και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

“Σκουπίδια” σε τιμή ευκαιρίας..


Το αφεντικό τρελάθηκε και τώρα πουλάει (spread) κοντά στο 1000ρικο” ..

Ελάτε να αγοράσετε σε τιμή ευκαιρίας τα χρεόγραφα ενός χρεοκοπημένου οικονομικά και ηθικά κράτους, για να χρηματοδοτήσετε συνταξιούχους ετών 45 και 50, καθώς και “ψωνισμένους” δημοσίους υπαλλήλους που νομίζουν πως ξέρουν από χρηματιστήριο και παριστάνουν τους προφήτες γράφοντας από το πρωί έως το βράδυ “ανοησίες” στο internet.

Ο “Καθηγητής Λυκείου”

30 σχόλια:

  1. Και σαν δεν φτάνει αυτό… ακολουθώντας τις προφήτες τους χάνουν τα λεφτά τους…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας πρόσεχαν φίλε μου ..

      Ας πρόσεχαν..

      Ενώ αν ακολουθούσαν τις προτροπές αυτών που δεν δηλώνουν "προφήτες των χρηματιστηρίων" αλλά όλο προβλέπουν "σχηματισμούς πυθμένων" και "απογειώσεις" χρηματιστηρίων και οικονομιών, τώρα θα ήταν "πλούσιοι" και όχι οι "μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι"...

      Ας πρόσεχαν φίλε μου..

      Ας πρόσεχαν....

      Ας πρόσεχαν....

      Διαγραφή
  2. Τα "χρεόγραφα" τα αγοράζουν, πιστοί στο ραντεβού τους, κάθε φορά που γίνονται εκλογές. Και ευτυχώς για μας τους δημοσίους υπαλλήλους, θα συνεχίσουν τα το κάνουν. Προφήτευε άφοβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχώς για εμάς φίλε μου Giorgio,

      Η "προφητεία" μου είναι πως κάθε φορά που θα γίνονται εκλογές..

      Αυτοί θα αγοράζουν όλο και λιγότερο τα "σκουπίδια" μας ..

      Και εμείς θα παίρνουμε όλο και λιγότερα χρήματα..

      Διαγραφή
  3. Ο μπατήρης ο Λουκάς κύριε καθηγητά εγω εχω αγοράσει εθνική στα 5 ευρώ και αλφα στα 3,5 ευρώ τι να κάνω να αυτοκτονήσω? Συχγαρητήρια για το site σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. welcome to the club. ΕΤΕ, αγορά 8,5 ευρώ. Υπάρχουν και χειρότερα φίλε Λουκά. Μη μασάς.

      Διαγραφή
    2. Φίλε Λουκά,

      Προς Θεού δεν αξίζει τον κόπο να αυτοκτονήσει κανείς για "μια χούφτα φωτοτυπίες".

      Επειδή όμως το πιο πιθανό είναι να έχεις βγάλει τις "φωτοτυπίες" αυτές με "κόπο και ιδρώτα", θα πρέπει την επόμενη φορά που θα αγοράσεις μετοχές να είσαι πιο "προσεκτικός" και κυρίως πιο "διαβασμένος".

      Με άλλα λόγια αν θέλεις να συνεχίσεις να ασχολείσαι με αυτό το "ακριβό" και επικίνδυνο "σπορ" θα πρέπει να αρχίσεις να ασχολείσαι σοβαρά έχοντας διαβάσει πρώτα κάποια βιβλία τα οποία μπορούν να σε βοηθήσουν να αποφύγεις ανάλογα λάθη στο μέλλον.

      Για παράδειγμα αν είχες διαβάσει για το "stop loss" και κυρίως αν το είχες εφαρμόσει τώρα δεν θα είχες χάσει και τα "μαλλιά της κεφαλής σου".

      Δεν ξέρω αν αυτό σε παρηγορεί αλλά σε διαβεβαιώ ότι όλοι την έχουμε πατήσει έτσι στην αρχή της χρηματιστηριακής μας "καριέρας" και κάποιοι όπως σου είπε και ο φίλος Giorgio πολύ χειρότερα από εσένα.

