπαθούν όλο αυτό τον καιρό να μας πείσουν ότι τα χειρότερα πέρασαν τόσο σε Ευρώπη όσο και σε Αμερική.

Όμως όπως και να έχουν τα πράγματα, το μόνο σίγουρο είναι ότι τον ενάμιση αυτό χρόνο παρά την γενική αλλά και την δική μου απαισιοδοξία, εγώ τουλάχιστον το διασκέδασα και αυτό εύχομαι και δια υμάς.

Τελειώνοντας θα ήθελα να ευχηθώ ολόψυχα στον Αντώνη καλή επιτυχία στο έργο του, αν και εγώ συνεχίζω να πιστεύω πως η οικονομία δεν είναι μόνο θέμα ψυχολογίας και πως δεν αρκεί απλά κανείς να είναι αισιόδοξος για να λυθούν τα προβλήματα από μόνα τους, την στιγμή μάλιστα που αυτά είναι από πολύ σοβαρά έως συστημικά και κυρίως όταν δεν έχει καταλάβει κανείς ποιο πραγματικά είναι το πρόβλημα.

Ακόμη θα ήθελα να τον προειδοποιήσω πως αν συνεχίσει τις μειώσεις στο μισθό μου και υποψιαστώ ότι τελικά θα πάμε εκεί που θα πηγαίναμε και με την δραχμή και ότι τόσο καιρό απλά χάσαμε τον χρόνο μας, τότε θα γίνω και εγώ τραβεστί φιλελεύθερος και θα ψηφίσω τον Αλέξη στις επόμενες εκλογές.

Τέλος κλείνοντας τον πρώτο κύκλο αυτού του blog, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που αφιερώνατε κάποιο από τον χρόνο σας για να διαβάσετε αυτά που ούτε η γυναίκα μου δεν ήθελε να διαβάσει και να στείλω ένα μήνυμα σε όλους αυτούς που τόσο καιρό ψήφιζαν ως αστείες τις αναρτήσεις μου είτε το εννοούσαν είτε όχι:

Από εδώ και πέρα τέρμα τα αστεία...

Ο “Καθηγητής Λυκείου”

Εύχομαι σε όλους εσάς καλά Χριστούγεννα και κακή τύχη στους Μάγιας και στον Νοστράδαμο..

23 σχόλια:

  1. Μας εγκαταλείπεις λοιπόν. Σεβαστή η απόφαση.

    Η αλήθεια είναι ότι πλέον όλα έχουν λεχθεί, όλοι ξέρουμε περίπου τι γίνεται και μένει να δούμε την εξέλιξη της κρίσης, και πως τα διάφορα γεγονότα, τυχαία ή μη, θα την επηρεάσουν.

    Προσωπικά θέλω να σου πω ότι δύο άρθρα περίμενα με ανυπομονησία να διαβάσω, μέσα στη βδομάδα: το δικό σου και του Βαρουφάκη (Χα,χα,χα!)

    Καλή σου τύχη, σε ότι κάνεις και ότι αποφασίσεις.

    Καλά Χριστούγεννα σε σένα και σε όσους σε διαβάζουν, και το νέο έτος να μας βρει ποιο αισιόδοξους όλους.

    Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Χρήστο,

      Δεν πειράζει θα το αντέξω αυτό που είπες για εμένα και τον Βαρουφάκη.

      Έτσι και αλλιώς έχω αντέξει και χειρότερα...

      από αυτά που γράφει ο Βαρουφάκης...

      Μήπως τελικά δεν τέλειωσαν τα αστεία..;

      Πάντως όπως και να έχει..

      Καλή χρονιά και από εμένα...

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε για όλα τα άρθρα κύριε Καθηγητά. Ελπίζω να παραμείνει online αυτό το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,

      Και εγώ σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο blog αυτό και δεσμεύομαι ότι θα μείνει ανοικτό για αρκετό καιρό.

      Μάλιστα επειδή μου έχει μείνει μια μόνο ανάρτηση την οποία και δεν πρόλαβα να αναρτήσω πριν την "συντέλεια του κόσμου", πιθανόν και να την αναρτήσω την πρωτοχρονιά για να πάει καλά ο χρόνος..

      Μάλιστα ο τίτλος του θα είναι " The End of Growth"..

      Πιστεύω να καταλαβαίνεις μόνο και μόνο από τον τίτλο το πόσο καλά πιστεύω ότι θα πάει....

