και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Η τραγική ειρωνεία του κάλπικου χρήματος...


Αλήθεια πατριώτη πως νιώθεις άραγε που ενώ εσύ όλη την ημέρα “ξεσκίζεσαι” στη δουλειά για να βγάλεις πέντε φράγκα και μετά το βράδυ πιθανόν να βλέπεις ακόμη και στον ύπνο σου “χάρτινα πλούτη και μεγαλεία”, αυτοί οι “μάγκες” σε μερικά δευτερόλεπτα με το πάτημα μερικών πλήκτρων μπορούν να παράγουν και να μοιράσουν σε όποιον επιθυμούν τόσο χρήμα που εσύ όχι μόνο δεν μπορείς να βγάλεις ούτε καν δουλεύοντας μια ολόκληρη ζωή από το πρωί έως το βράδυ, αλλά ακόμη χειρότερα όταν εσύ αυτό το παραγόμενο κάλπικο χρήμα δεν το βλέπεις όχι μόνο στην πραγματικότητα αλλά ούτε καν στα πιο “τρελά” όνειρά σου, παρά μόνο μέσω της "ευεργετικής" για εσένα αύξησης των τιμών;

Ο ΔασκαΛάκος...


2 σχόλια:

  1. Εγώ προσωπικά δάσκαλε έχω άλλα να σκεφτώ, και δε μου περισσεύει χρόνος γι' αυτά. Ούτε βλέπω στον ύπνο μου πλούτη και μεγαλεία. Δεν ξέρω πόσα τυπώνουν, αλλά πέραν του πετρελαίου, δε βλέπω και καμιά αξιοσημείωτη αύξηση στις τιμές (αλλά πάλι τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ τα κάνει η γυναίκα μου). Η τυρόπιτα δεν αυξήθηκε πάντως. Έρχεται καλοκαίρι δάσκαλε και η θάλασσα με πέριμένει. Αυτό μου φτάνει προς το παρόν. Θα αγανακτήσω πάλι από Οκτώβρη. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Giorgio,

      Δεν ξέρω αν θα με πιστέψεις αλλά σαν γνήσιος προφήτης που είμαι περίμενα την απάντησή σου αυτή (πάνω κάτω).

      Και αυτό γιατί σαν δημόσιος υπάλληλος και εσύ όπως και εγώ φυσικά και ευρισκόμενος και εσύ όπως και εγώ πάνω στην "ροή" αυτή του κάλπικου χρήματος είναι λογικό να ενδιαφέρεσαι περισσότερο για τις διακοπές σου (όπως φυσικά και εγώ) παρά για το εάν αυτό το χρήμα που εσύ και εγώ παίρνουμε το κόβουν αυτοί ή το πληρώνει κάποιος άλλος μ@λάκας αλλά και ποιος.

      Τώρα όσον αφορά τις αυξήσεις τις τιμές είναι λογικό που δεν βλέπεις αυξήσεις ειδικά αν κοιτάς την τιμή της τυρόπιτας και συγκεκριμένα στην αποπληθωριστική Ελλάδα.

      Όμως μια που εσύ όπως λες δεν έχεις καμιά "κάψα" για πλούτη και μεγαλεία αν δεν σου κάνει κόπο , ρίξε σε παρακαλώ μια ματιά στις τιμές στα χρηματιστήρια και στις στις Πόρσε και τις Φεράρι που βρίσκονται σε ιστορικά υψηλά τιμών και πωλήσεων και πες μου τι βλέπεις εκεί.

      Μετά μην κάνεις το λάθος που κάνουν σχεδόν όλοι που επειδή οι τιμές πχ στα tablets πέφτουν και δεν ανεβαίνουν νομίζουν ότι δεν έχουμε πληθωρισμό.

      Αλήθεια μπορείς σε παρακαλώ να μου απαντήσεις αν δεν τύπωναν όλοι τώρα σε όλο τον κόσμο τόσο χρήμα που θα ήταν οι τιμές των tablets τώρα;

      Όσο για τις υπόλοιπες τιμές μην βιάζεσαι και θα τις δεις κατά την γνώμη μου και αυτές εκεί που πρέπει το αργότερο μέχρι το τέλος του 18.

      Γιατί αν οι τιμές μετά από τόσο κόψιμο χρήματος παραμένουν σταθερές και ως εκ θαύματος δεν ανεβαίνουν, τότε να μας δώσουν όλους πχ από 10 με 20 χιλιάρικα να τα ξοδέψουμε με αποδείξεις σε διακοπές σε ipads και σε αι .... και έτσι να λύσουμε μια και καλή τόσο το πρόβλημα της φτώχεια μας σε όλη την Ευρώπη όσο και το πρόβλημα του Αντουάν με το χρέος αυτής της ταλαίπωρης χώρας....

      Με άλλα λόγια μήπως πρέπει να ψηφίσουμε όλοι μας Αλέξη στις επόμενες εκλογές, για να λύσουμε τα προβλήματά μας μια και καλή και μετά να πάμε διακοπές όλοι μας μια και καλή διακοπές;;;;

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.