      Τώρα επειδή εμένα δεν μου αρέσουν μόνο τα θεωρητικά αλλά κυρίως επειδή σε αυτό το blog εγώ ήμουν και είμαι πάντα "ξεκάθαρος" αλλά και απόλυτος, θα σου πω ότι αντί να κάθεσαι να "μοιρολογάς" τα χαμένα χρήματά σου, κατά την γνώμη μου θα ήταν καλύτερο να τα πουλήσεις έστω και σε αυτές τις τιμές.

      Και αυτό το λέω όχι μόνο επειδή εγώ προσωπικά πιστεύω ότι οι τράπεζες θα πάνε πολύ παρακάτω και αργότερα θα σου ζητήσουν και άλλα λεφτά για την ΑΜΚ, αλλά κυρίως για ψυχολογικούς λόγους.

      Με την πώληση αυτή θα είναι σαν να έχεις παραδεχθεί ένα λάθος που σε "τυραννάει" καιρό και έτσι θα είναι σαν να έχεις κάνεις μια νέα αρχή, αλλά κυρίως θα "απελευθερωθείς" ψυχολογικά, θα "καθαρίσει" το μυαλό σου επενδυτικά και κυρίως θα πάψεις να βλέπεις τα πράγματα με ένα "μίζερο" και ηττοπαθή "πρίσμα".

      Γιατί θα πρέπει να ξέρεις πως σε ένα χρηματιστήριο είναι καλύτερο να χάνει κανείς τα λεφτά του, παρά την ψυχολογία του.

      Και αυτό γιατί αν "χάσει" την ψυχολογία του, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει ποτέ πίσω τα λεφτά του.

      Διαγραφή
  4. ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΑ ΒΑΡΕΛΙ ΚΡΑΣΙ ΑΓΝΟΣ ΜΟΥΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΚΕΦΤΩΜΕ ΤΗΝ ΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΦΑ ΤΑ ΠΙΝΩ ΚΑΙ ΞΕΧΝΑΩ Ο μπατήρης ο Λουκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΩ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Ο μπατήρης ο Λουκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Λουκά,

    Μην μασάς και μην στενοχωριέσαι...

    Απλά πούλα τις μετοχές σου και έτσι θα πάψεις να τις σκέφτεσαι..

    Μετά πιες και κανένα ποτηράκι και που ξέρεις μπορεί να σου έρθει και καμιά καινούργια ιδέα ...

    Ελπίζω όχι για να χάσεις ξανά και τα υπόλοιπα λεφτά σου....

    Αλλά και πάλι μην μασάς..

    Έτσι και αλλιώς "μπατίρης' ήσουνα..

    Με άλλα λόγια τι είχαμε τι χάσαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΚΡΑΣΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ Ο μπατήρης ο Λουκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά "δε συζητάει με κανέναν η εθνική για τη financbank". Άρα η φήμη που βγήκε τις τελευταίες μέρες ήταν μούφα, μπας και πουλήσουν μερικοί τα κομμάτια τους 10% πιο πάνω. Έτσι, μετά τους άραβες "επενδυτές" στον ΠΑΟ, έχουμε τώρα και τους άραβες που θα σώσουν την Εθνική Τράπεζα. Αλλά υπάρχει και το άλλο, που είναι ακόμη καλύτερο. Θα βγάλουμε τα πετρέλαια και τα φυσικά αέρια, και θα γίνουμε εμείς άραβες, οπότε δε θα έχουμε ανάγκη κανέναν. Έτσι, να γουστάρουμε ρε παιδί μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Giorgio,

      Αυτό που μάλλον φαίνεται να διαφεύγει από όλους αυτούς που πιστεύουν ότι μπορούν τα πετρέλαια και τα αέρια (τα κοπανιστά ή μη) να μας σώσουν, είναι ότι πετρέλαιο και μάλιστα πολύ έχουν και η Νιγηρία, το Ιράν, το Ιράκ, η Βενεζουέλα, η Λιβύη κ.ο.ο και όμως αυτό δεν έχει καταφέρει να τους σώσει ακόμη από την φτώχεια.