      Διαγραφή
  3. Από τη πλευρά του trader πάντως το blog ήταν ιδιαίτερα χρήσημο, μπορεί να μην είχε βραχυπρόθεσμο ή μεσοπρόθεσμο χαρακτήρα αλλά σε κρατούσε σε εγρήγορση (όχι ότι η τεχνική δεν σε κρατάει άλλα όταν είναι όλοιταύροι καμιά φορά ξεχνιέσε έτσι είχαμε μια αρκούδα να μας θυμίζει να shortάρουμε που και πού... Πόλυ ενδιαφέρον είχαν όλες οι αναρτήσεις και το καλύτερο από όλα ήταν οι παραπομπές σας και οι βιβλιογραφίες.

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,

      Το Blog δεν είχε αναφορές σε βραχυπρόθεσμες χρηματιστηριακές κινήσεις γιατί κατά την άποψή μου είναι πολύ πιο δύσκολο να "προβλέψει" κανείς την βραχυπρόθεσμη τάση σε μια αγορά από ότι την μεσοπρόθεσμη ή την μακροπρόθεσμη.

      Όμως όσον αφορά τους "Ταύρους" και τις "Αρκούδες" το blog είχε υιοθετήσει την άποψη του πρωτοπόρου κατά την γνώμη μου σε θέματα tranding όλων των εποχών του Jesse Livermore, ο οποίος υποστήριζε ότι όταν κανείς κάνει trading θα πρέπει πρώτα απ' όλα να πετάει από πάνω του την προβιά είτε της αρκούδας είτε του ταύρου και να δουλεύει με την γραμμή της ελάχιστης αντίστασης.

      Για παράδειγμα μπορεί εγώ τώρα να συνεχίζω να είμαι μεγάλη αρκούδα για την Ελλάδα, όμως αυτό δεν με εμποδίζει να κατέχω τώρα μετοχές στο Ελληνικό χρηματιστήριο διότι προς το παρόν η τάση είναι ανοδική.

      Μετά ο Jesse Livermore παρ' όλο που ήταν treder, είχε πει ακόμη πως τα πολλά λεφτά στις αγορές δεν τα δίνει το "thinking" αλλά το "sitting".

      Καλή συνέχεια και από εμένα....

      Διαγραφή
    2. ΥΓ.

      Δεν ξέρω πως τα πήγα σαν trader σε αυτό το Blog, πάντως από ορθογραφία το trading στην παραπάνω απάντηση το "σκό(ά)τωσα".

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά και Καλά σε εσένα και στην οικογένεια σου!!!
    Θέλω να πιστεύω ότι η απόφαση σου να σταματήσεις είναι προσωρινή και κάποια στιγμή που θα έχεις περισσότερο χρόνο θα επανέλθεις.
    Ευχσριστώ και από μένα τόσο για τα άρθρα σου, όσο και για τις αναφορές σου σε βιβλία (τα οποία όσα μπόρεσα να διαβάσω ήταν πολύ χρήσιμα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εις το επανιδείν λοιπόν ...

    Καλές γιορτές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομολογώ πως η απόφαση σου να αποσυρθείς με στενοχωρεί, καθώς στα κείμενα σου έβρισκα πάντοτε έναν σκεπτόμενο άνθρωπο, οι απόψεις του οποίου συμπορεύονταν με τις δικές μου. Κάπου νιώθω πως θα ήθελες ίσως περισσότερη συμμετοχή των αναγνωστών σου σε αυτό το ιστολόγιο. Αν αυτή είναι μία από τις αιτίες, ή ίσως ο βασικός λόγος της επικείμενης παύσης του ιστολογίου, μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως σε διαβάζουν πολλοί περισσότεροι από όσοι πιθανολογείς. Αν πάλι, όντως απλώς κουράστηκες, να σου ευχηθώ ώρα καλή.

    Πάντως ξανασκέψου το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε ArTaXiA,

      Κατ' αρχάς σε ευχαριστώ και εγώ με την σειρά μου για την συμμετοχή σου όλο αυτόν τον καιρό στο Blog αυτό.

      Θα ήθελα να σε διαβεβαιώσω πως η ποσότητα των αναγνωστών μου δεν έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου να σταματήσω να γράφω.

      Και αυτό γιατί πιστεύω πως "ούκ εν τω πολλώ το ευ".

      Έτσι προτιμώ να έχω λίγους και "καλούς" αναγνώστες κυρίως σκεπτόμενους ανθρώπους χωρίς προκαταλήψεις, παρά να έχω πολλούς αλλά "μωρούς" και αυτό γιατί αρκετές φορές η ανοησία με εκνευρίζει αλλά και με "χαλάει".

      Η αλήθεια είναι πως όλοι αυτοί οι λόγοι που ανέφερα ισχύουν από λίγο ο καθένας και γι' αυτό πήρα αυτή την απόφαση.

