και χρήμα δεν εκράτεις...

και χρήμα δεν εκράτεις...
και χρήμα δεν εκράτεις...

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

Το χρονικό μιας τυπικής αντιστροφής τάσης...



Σε μια τυπική χρηματιστηριακή αντιστροφή τάσης, αρχικά “δέρνουν” αυτούς που την κατάλαβαν πρώτοι και “αφελώς” πίστεψαν ότι το χρηματιστήριο είναι ένα μέρος το οποίο μοιράζει λεφτά, ενώ κατόπιν “δέρνουν” και αυτούς που “βλακωδώς” νόμισαν ότι το χρηματιστήριο είναι κάτι που πηγαίνει συνεχώς μόνο προς τα πάνω ή προς τα κάτω, αλλά κυρίως ότι είναι δυνατόν αυτό να κινείται συνεχώς κόντρα στην πραγματικότητα.

Ο “Καθηγητής Λυκείου”

16 σχόλια:

  1. Χμμμ....
    Λοιπόν, πρώτα δέρνουν το κ Καθηγητή που αυθαδιάζει, και νομίζει ότι θα πάει κόντρα στους μεγάλους, με τη ΔΕΗ (εδώ που τα λέμε αυτός δεν έφαγε και τόσο ξύλο, ένα δύο χαστουκάκια). Μετά περιλαβαίνουν τους υπόλοιπους που είδαν λίγο λιακάδα και νόμισαν πως καλοκαίριασε :-)

    Ο "μακρύς" και ο CB τι λένε για όλα αυτά; άραγε πρόφτασαν ξεφόρτωσαν; Η προβλέπουν μικρή διόρθωση και ανάκαμψη;

    --
    Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Χρήστο..

      Μην νομίζεις ότι ίσως "αυτή τη φορά τα πράγματα είναι όντως διαφορετικά"...

      στην πραγματικότητα τα πράγματα είναι όπως και στα περισσότερα θρίλερ..

      εκεί που νομίζεις ότι ο κακός έχει πεθάνει ..

      αυτός σχεδόν πάντα ξαναζωντανεύει..

      για να πεθάνει τελικά στο τέλος όταν δεν το περιμένει πια κανείς....

      Διαγραφή
  2. ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΑΙΞΑ SHORT ΤΟΝ DOW ΣΤΟ 14120 ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Ο ΜΠΑΤΗΡΗΣ Ο ΛΟΥΚΑΣ ΑΝ ΜΟΥ ΒΓΕΙ Pivot: 13650 προτίμησή μας: LONG θέσεις πάνω από 13650 με 14200 & 14700 στην όραση. Εναλλακτικό σενάριο: Η διείσδυση μειονέκτημα του 13650 θα καλέσει για μια διαφάνεια προς 13130 ​​& 12880. Σχόλιο: οι επόμενες αντιστάσεις είναι στα 14200 και στη συνέχεια, στο 14700. Τάση: ST Rise? MT Bullish επίπεδα Κλειδί: 15000 ** 14700 ** *** 14200 14089 Τελευταία *** 13650 13130 ​​** 12880 ** ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ 14220

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λουκά,

      Καλό το σύστημά σου αλλά λίγο πολύπλοκο...

      Και όπως έχω ξαναπεί όσο πιο "πολύπλοκο" είναι ένα σύστημα τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει για να "χάσει" στο τέλος...

      Όμως εμένα άλλο μου κάνει εντύπωση...

      Το ότι λες ότι έχεις τράπεζες ενώ ταυτόχρονα είσαι και short στον Dow..

      Αν αυτό είναι κανένα καινούργιο hedge σύστημα πάει καλά...

      Αλλά έχω αρχίσει και ψυλλιάζομαι ότι "τζάμπα" με έβαζες και έγραφα Σαββατιάτικα ότι έγραψα για τις τράπεζες...

      Εδώ που τα λέμε έπρεπε να το είχα ψιλλιαστεί από την αρχή ότι δεν είσαι ούτε και "Μπατήρης" τελικά...

      Αλλιώς πως θα με κερνούσες καλαμαράκια;

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμε τέλειος....
    Εγώ εχω μπεί SHORT στόν Dax μετά από ενα μικρό σημαδάκι στισ 28.01.
    Ο αρχηγός να βάλει το χεράκι του, εάν περάσει το υψηλό της συγκεκριμένης μέρας!!!!
    Εγώ αποχορώ καί ξαναδιαβάζω προσεκτικά ΟΛΑ τα συγράμματα του κυρίου καθηγητή....

    Η συνέχεια στόν πίνακα..

    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Πάνο,

      Χωρίς παρεξήγηση αλλά αυτό που παρατηρώ εγώ τώρα είναι ότι οι short(άκηδες) έχουμε γίνει "πολλές" και μάλλον θα μας ετοιμάζουν κανένα καλό "μπερτάκι" ξύλο όπου νάνε...

      Νομίζω ότι είναι ώρα μας όπου νάνε να κλείσουμε καμιά θέση...

      Και όλα αυτά γιατί έχω γεράσει και δεν έχω πια τόσο μεγάλη "ξυλοχωρητικότητα" όπως παλιά...