      Όμως κατά την γνώμη μου το ακόμη χειρότερο που πάλι διαφεύγει από όλους αυτούς, είναι το γεγονός ότι αγνοούν πως στην πραγματική ζωή καμιά περιουσία και καμιά "πλούσια κληρονομιά" από κανέναν πλούσιο συγγενή, δεν κατάφερε τελικά να σώσει κανέναν "άσωτο υιό" από την τελική καταστροφή....

      Διαγραφή
  9. ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΕΓΩ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ Giorgio ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕΙΩΝΕΤΕ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΡΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Ο μπατήρης ο Λουκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δυστυχώς φίλε μου Λουκά, η εκτίμησή μου είναι ότι οι πολιτικοί και διοικούντες όχι μόνο οι δικοί μας αλλά σχεδόν όλης της Δύσης, είναι εντελώς "σκιντζίδες" και ανόητοι και πως σύντομα με τον έναν ή τον άλλο τρόπο θα το βουλιάξουν το "καράβι".

    Αυτό που πρέπει να κάνει κατά την γνώμη λοιπόν κανείς είναι να έχει από πριν "εκπονήσει" ένα στοιχειώδες σχέδιο "επιβίωσης" για παν ενδεχόμενο το οποίο να περιλαμβάνει πρόσβαση σε τροφή και πραγματικά λεφτά (παρακαλώ όχι φωτοτυπίες) και ίσως απόδραση από κάποια μεγάλη πόλη.

    Με άλλα λόγια εκτός από το κρασάκι σου φίλε μου Λουκά, σε περίπτωση που δεν έχεις κοίτα να βάλεις και καμιά κοτούλα, κανένα κουνελάκι, καμιά ντοματούλα και να αποθηκεύσεις κάνα τσουβαλάκι αλεύρι, ρύζι και κάνα πακέτο μακαρόνια.

    Δυστυχώς η εκτίμησή μου φίλε Λουκά είναι πως σύντομα ο "Πολιτισμός" τους που έχουν χτίσει πάνω στα χρέη και στις φωτοτυπίες θα καταρρεύσει με "πάταγο" και πως αντί να κυκλοφορούμε όλοι με Πόρσε και Ferrari όπως μας λένε πολλοί το πιο πιθανό είναι να κυκλοφορούμε όλοι με ποδήλατα.

    Με άλλα λόγια φίλε μου Λουκά, η εκτίμηση μου είναι πως σύντομα θα είμαστε όλοι μας σαν και σένα μπατίρηδες στην κυριολεξία και αυτό είτε έχουμε ΕΤΕ και ΑΛΦΑ είτε όχι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΝΟΙΩΘΩ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΗΣΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΘΥΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΤΙΜΑ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΜΕΝΩ ΣΤΗ ΠΑΤΡΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΩ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΑΡΔΕΛΛΑ ΨΗΤΗ ΣΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΑΓΝΟ ΚΡΑΣΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΜΟΥΣΤΟΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ Η ΤΟ ΙΜΑΙΙΛ ΜΟΥ ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ Ο μπατήρης ο Λουκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λουκά,

      Έχω ζήσει στην Πάτρα γιατί σπούδαζα εκεί 5 χρόνια από το 85 μέχρι το 90, γιαυτό και πιστεύω ότι κάτι ξέρω και εγώ από "καρναβάλια" και με και χωρίς εισαγωγικά μια που παλαιότερα ήμουν και εγώ σε κάποιο group.

      Αν θέλεις να επικοινωνήσεις μαζί μου το e-mail μου είναι ko.karan@yahoo.gr

      Πάντως να ξέρεις ότι η γνώμη μου είναι πως όσο θα "βαστάει" το βαρελάκι σου, ο "άρχοντας" θα είσαι εσύ και όχι εγώ....

