και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Ο Θεός να “βάλει” το χέρι του..

Αν υπάρχει Θεός, όλα θα πρέπει να έχουν γίνει πριν την 31-1-2014, πριν δηλαδή προλάβει ο Μπέν να εγκαταλείψει το πόστο του.

Ο “Καθηγητής Λυκείου”

4 σχόλια:

  1. Κύριε Καθηγητά, αναρωτιέμαι εάν όλοι σας αυτοί οι φόβοι που επικαλείστε, έχουν συμβάλει σε έστω και την παραμικρή αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος σας, ή έστω του επιπέδου διαβίωσης σας, ή απλώς αρέσκεστε να κρούετε κώδωνες ωσάν τους γραφικούς τύπους στο Σύνταγμα που πάντοτε μας λένε πως το τέλος πλησιάζει και πάντοτε βρίσκονται στο ίδιο σημείο. Βλέπετε, αν αύριο έρχεται το τέλος, σίγουρα υπάρχουν καλύτερα πράγματα να κάνει κανείς από το να κυκλοφορεί στο σύνταγμα με πανώ "μετανοείτε".

    Αντιστοίχως, αν το τέλος του καπιταλισμού έρχεται, υπάρχουν καλύτερα πράγματα να πράξει κανείς από τη μίρλα. Σορτάρει ας πούμε.

    Έχετε λάβει κάποια μέτρα κύριε καθηγητά, ή κουβέντα να γίνεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε ArTaXiA,

      Μα εγώ δεν μιλάω για καταστροφές...

      Αυτό που λέω είναι να προλάβει να "απογειωθεί" η Αμερικάνική οικονομία πριν τις 31-1-2014 για να προλάβει ο κόσμος να τον δοξάσει τον Μπέν για την Τrilliant... ε συγνώμη για brilliant idea του ήθελα να πω, που είχε για τον τρόπο αντιμετώπισης της κρίσης του 08 και ειδικά την μετέπειτα "ανάσταση" της Αμερικανικής οικονομίας.

      Όσο για το εισόδημά μου αυτό έχω ξαναπεί πως ότι βγάζω το τρώω σε γραφικά
      5* ξενοδοχεία και γιαυτό πιστεύω ότι δίνω πια την εντύπωση πως είμαι και εγώ γραφικός..

      Και για του λόγου του αληθές της "γραφικότητας" μου η επόμενη ανάρτηση εξαιρετικά αφιερωμένη σε εσένα...

      Διαγραφή
  2. Σωστά. Γιατί (ίσως εκπλαγείτε κ. καθηγητά αλλά) δε σας παρακολουθούμε για τις μακροπρόθεσμες προβλέψεις σας (όσο κι αν είναι ενδιαφέρουσες) αλλά μάλλον για τις μεσοπρόθεσμες και βραχυπρόθεσμες. Μία ταινία πρέπει να έχει λίγο SEX, ή λίγη βία, για να γουστάρει ο κόσμος. Το οποίο σημαίνει ότι στην περίπτωση του blog αυτού, θα πρέπει να γίνεται συχνά μία αναφορά στις τράπεζες (που καλύπτει και SEX και βία) καθώς και σε άλλα θέματα που "γαργαλάνε" το διψασμένο για "παιχνίδι" αναγνώστη :-)

    Το να δώσεις προσοχή στο κοντινό μέλλον, δεν υποβαθμίζει την αξία σου ως προφήτη. Πάρε παράδειγμα από κάποιον άλλον (σπουδαίο) οραματιστή του κοντινού μέλλοντος

    http://www.youtube.com/watch?v=aEV_YC5GTzk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΡΧΟΝΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑΛΑΣΣΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΗΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΩΒΡΑΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΛΕΝ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΤΡΙΛΙΝΟ

    Από... θάλασσα και αέρα καταφθάνουν οι ξένοι επενδυτές



































    Του Δημήτρη Δελεβέγκου

    Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την υποβολή προσφορών για τη διεκδίκηση των συμβάσεων παραχώρησης των τουριστικών λιμένων και περιφερειακών αεροδρομίων, με την προθεσμία να λήγει αύριο και μεθαύριο, αντίστοιχα, για τα δύο προς αποκρατικοποίηση assets. Τα 16 χιλιάδες χιλιόμετρα ακτογραμμής και η κερδοφορία, όπως και οι προοπτικές ανάπτυξης των περιφερειακών αεροδρομίων, συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον εγχώριων και ξένων εταιρειών.

