και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Μηδένα προ του τέλους μ(κ)ακάριζε


Mission accomplished... πατριώτη.

Πατριώτες μόλις έκλεισα τις πτωτικές μου θέσεις στην ΔΕΗ (αν θυμάσαι αυτές από τα 8,10 περίπου) στο 6,38 και αυτό για να βγάλουν κάτι και οι επόμενοι short πατριώτες.

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά την Goldman Sachs για την ευκαιρία που μου έδωσε για να βγάλω έστω και αυτές τις λιγοστές και χωρίς ιδιαίτερη αξία φωτοτυπίες και να τους παρακαλέσω άλλη φορά όταν θα έχουν κάποια αναγγελία τιμή στόχου για οποιαδήποτε μετοχή:

“Please let me know..

It's my pleasure to do business with you guys...”

Ο “Καθηγητής Λυκείου”

10 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Κε Καθήγητά!
    Αφού έριξες τη ΔΕΗ και ταπείνωσες την Goldman Sachs
    τώρα η επόμενη κίνηση σου θα είναι
    να πατήσεις το κουμπί για να ρίξεις και την
    Αμερικάνικη αγορά!


    "μακρύς"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη βιάζεσαι φίλε Long,

      Όλα στην ώρα τους ....

      Είπαμε καλός ο Γολιάθ...

      Αλλά ο Δαυίδ αν θυμάσαι τον "ξάπλωσε κάτω" τελικά....

      Διαγραφή
  2. σαν παλιος αριστερός δε μπορώ παρά na επικροτήσω κι εγώ αυτή τη νίκη απέναντι στο μεγάλο (φωτοτυπημένο) κεφάλαιο, έστω κι αν δεν καταλαβαίνω τι είναι το σορτάρισμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Giorgio,

      Μήπως ξέρω εγώ τι είναι το σορτάρισμα;...

      Εγώ στην τύχη έριξα μια "ζαριά" και έφερα "πεντάρες"...

      Με άλλα λόγια εγώ δεν είμαι από παλιά αριστερός..

      Αλλά από παλιά τυχερός....

      Διαγραφή
  3. ΚΥΡΙΕ ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΕΠΑΙΞΑ SHORT DOW ΣΤΑ 13120 ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΟΥ Ο DOW ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΠΑΝΩ Ο ΛΟΥΚΑΣ Ο ΜΠΑΤΗΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λουκά,

      Κανείς δεν μπορεί να ξέρει εκ των προτέρων πότε θα σκάσει μια φούσκα.

      Και συνήθως το κύριο χαρακτηριστικό μιας οποιαδήποτε φούσκας είναι ότι προς το τέλος της αυτή φουσκώνει όλο και περισσότερο.

      Και εδώ έχουμε να κάνουμε με μια "ιδιόμορφη" φούσκα δηλαδή όχι με μια φούσκα τιμών αλλά μια φούσκα εταιρικών κερδών, από τις πολλές φωτοτυπίες τις FED και τα μεγάλα χρέη και ελλείμματα της Αμερικανικής Κυβέρνησης.

      Η γνώμη μου λοιπόν είναι να περιμένεις μέχρι να δεις κάποιες "απρόσμενες" εξελίξεις και ταυτόχρονα κάποια έντονα σημάδια "αδυναμίας" στους δείκτες.

      Γιατί τις αντιστροφές τάσεις δεν μπορεί να τις προβλέψει κανείς εκ των προτέρων..

      Απλά τις "νιώθει" όταν αυτές συμβαίνουν....

      Διαγραφή


  4. http://www.bankingnews.gr/texnikianalisiektheseis/item/81627-όταν-το-χα-ήταν-στις-6350-μονάδες-το-΄99-ο-τουρκικός-δείκτης-ήταν-στις-20000-μονάδες-τώρα-το-χα-είναι-στις-950-μον-ενώ-ο-τουρκικός-δείκτης-στις-80000-–-οι-διαφορές-και-οι-ομοιότητες ΛΟΥΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια κύριε καθηγητά. Πάντα επιτυχίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παντελόνιασμα κερδών παραμονή της ημέρας της γυναίκας! Καλό μου ακούγεται αλλά για τη γυναίκα σου,όχι για σένα αγαπητέ καθηγητή...
    Παρ'ολα αυτά εύχομαι πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Stockos,

      Ευτυχώς που η γυναίκα μου δεν με διαβάζει.

      Γιατί αλλιώς στα σίγουρα θα μου ζητούσε "μερτικό" από τα κέρδη.

      Τα ξέρεις τώρα... όταν κερδίζεις σου λέει "θέλω και εγώ, ή γάιδαρε δεν μου έχεις πάρει ποτέ δώρο".

      Ενώ όταν χάνεις σου λέει "Βλάκα .. τι τα ήθελες τώρα τα short... για να χάνουμε λεφτά είμαστε τώρα;"

      Με άλλα λόγια :

      "Στη μάσα μαζί και στην χασούρα χώρια και δεν σε ξέρω δεν σε είδα..."

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.