      Για παράδειγμα παρ' όλο που δεν με υποχρέωνε κανείς παρά μόνο το άγραφο "καθήκον" μου προς τους αναγνώστες μου, είχα πάντα ένα άγχος να βγάζω κάθε εβδομάδα μια "αξιοπρεπή" ανάρτηση και όχι ότι να 'ναι.

      Μετά δύο με τρία απογεύματα τα ήθελα (μέσα στις άλλες υποχρεώσεις μου πχ να διαβάζω τον γιο μου)και αυτό είναι κάτι που με κούραζε.

      Τέλος επειδή πάντα δούλευα με "έμπνευση" τώρα τελευταία ένιωθα πως όλο και δυσκολότερα μου έρχονταν μια νέα έμπνευση, που να ήταν όμως και πρωτότυπη και ταυτόχρονα καλύτερη από τις προηγούμενες.

      Όλα αυτά συντέλεσαν στην απόφασή μου αυτή.

      Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι δεν θα ξαναγράψω.

      Ήδη τελειοποιώ την τελευταία ανάρτησή μου την οποία και θα αναρτήσω με την νέα χρονιά.

      Και αυτό γιατί μάλλον και σε αυτό το blog ισχύει το :

      Το κόβει η π@@@@να το χούι....

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ μου καθηγητά,

    Σε ευχαριστώ θερμά για τον κόπο σου και για αυτά που μάθαμε από σένα.

    Εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία και κάθε καλό και περιμένουμε τον 2ο κύκλο όταν ωριμάσουν τα πράγματα προς τη τελική λύση του δράματος.

    Περιμένουμε την ανάρτησηση μετά την Πρωτοχρονιά, ώστε να ανταλλάζουμε απόψεις όλοι εμείς που συμμετείχαμε, αλλά κυρίως με εσένα και ίσως στο τέλος να συναντηθούμε κάπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λεύκιε,

      Και εγώ σε ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο blog αυτό και εύχομαι κάποια στιγμή να μας δοθεί η ευκαιρία να συναντηθούμε και από κοντά.

      Καλή χρονιά και από εμένα...

      Διαγραφή
  9. Ανακάλυψα τυχαία αυτό το blog αλλά το διάβαζα κάθε βδομάδα και θέλω να σε ευχαριστήσω που μοιραζόσουνα τις σκέψεις σου μαζί μας.

    Εύχομαι σε όλους Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το 2013.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Ανώνυμε,

      Νομίζω ότι χρησιμοποίησες την πιο κατάλληλη έκφραση για το τι στην πραγματικότητα έκανα όλο αυτό τον καιρό με το blog αυτό.

      Απλά μοιραζόμουν τις σκέψεις μου μαζί σας...

      Να 'σαι καλά και καλές γιορτές και από εμένα....

      Διαγραφή
  10. Στείλε μας ένα εμαιλ όπου θα μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το email μου για όποιον θέλει να επικοινωνεί μαζί μου είναι το

      ko.karan@yahoo.gr,

      αλλά θα μπορεί κανείς να γράφει σχόλια σε οποιοδήποτε από τις 104 αναρτήσεις μου και εγώ θα απαντώ..

      Όσο είναι ανοικτό αυτό το blog φυσικά...

      Διαγραφή
  11. Με χαρά.... αλλά καί με πολύ ΛΑΧΤΑΡΑ περίμενα πώς καί πώς τήν αναρτησή σου,ήσουν για μένα Η άλλη ιδέα ,φωνή της επιβεβαίωσης των ανησυχιών μου, η ορθολογική σκέψη, η όαση αν θέλεις μέσα στην πραγματική ερημιά της μίζερης και μανιπουλαρισμένης ενημέρωσης. κρίμα...... θα μου λείψης!!!!!

    Σου ευχόμαι οτι ποθείς να γίνει πραγματικότητα και να χαίρεσε οτι αγαπάς.

    καλές γιορτές

    ΤΙΣ ΘΕΡΜΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΕΠΕΙΣΗΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επειδή κάποιος φίλος αναγνώστης μου έστειλε προσωπικό μήνυμα γι ανα με ρωτήσει για τον κλάδο υγείας και συγκεκριμένα για το ΙΑΣΩ μεταφέρω μέρος της απάντησης για όποιον τυχών ενδιαφέρεται.

    "Επειδή πιστεύω ότι η υγεία είναι από τα πιο βασικά αλλά και σημαντικά πράγματα στην ζωή ενός ανθρώπου θα συμφωνήσω με την επιλογή σου να επενδύσεις στον συγκεκριμένο κλάδο της υγείας.