      Διαγραφή
  12. Κυριε καθηγητα εγω αντιθετα με τους αλλους δεν σας διαβαζω αρκετα συχνα και δεν συμφωνω με ΟΛΑ οσα λετε (ουτε μπορω να αποδειξω το αντιθετο ομως ) , ειμαι απο αυτους που γραφετε πιο πανω "υπαρχουν και χειροτερα " ε , εγω ειμαι ενας απο αυτους , δηλ ΕΤΕ ...ασε καλυτερα ποναω και μονο που σκεφτομαι ....
    το θεμα μου ειναι αλλο αυτο που λετε "αυτό είτε έχουμε ΕΤΕ και ΑΛΦΑ είτε όχι.... " δηλ δεν θα γινουμε ουτε οπως οι ομολογιουγοι το 2040 που λενε οτι θα παρουν το 40% της αξιας των ομολογων ..
    δηλ εαν κρατησουμε τις μετοχες ουτε σε
    20-30 χρονια δεν παρουν καποια αξια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αγαπητέ Ανώνυμε,

    Μην νομίζεις ότι και οι άλλοι με διαβάζουν συχνά ή ότι συμφωνούν μαζί μου..

    Εδώ όπως έχω ήδη αναφέρει ούτε η γυναίκα μου δεν με διαβάζει...

    Όμως φίλε μου δεν ξέρω αν την περίπτωση της ΕΤΕ ή της ΑΛΦΑ είσαι ή όχι ομολογιούχος στην πραγματικότητα...

    Αυτό που ξέρω στα σίγουρα όμως είναι ότι την έχεις πατήσει..

    και το ακόμη χειρότερο είναι πως δεν το λέω εγώ ...

    το ταμπλό το λέει....

    Αλήθεια λέω εγώ τώρα, έχεις σκεφτεί ποτέ μήπως την πάτησες και έχασες τα λεφτά σου επειδή δεν συμφωνείς μαζί μου..

    λέω μήπως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  14. "Όμως φίλε μου δεν ξέρω αν την περίπτωση της ΕΤΕ ή της ΑΛΦΑ είσαι ή όχι ομολογιούχος στην πραγματικότητα..." οχι δεν εχω ομολογιες απλα κομματια αγοραζα, εκτος εαν δες να πεις κατι αλλο .....

    "Αυτό που ξέρω στα σίγουρα όμως είναι ότι την έχεις πατήσει.."
    αυτο ειναι το μονο που ξερω ( ειδες αντιληψη που εχω )



    "Αλήθεια λέω εγώ τώρα, έχεις σκεφτεί ποτέ μήπως την πάτησες και έχασες τα λεφτά σου επειδή δεν συμφωνείς μαζί μου.." ενταξη ειπαμε εισαι καθηγητης , αλλα για σπαστα και ξανα ριχτα , για να καταλαβω και εγω ο αδαης τι θελει να πει ο ....καθηγητης

    Κωστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Κωστή,

      Μην το παίρνεις προσωπικά...

      Απλά το "ομολογιούχος" κολλούσε σε αυτό που είπες "δηλ δεν θα γινουμε ουτε οπως οι ομολογιουγοι το 2040 που λενε οτι θα παρουν το 40% της αξιας των ομολογων" και στο άλλο που είπες "ότι δηλ εαν κρατησουμε τις μετοχες ουτε σε 20-30 χρονια δεν παρουν καποια αξια"...

      Τέλος αυτό που ανέφερα δηλαδή "μήπως έχασες επειδή δεν συμφωνείς μαζί μου" έχει να κάνει με το γεγονός ότι εγώ εδώ και 3 χρόνια περίπου προτρέπω όποιον με ρωτάει για τις τράπεζες να τις πουλήσει.

      Αν λοιπόν συμφωνούσες μαζί μου τώρα πιθανόν να μην την είχες "πατήσει"..

      Αυτό εννοούσα και τίποτε άλλο ...

