και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Θα μας τα (ξανα)χώσουν τα χαρτιά Πατριώτες...


Ένα χρηματιστήριο το οποίο κινείται σχεδόν όλη την ημέρα “βαθιά” στα κόκκινα και στο τέλος “καλλωπίζεται” για να συνεχίσει την άλλη μέρα στο ίδιο μοτίβο, μάλλον είναι που περιμένει να επιστρέψουν τα “κορόιδα των αγορών” από τις διακοπές τους.


Την πρώτη μέρα που η αγορά δεν θα “καλλωπιστεί” στο τέλος αλλά θα αφεθεί να κλείσει “βαθιά” στα κόκκινα, θα είναι και το σύνθημα για το γενικό “γιουρούσι”.





“Ο Καθηγητής Λυκείου”

6 σχόλια:

  1. του Μιχαήλ Γελαντάλι Για αυτό θα πρέπει μετοχές εταιρειών (εκτός τραπεζικού κλάδου και ΟΤΕ, ΟΠΑΠ & ΔΕΗ ) που παρακολουθούνται από «ισχυρά χέρια» να αντιδράσουν αύριο το αργότερο στη συνεδρίαση της Τετάρτης. Ειδάλλως η επαναφορά χαμηλότερα και των 890-880 μονάδων θα είναι το πιθανότερο ενδεχόμενο http://www.euro2day.gr/ase/market_comment/article-market/1126795/ha-to-seri-vafthke-kokkino.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που μάλλον φαίνεται να αγνοεί ο συγκεκριμένος "Αναλυταράς" φίλε Λουκα, είναι:

      πως τα "ισχυρά χέρια" είναι "μαχαίρια"....

      Διαγραφή
  2. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ Την κίνηση της Maersk να ποντάρει 3,7 δισ. δολάρια χτίζοντας 20 μεγαθήρια για μεταφορά containers, παρά την κρίση στην εμπορική ναυτιλία, σχολιάζουν οι Financial Times.
    Ο πολυεθνικός κολοσσός στον κλάδο των containers έχει ήδη παραλάβει το πρώτο πλοίο της σειράς, το Mc Kinney Moller, το οποίο ξεκίνησε μόλις το παρθενικό του ταξίδι στη γραμμή Ασία - Ευρώπη.

    Πρόκειται για ένα 19 ορόφων πλοίο μήκους 400 μέτρων, το οποίο, με δυνατότητα μεταφοράς 18.000 containers, είναι το μεγαλύτερο του είδους του στον κόσμο.

    Το ερώτημα είναι γιατί η Maersk προχώρησε στην κατασκευή τέτοιων πλοίων κολοσσών, με την αγορά θαλάσσιας μεταφοράς εμπορευμάτων σε κάμψη.



    Όπως υπογραμμίζει ο Mark Odell, ανταποκριτής μεταφορών των Financial Times, η εταιρία συμφώνησε τη ναυπήγηση των πλοίων το 2011, στο απώγειο της κρίσης, ποντάροντας, όπως και πολλές άλλες εταιρίες του κλάδου, σε αύξηση της ζήτησης. Όμως η ζήτηση δεν έχει ανακάμψει και το τονάζ που ρίχνει στην αγορά η Maersk μπορεί να πιέσει τα ναύλα ακόμη χαμηλότερα.



    Ωστόσο, όπως εξηγεί ο Mark Οdell, το στοίχημα της πολυεθνικής μπορεί να αποδειχθεί win-win, δηλαδή θα καταφέρει να κερδίσει ακόμη και εάν η κατάσταση στην εμπορευματική ναυτιλία παραμείνει ως έχει.



    Η στρατηγική της, εξηγεί, ήταν να χρησιμοποιήσει τον ισχυρό της ισολογισμό για να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και να πετάξει τους άλλους «παίκτες» εκτός.

    Τα νεότευκτα, άλλωστε, προσφέρουν μεγάλες δυνατότητες οικονομιών κλίμακας, τόσο στο κόστος ανά μεταφερόμενο container, όσο και λόγω των τεχνικών τους χαρακτηριστικών. Είναι αξιοσημείωτο ότι τα συγκεκριμένα containerships χρησιμοποιούν δύο μηχανές και δύο προπέλες, κάνοντας οικονομία καυσίμων της τάξεως του 20%.

    Η Maersk θα βάλει σταδιακά και τα υπόλοιπα 19 «αδελφά» πλοία στην ίδια γραμμή, στοχεύοντας να είναι όλα λειτουργικά έως το 2015, ελπίζοντας ότι η ζήτηση έως τότε θα είναι αρκετή για να τα γεμίσει
    http://www.euro2day.gr/ftcom_gr/article-ft-gr/1126778/naftilia-h-kinhsh-ths-maersk-anatrepei-ta.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λουκά τι να σχολιάσω;

      Τα έχω πει και τα έχω γράψει εδώ και πολύ καιρό...

      Κάπως έτσι δημιουργούνται σε ένα fiat σύστημα πάντα τα booms και τα malinvestments.

      Γιατί στην κορυφή του κύκλου όλοι νομίζουν ότι αυτό δεν είναι τεχνητό αλλά μπορεί να συνεχιστεί επ' άπειρον...

      Και μετά πάντα αντί για την "αιώνια" ευημερία έρχεται το bust.

      Αυτός είναι και ο λόγος που ιστορικά οι μεγάλες οικονομικές και χρηματιστηριακές φούσκες συμπίπτουν χρονικά με τον σχεδιασμό και την κατασκευή των μεγαλύτερων και υψηλότερων κτιρίων στον κόσμο..

      Ε εδώ απλά η "προφητεία" μου είναι πως ιστορία θα γράψει πως η φούσκα αυτή συνέπεσε με το μεγαλύτερο καράβι του κόσμου....

      Διαγραφή
  3. Στην αρχη ειναι η ταση

    Και η ταση οπως και να το δεις ειναι /ακομη/ ανοδικη

    Μετα ειναι το κυμα

    Και το κυμα οπως και να το δεις ειναι/ ακομη /ανοδικο

    Με λιγα λογια πανω απο τις 917 μοναδες οι διορθωσεις ειναι/ εως αποδειξεως του αντιθετου/ευκαιρεια αγορων

    ενω πανω απο τις 907 μοναδες μπορουμε να ελπιζουμε πως η συνεχιση της ανοδου ειναι πιθανοτερη απο τον τερματισμο της

    Θυμιζω οτι η αγορα εδωσε σημα ανοδου/κατα την δικη μου μεθοδολογια/ στις 874 μοναδες και τωρα ειμαστε στις 927

    Οπως παντα ολα κερδιζονται ή χανονται στο money management δηλαδη οχι τοσο στο που αλλα στο ποσα http://vasilismarkakis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε φίλε Λουκά,

      Αγόρασε λοιπόν...

      Ευκαιρία για αγορές....

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.