    Διότι πιστεύω πως με το κρατικό σύστημα υγείας να έχει ουσιαστικά καταρρεύσει η ιδιωτική περίθαλψη έχει προοπτικές να πάει καλά στο προσεχές μέλλον και αυτό γιατί ο κόσμος συνήθως όταν αρρωσταίνει δεν υπολογίζει τα χρήματα.

    Η μόνη μου μικρή ένσταση είναι η επιλογή της συγκεκριμένης μετοχής χωρίς όμως να είμαι κάθετος.

    Και αυτό γιατί εγώ από τον κλάδο προτιμώ το ΙΑΤΡικό γιατί πιστεύω πως το Ιατρικό έχει και καλύτερα θεμελιώδη και πιο "υποσχόμενο" διάγραμμα.

    Πιο συγκεκριμένα από διαγραμματικής άποψης το Ιατρικό φαίνεται μόλις τώρα να πραγματοποιεί (να είναι σχεδόν έτοιμο) άνω διάσπαση συσσώρευσης (0,65-0,80) με στόχο τουλάχιστον το 1 ευρώ κατά την γνώμη μου.

    Από την άλλη το ΙΑσώ έχει κάνει δυο συνεχόμενες διασπάσεις βάσεων (0,70-0,85) και (base on base) (1-1,05) και (1,15-1,30) και έτσι έχει ήδη απομακρυνθεί αρκετά με αποτέλεσμα τώρα να έχει κατά την γνώμη μου λιγότερες προοπτικές για ακόμη μεγαλύτερα βραχυπρόθεσμα κέρδη.

    Μετά μου αρέσει καλύτερα η συμπεριφορά του ΙΑΤΡ γιατί δεν "κράζει" ενώ του ΙΑΣΩ με τις μεγάλες και απότομες ανόδους είναι σαν να "κράζει" να το αγοράσεις οπότε αν δεν υπάρχει κάποια μελλοντική μεγάλη αύξηση στα κέρδη, ίσως και κάποιος να έχει συμφέρον να ανεβάσει την μετοχή.

    Μετά από θεμελιώδη άποψη μπορεί να μην ξέρω ποιο είναι το καλύτερο και ποιο το αποτελεσματικότερο από παροχή ιατρικών υπηρεσιών, αλλά το Ιατρικό φαίνεται να είναι θεμελιωδώς σαφώς καλύτερο γιατί πέτυχε και αύξηση τζίρου και μικτών κερδών δείγμα ότι και έχει και ανάπτυξη και κατάφερε να περιορίσει με επιτυχία τα κόστη, ενώ και από τελικά κέρδη ανά μετοχή το Ιατρικό υπερτερεί σημαντικά (προς το παρόν).

    Στο μόνο που υστερεί το Ιατρικό κατά την γνώμη μου είναι στις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις που είναι συγκριτικά περισσότερες, αλλά αυτό θα παίξει μεγάλο ρόλο αν η εταιρία γυρίσει σε ζημίες, πράγμα που προς το παρόν δεν φαίνεται.

    Μετά θέλω να ξέρεις ότι οι μετοχές σε έναν συγκεκριμένο κλάδο που πάει καλά συνηθίζεται να πηγαίνουν όλες καλά, άλλες λιγότερο και άλλες περισσότερο δείγμα ότι η επιλογή του συγκεκριμένου κλάδου είναι σωστή.

    Όμως κατά την γνώμη μου ένα σημαντικό μειονέκτημα του συγκεκριμένου κλάδου είναι τα κρατικά χρωστούμενα και πόσα από αυτά έχει η κάθε μια από τις δυο εταιρίες."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Κύριε Καθηγητά χρόνια πολλά σ' εσένα και στην οικογένειά σου.
    Είμαι κι εγώ ένας απ' αυτούς που διαβάζω συχνά, από τότε που σε ανακάλυψα, τις αναρτήσεις σου. Θέλω να καταθέσω ότι τα σχόλια και οι απόψεις σου έχουν επηρεάσει σοβαρά και τη θεώρησή μου επί των πραγμάτων αλλά και τις επενδυτικές μου αποφάσεις. Παρά τις τυχόν επιμέρους διαφωνίες οι απόψεις σου ήταν πάντα χρήσιμες.
    Σ' ευχαριστώ λοιπόν και εύχομαι να συνεχίσεις να μοιράζεσαι τις σκέψεις σου μαζι μας, ασφαλώς όταν οι υποχρεώσεις σου στο επιtρέπουν και όταν (βεβαίως) έχεις έμπνευση.
    Είμαι σίγουρος ότι η μελλοντική επικαιρότητα θα σε εμπνεύσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά...

    Καλή αντάμωση ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Χρονιά με Υγεία και καλή δύναμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.