      Άλλωστε έχω δηλώσει κατ' επανάληψη ότι και εγώ την έχω πατήσει έτσι κατά το παρελθόν....

      Διαγραφή
  15. Αγαπητε κ Καθηγητα ευχαρθστω για τον χρονο σου

    Μην το παίρνεις προσωπικά... ποτε οχι

    "Τέλος αυτό που ανέφερα δηλαδή "μήπως έχασες επειδή δεν συμφωνείς μαζί μου" έχει να κάνει με το γεγονός ότι εγώ εδώ και 3 χρόνια περίπου προτρέπω όποιον με ρωτάει για τις τράπεζες να τις πουλήσει."
    Εγω το blog το βρηκα κατα λαθος ( πριν 4-3 μηνες ) , το ονομα σου το ειχα δει στο capital στις συζητησεις του Στουπα,
    τωρα θα μου πεις εαν σε ειχα βρει πιο μπροστα θα αγοραζα τραπεζες ?
    Μαλλον ναι.... σιγουρα το σπορ ειναι για "μεγαλα παιδια " και εγω δεν σκαμπαζω και πολλα πραγματα (αναλυσεις , δεικτες , ebita κτλ ) απλα εβαλα καποια χρηματα στις τραπεζες πιο πολυ για μακροπροθεσμη επενδυση.
    Η δουλεια μου ειναι πρωι απογευμα και με πολλες σκοτουρες οποτε δεν εχω χρονο να ασχοληθω "επαγγελματικα " με το σπορ αλλα διαλεξα λαθος εποχη .
    Kostis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Κωστή,

      Νομίζω ότι με την φράση σου "Η δουλεια μου ειναι πρωι απογευμα και με πολλες σκοτουρες οποτε δεν εχω χρονο να ασχοληθω "επαγγελματικα " με το σπορ αλλα διαλεξα λαθος εποχη ." μάλλον το έχεις πιάσει το βασικό νόημα της υπόθεσης.

      Η διαίσθηση μου λέει ότι διαθέτεις το απαιτούμενο μυαλό που χρειάζεται να έχει κανείς για να μπορέσει να αποφύγει τις μεγάλες "παγίδες" του χρηματιστηρίου.

      Το λάθος που έκανες κατά την γνώμη μου είναι ότι αντιμετώπισες λίγο "επιπόλαια" την κατάσταση, μια που το χρηματιστήριο είναι κατά την γνώμη μου ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι για να καταφέρει κανείς να βγει κερδισμένος ασχολούμενος λίγο και με άλλα πράγματα ταυτόχρονα στο κεφάλι του.

      Για παράδειγμα και τις συμβουλές μου να είχες ακολουθήσει δεν θα μπορούσες σε καμιά περίπτωση να γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι είχα δίκιο.

      Αλλά αν είχες τον χρόνο μπορεί με λίγο διάβασμα και ίσως μόνο δια της κοινής λογικής να καταλάβεις ότι είχα δίκιο τελικά..

      Και θα ξαναπώ ότι αυτό δεν το λέω μόνο εγώ..

      Το ταμπλό το λέει.....

      Διαγραφή
  16. Δεν ξερω τους ορους και τις προυποθεσεις του blog ( για να μην σε κουραζω )
    μπορω να συνεχισω να γραφω- απαντω ?

    Εαν μπορω
    "Αλλά αν είχες τον χρόνο μπορεί με λίγο διάβασμα " εχεις να προτεινεις κατι ?
    για μενα καλα τα βιβλια αλλα τα στημενα παιχνιδια (και τα συν αυτω ) πως ? μπορεισ να διαβλεψεις ?
    Εαν δεν μπορω ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
    ΚΩΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Κωστή,

      Οι όροι και οι προϋποθέσεις αυτού του blog, είναι ότι δεν υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις...

      Αν θέλεις πραγματικά να ασχοληθείς με το "σπορ" αυτό στα σοβαρά θα πρέπει κατά την γνώμη μου να διαβάσεις οπωσδήποτε τα βιβλία του W. J O'Neil που κυκλοφορούν και στα Ελληνικά και το "Αναμνήσεις από μια ζωή στα χρηματιστήρια" του Lefevre το οποίο αναφέρεται στην ζωή του Jesse Livermore.