      Διαγραφή
  4. ΠΑΝΟ ΑΝ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ Ο ΝΤΡΑΝΚΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΙΩΣΗ ΕΠΙΤΟΚΙΟΥ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΛΛΙΩΣ Ο αρχηγός να βάλει το χεράκι του Ο ΜΠΑΤΗΡΗΣ Ο ΛΟΥΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. KYΡIE ΚΑΘΗΓΗΤΑ ΤΙ ΛΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΕΠΙΤΟΚΙΩΝ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ Ο ΜΠΑΤΗΡΗΣ Ο ΛΟΥΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λουκά,

      Δεν ξέρω αν τελικά θα έχουμε μείωση επιτοκίων την Πέμπτη.

      Αυτό που ξέρω όμως καλά, είναι πως μια μείωση επιτοκίων αποτελεί μια πολύ καλή ευκαιρία για "ξετίναγμα" των short...

      Για αυτό άσε και καμιά "φωτοτυπία" στην άκρη ...

      Όχι τίποτε άλλο αλλά για να μην με βάλεις να πληρώσω εγώ τον "λογαριασμό" από τα καλαμαράκια....

      Διαγραφή
  6. Αγαπητέ ΜΠΑΤΗΡΗ ΛΟΥΚΑ, γιατί δεν βάζεις αυτό ως το ψευδώνυμο σου, αντί για το "ΑΝΩΝΥΜΟΣ" ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λεύκιε,

      Σε είχα χάσει και είχα υποθέσει ότι μάλλον δεν θα σου άρεσε το καινούργιο "στυλ" του blog αυτού, γιαυτό και χαίρομαι που σε ξαναδιαβάζω.

      Όσον αφορά τον φίλο τον "ΜΠΑΤΗΡΗ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑ" η γνώμη μου είναι πως καλά κάνει και δεν το κάνει αυτό μόνιμο ψευδώνυμο του.

      Είναι κατά την γνώμη μου γρουσουζιά..

      Και αυτό γιατί λέγε λέγε στο τέλος μπορεί και να μείνει ΜΠΑΤΗΡΗΣ στην πραγματικότητα.

      Διαγραφή
  7. Αγαπητέ καθηγητά,

    Σε παρακολουθώ αλλά δεν συμμετείχα. Θα επανέλθω. Να είσαι καλά.

    ΟΚ λοιπόν για τον Λουκά. Ίσως να αλλάξει χαρακτηρισμό στο μέλλον.

    Αυτές τις μέρες είμαι στη Γερμανία και διαπιστώνω πόσο δύσκολο είναι να ζητηθεί από τον Γερμανό φορολογούμενο να υποστεί θυσίες για τους τους Νότιους. Η ποιότητα ζωής της εργατικής τάξης, είναι χαμηλότερη από ότι ήταν στην Ελλάδα. Τα στεγαστικά δάνεια δίνονται πολύ δύσκολα και οι τιμές των ακινήτων εκτός από λίγες μεγάλες πόλεις έχουν πέσει 20% από το 2008.

    Οι τιμές στα είδη διατροφής είναι αισθητά πιο χαμηλές από την μπελλάδα. Αυτό που μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση είναι ότι δεν περιλαμβάνονται Ελληνικοί προορισμοί στις διαφημίσεις των τουριστικών γραφείων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Λεύκιε,

      Όπως πιστεύω ότι γνωρίζεις ήδη, συμφωνώ μαζί σου απόλυτα.

      Αυτά να τα πεις (με την καλή έννοια) στους αιθεροβάμονες που "ονειρεύονται" την "πλήρη Ευρωπαϊκή ενοποίηση" και με κοιτάνε σας "εξωγήινο" όταν τους λέω ότι η "πλήρης Ευρωπαϊκή διάλυση" είναι απλά θέμα χρόνου.

      Διαγραφή
  8. Εγώ πάλι στο μπατήρη το Λουκά βλέπω το λόγο που έχασα τα λεφτά μου στο χρηματιστήριο. Γιατί υπάρχουν πιο πονηροί από μένα. Υποψιάζομαι ότι κάποια από τα λεφτά που έχασα θα βρίσκονται τώρα στις τσέπες του ... μπατήρη. Πρέπει να είμαι πιο καχύποπτος γενικότερα... Μπατήρη, δεν πρόκειται να φας άλλα από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Giorgio,

      Ψυχραιμία ..

      Ο Φίλτατος "Λουκάς" και αυτός "χαμένος" και "Μπατήρης" είναι σαν και εμάς από το χρηματιστήριο.

      Δεν φαίνεται να δουλεύει και για καμιά Goldman Sachs.

      Μην μου διώχνεις τους αναγνώστες και μείνουμε μόνο εμείς οι δυό...

      Γιατί μετά αυτό που προβλέπω είναι ότι μετά θα "σκοτωθούμε" μεταξύ μας και στο τέλος δεν θα μείνει πια κανείς σε αυτό το blog...

      Διαγραφή
    2. Έντάξει, το παραδέχομαι. Έχασα προς στιγμήν την ψυχραιμία μου. :-) Το γεγονός ότι με ανάγκασε (για λόγους συμπαράστασης) να αποκαλύψω πόσο αγόρασα τις μετοχές ΕΤΕ, μου έπεσε βαρύ.

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.