και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Κυριακή 25 Μαΐου 2014

The “creative destruction” of voting...


Πατριώτες τόσα χρόνια που ψήφιζα “θετικά” δεν είδα ούτε “χαΐρι” ούτε και πάνω από δύο τοις εκατό, παρά μόνο μια πορεία με βήματα σταθερά προς το “λάθος” και το “στραβό”. Τώρα λέω ψηφίζοντας “αρνητικά” να τους βοηθήσω να καταστραφούν(με) για να πεινάσουμε μια ώρα αρχύτερα, μπας και βάλουμε μυαλό και κάνουμε επιτέλους το “δίκαιο” και το “σωστό”.

Ο ΔασκαΛάκος...

5 σχόλια:

  1. YES , ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΨΗΦΙΣΑΤΕ. ΘΑ ΦΑΝΩ ΑΝΤΑΞΙΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΣΑΣ. ΛΟΥΚΑΣ- Ο ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΗΣ - ΜΠΑΤΗΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή η προσπάθειά σου, αλλά μία ψήφος δε φτάνει. Επιπλέον ένας καλός προφήτης απλά προφητεύει και δεν ανακατεύεται στα τεκτενόμενα, πολύ περισσότερο δεν προσπαθεί να επηρεάσει τα τεκτενόμενα προς την κατεύθυνση της επαλήθευσης των προφητειών του. :-)

    Τέλος πάντων, ο σοφός λαός αποφάσισε (σοφά) και πάλι, και έρχεται και καλοκαίρι, όλα καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Giorgio,

      Μπορεί να είμαι ένας, αλλά μην ξεχνάς ότι μέσω αυτού του blog και με τις "μαγικές" μου φράσεις μπορώ και επηρεάζω χιλιάδες άλλους οι οποίοι με υπακούν "τυφλωμένοι" από τα γέλια μέχρι "δακρύων"...

      Οπότε και σαν μάγος εκτός από προφήτης που είμαι, είπα να "επηρεάσω" λίγο με τα μαγικά μου και τα μελλοντικά τεκταινόμενα, επισπεύδοντας τα κάμποσο μπας και γλιτώσω την μοίρα των περισσότερων προφητών της Ιστορίας, οι οποίοι δικαιώθηκαν "μετά θάνατον".

      Τέλος μην ξεχνάς πως εκτός από προφήτης είμαι και Έλληνας...

      Οπότε αν δεν "σπρώξεις" λίγο και δια τις "πλαγίας οδού" δεν γίνεται τίποτε σε αυτήν την χώρα...

      Διαγραφή
    2. "δια της πλαγίας οδού" είναι το σωστό...

      γιατί εκτός από "Προφήτης" καλό είναι να θυμόμαστε πότε πότε ...

      πως είμαι και "Δάσκαλος"...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.