      Τώρα αν τα Αγγλικά δεν είναι πρόβλημα για εσένα, τότε επιβάλλεται κατά την γνώμη μου να διαβάσεις και το βιβλίο του Stan Weinstein's "Secrets for Profit in Bull and Bear Markets".

      Μετά εναπόκειται πιστεύω σε εσένα και την αντίληψή σου να μπορείς "ψυλλιάζεσαι" και να ανακαλύπτεις κάθε φορά τα στημένα παιχνίδια των αγορών...

      Διαγραφή
  17. "ξέρουν από χρηματιστήριο και παριστάνουν τους προφήτες γράφοντας από το πρωί έως το βράδυ “ανοησίες” στο internet."
    Εαν εχεις αποψη ο Λεωτσακος ειναι ενας απο αυτους ?
    Κωστης


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Κωστή,

      Δεν έχω άποψη γιατί απλά δεν τον διαβάζω..

      Μου φτάνουν οι δικές μου "ανοησίες"..

      Διαγραφή
  18. Γεια σας Καθένας, είμαι η κα Mercy έξυπνη, θέλω να χρησιμοποιήσω αυτό το μέσο για να μοιραστώ μια μαρτυρία για το πώς πήρα ένα δανειστή δανείου Legit σε απευθείας σύνδεση όπου πήρα το δάνειό μου και έχω επίσης παρουσιάσει τους φίλους και την οικογένεια σε αυτήν που έχουν πάρει το δάνειό τους επίσης και μπορούν να το καταθέσουν. Μετά από τόσα πολλά χρόνια προσπαθώντας να πάρει ένα δάνειο σε απευθείας σύνδεση και ήταν scammed το ποσό των $ 2000 εγώ έγινα τόσο απελπισμένος στο να πάρει ένα δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή δανειστή online που δεν θα προσθέσει στους πόνους μου, τότε αποφάσισα να επικοινωνήσετε με έναν φίλο μου που Πρόσφατα πήρα ένα δάνειο στο διαδίκτυο, συζητήσαμε για το θέμα και για το συμπέρασμά μου, μου είπε για την εταιρεία επιτυχίας όπου πήρε και το δάνειό της. Έτσι ζήτησα ένα δάνειο ύψους (85.000,00USD) με χαμηλό επιτόκιο 2%, το δάνειο εγκρίθηκε εύκολα χωρίς άγχος και όλες τις προετοιμασίες που έγιναν σχετικά με τη μεταφορά δανείου και σε λιγότερο από δύο (2) ημέρες το δάνειο κατατέθηκε στην τράπεζά μου, γι 'αυτό θέλω να συμβουλεύω κάποιον που έχει ανάγκη δανείου εγγύησης για να επικοινωνήσει μαζί της μέσω email: success_11 @ yahoo.com, είναι μια ωραία και Θεός φοβισμένη γυναίκα και επίσης είναι ευγενική ευχαριστώ ευχαριστώ. (success_11@yahoo.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χαίρετε,
    Αυτό έχει ως στόχο να ενημερώσει το ευρύ κοινό ότι ο κ. Daniel John, ένας δανειστής ιδιωτικών δανείων, έχει ανοίξει μια οικονομική ευκαιρία για όλους όσους χρειάζονται οικονομική βοήθεια. Δίνουμε δάνειο με επιτόκιο 2% σε ιδιώτες, επιχειρήσεις και εταιρείες υπό σαφείς και κατανοητούς όρους και προϋποθέσεις. επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να σας δώσουμε τους όρους του δανείου μας στο danieljohnhome@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχαίο αγαπητέ John Spam,

      που μου έστειλες το μήνυμά σου...

      στην ανάρτηση μου με τίτλο: "Σκουπίδια σε τιμή ευκαιρίας"...

      Δεν νομίζω...

      Δεν νομίζω...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.