    Περιφερειακά αεροδρόμια

    Στη διεθνή αγορά έχουν βγει δύο ομάδες από 7+4 αεροδρόμια η καθεμία, με το διαγωνισμό να προβλέπει τη δημιουργία συμβάσεων παραχώρησης για 30 συν 10 έτη.

    Στην πρώτη ομάδα ανήκουν τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου.

    Η δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι 3 από τα αεροδρόμια της Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.

    Πρόκειται για την «αφρόκρεμα» των περιφερειακών αεροδρομίων. Από τη Ρόδο, τη Θεσσαλονίκη, την Κω, την Κέρκυρα και τα Χανιά προβλέπεται να περάσουν φέτος 13,4 εκατ. επιβάτες, απορροφώντας το 71% της επιβατικής κίνησης. Για τα συγκεκριμένα αεροδρόμια προβλέπεται επένδυση αξίας άνω των 100 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των υποδομών.

    Οι αερολιμένες Ζακύνθου, Σαντορίνης, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σάμου, Κεφαλονιάς, Ακτίου και Καβάλας είναι αναπτυσσόμενοι μεσαίου μεγέθους και απαιτούν την πραγματοποίηση έργων υποδομής ύψους 95 εκατ. ευρώ. Φέτος εκτιμάται ότι ο αριθμός των αφίξεων στα συγκεκριμένα αεροδρόμια θα διαμορφωθεί περίπου στα 4 εκατομμύρια.

    Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι προσφορές θα υποβάλλουν ο γαλλικός όμιλος Vinci (διαχειρίζεται πορτογαλικά αεροδρόμια) από κοινού με την εταιρεία Ελλάκτωρ και η γερμανική Fraport που διαχειρίζεται το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης.

    Παράγοντες της τουρκικής αγοράς αναφέρουν στο Capital.gr ότι δεν αποκλείεται να υποβάλει προσφορά η τουρκική TAV, η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων της Τουρκίας. Η TAV δεν κατάφερε να αναλάβει την κατασκευή και διαχείριση του σχεδιαζόμενου στην Κωνσταντινούπολη αεροδρομίου και το γεγονός αυτό εκτιμάται ότι θα την οδηγήσει στην υιοθέτηση μίας πιο επιθετικής στάσης, ως προς την διεκδίκηση των ελληνικών αεροδρομίων.

    Ερώτημα αποτελεί εάν οι κινεζικές Shenzhen Airport και Friedmann Pacific Investment Holdings δώσουν το «παρών», καθώς το «δεδηλωμένο» ενδιαφέρον τους αφορά κατά βάση την αποκρατικοποίηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών.

    Η πρώτη είναι η διαχειρίστρια του ομώνυμου αεροδρομίου της κινεζικής πόλης, ενώ η δεύτερη συμμετέχει με 45,72% στην China Aircraft Leasing Company Limited που παρέχει υπηρεσίες leasing αεροσκαφών στην Κίνα και στην Ασία.

    Στην λίστα των υποψήφιων μνηστήρων δεν αποκλείεται να μπει η εξʼ Αργεντινής Corporacion America, που διαχειρίζεται 49 αεροδρόμια σε Λατινική Αμερική και Ευρώπη. Όπως και ο όμιλος Κοπελούζου, που ελέγχει το 5% του «Ελ. Βενιζέλος» και έχει αναλάβει την ανάπτυξη, ανακατασκευή και λειτουργία του αεροδρόμιου Pulkovo στην Αγία Πετρούπολη για 30 χρόνια.

    Μαρίνες

    Υψηλό είναι το ενδιαφέρον των επενδυτών για τις μαρίνες Αλίμου, Νέας Επιδαύρου, Ύδρας και Πόρου, http://www.capital.gr/News.asp?id=1805445

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.